Ik eet vaak nog gewoon om 21.00 als ik zin heb. Dat is dan een zakje snack a jack (30 grams zakje) en een pepsi max/cola zero, peijnenburg zero met botergoud en aardbeien of augurk met plakjes kipfilet. Zwarte koffie werkt trouwens ook tegen onnodige honger (misschien iets voor tussen ontbijt/lunch of lunch/diner als je niets wil eten).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:24 schreef vencodark het volgende:
[..]Ja, uiterlijk een uur of 18:00 eten is wel een beetje de max. Ik wil alles opgeruimd (inclusief kinderen) hebben rond 20:00.
Ik, alles fliebert alle kanten op als ik beweegquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Was een Where are they now? aflevering, gaat vaak gepaard met huidcorrecties.
Heeft iemand van jullie daar last van? Huidoverschot na het afvallen? Het zal nooit zo extreem zijn als bij die mensen, maar het kan wel heel hinderlijk of onsierlijk zijn.
Als je wil afvallen hebben noten lang niet voldoende eiwitten om de kcal te verantwoorden. Noten moet je niet echt eten om eiwitten aan te vullen (per 100g: 600 kcal en 20g eiwit voor noten vs 60 kcal en 10g eiwit voor magere kwark)quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie tips. Eens kijken wat we voor nootjes we nog hebben.
Ik ben doe vrijdag boodschappen en dan zorg ik idd voor meer gezond etenquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Jammer van de vreetkickmisschien komkommer en andere snackies halen voor zulke momenten?
Jij bent dan ook vet (hihaho) veel afgevallen!quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:15 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik, alles fliebert alle kanten op als ik beweegVooral mn buik, dijen, bovenarmen en vlak boven mn knieen
Ik overdrijf graagquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:32 schreef SQ het volgende:
Dan heb je flinke jatten
Om aan 2000 kcal te komen moet je zon 300 gram noten eten en das echt bijna niet te doen in 1 go.
Als ik kinderen heb gehadquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vet (hihaho) veel afgevallen!Wil/kun jij er wat aan laten doen?
Ik had de witte chocolade karamel en dacht ook: dat gaat fout.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:01 schreef emmyemmy2 het volgende:
Dat gaat fout als ik dat koop, dus dat doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |