De rode turquoise loper is er ook dit jaar, ondanks de corona. Alle delegaties komen aan per boot, worden begroet door burgemeester Aboutaleb en zullen over de turqouise loper lopen en de pers uit verschillende landen te woord staan.quote:Sunday: The Turquoise Carpet Live
It’s a Eurovision tradition that the Host City throws a red carpet event for our participants, and though we face the challenge of COVID-19, this year is no exception.
The red carpet has transformed into the Turquoise Carpet thanks to our Official Presenting Partner Morrocanoil, the hair and body-care experts who are no strangers to glamorous events.
You can watch our 39 acts walk the Turquoise Carpet live this Sunday 16 May from 18:00 CEST on the official Eurovision YouTube channel.
As Rotterdam is a beautiful port city, the participants will arrive by boat, greeted by a nautical salute and the Mayor of Rotterdam, marking the official start of Eurovision week!
Our competitors will glide down the glamorous carpet, where they’ll show off their outfits and talk to the assembled press before being interviewed by our Turquoise Carpet hosts: Koos van Plateringen and Fenna Ramos
Fenna is known to Dutch audiences as the face of kids broadcaster NPO Zappelin, where she can be seen daily in Zin In Zappelin, Zappelin Go and De Wereld van Zappelin.
Koos van Plateringen is a presenter and tv producer, but more importantly, hasn’t missed a Eurovision Song Contest since 2009:
'I think it is amazing to be part of the organisation this year. We are going to make this edition unforgettable.'
En dan Samya even hierheen halen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oke, Koos mag met de volgende watertaxi naar huis.
Ho ho ho, ik ben 28-quote:
Maken ze die tussendoor niet schoon net als bij de tweede kamer?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:30 schreef Funhouse het volgende:
Iedereen op reddit aan het janken omdat ze dezelfde microfoon gebruiken
Nou ja, als ze er allemaal in gaan zingen met spuugspetters en alquote:Op zondag 16 mei 2021 18:33 schreef Peter het volgende:
zolang ze de microfoon niet aanraken of ontsmetten is er toch geen probleem?
Die cover van die Anna of the North is ook mooiquote:
quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef Cee het volgende:
Kan er niet over uit hoe stylish en knap ze zijn.
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Zo zie je maar weer dat je niet iedereen met middelbare school-Engels daar kan neerzetten.
Jij gaat net zo lang door tot je beet hebt he?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef grazz het volgende:
Ik word melig door die Koos. Dit kan niet. Waar is @:Nikkie of idd @:Samya?
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Zo zie je maar weer dat je niet iedereen met middelbare school-Engels daar kan neerzetten.
Your song is a different cookquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Koos doet nog net geen van Gaal engels
ik ben verbaasd dat zelfs samya een username is op FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij gaat net zo lang door tot je beet hebt he?
Er schijnt zelf een Aoibhin te zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef grazz het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat zelfs samya een username is op FOK!
En Manizha ook al zo goed. Koos is nog wel de minste tot nu toe.quote:
Ik bedoel, iedereen doet altijd zijn best, maar waarom als je juist wat losser moet interviewen dan Koos hier voor vragenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Koos doet nog net geen van Gaal engels
Geeeen idee, ik vraag me echt af waarom hij is gevraagdquote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik bedoel, iedereen doet altijd zijn best, maar waarom als je juist wat losser moet interviewen dan Koos hier voor vragen
Als je Samya hebt..quote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Geeeen idee, ik vraag me echt af waarom hij is gevraagd
Fennaquote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was de presentatrice in de gele jurk?
Hier schijnt het zonnetje maar woon helaas ook niet in de buurtquote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het regent nu keihard hier. Gelukkig woon ik niet in de buurt van Rotterdam.
Vraag me af wat zij dan nu doetquote:
Fenna! Meer weer ik ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was de presentatrice in de gele jurk?
Met kapsel 1.75 denk ikquote:
Ik heb liever een ijsbeerquote:
Hij luistert ook niet. Die Duitse zanger vroeg Koos hoe het met hem ging en Koos begint over iets heel anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:40 schreef Lamballert het volgende:
Koos zegt wel vaak "thank you" Lijkt alsof je dan niet echt luistert.
quote:
quote:Fenna Ramos (Rotterdam, 7 september 1991) is een Nederlandse zangeres, actrice en presentatrice. Ze volgde een musicalopleiding en speelt als actrice in verschillende producties. In 2018 maakte Ramos haar debuut als tv-presentatrice voor NPO Zappelin.
Ja stomme momenten zijn dat he, dat je het een artiest zo gunt, maar dat er een nummer aan vastzit waarvan je denkt "eh, nee"quote:Op zondag 16 mei 2021 18:41 schreef grazz het volgende:
Vasil is ook weer iemand die ik een finaleplek gun, alleen dat lied.... oef
Uitrusten even, gok ik.quote:
Ik dacht dat hij zei, your worst enemyquote:Op zondag 16 mei 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
A mirror is your best friend or your worst memory
meteen na deze reactie keek ze weg. Leest ze mee?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:41 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik wordt wat nerveus van die vrouw naast Vasil die in de camera blijft kijken
Barbara was mooi! En Itali ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef NailQueen het volgende:
Even serieus: Heb ik nog iets belangrijk gemist voor het interview van Blas?
Tijdens de perskoos deed hij niet anders met z'n great de hele tijd. Hij had juist door kunnen vragen. Nu kwam het nogal gedesinteresseerd over.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:41 schreef libranl het volgende:
[..]
Hij luistert ook niet. Die Duitse zanger vroeg Koos hoe het met hem ging en Koos begint over iets heel anders.
Jendrik had foto's van de deelnemers die er vanavond niet bij kunnen zijn op zijn jasjequote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef NailQueen het volgende:
Even serieus: Heb ik nog iets belangrijk gemist voor het interview van Blas?
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef Pipaja het volgende:
[..]
meteen na deze reactie keek ze weg. Leest ze mee?
Oh dat zei hij ookquote:
@grazz tag die dame evenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef Pipaja het volgende:
[..]
meteen na deze reactie keek ze weg. Leest ze mee?
Weet niet of ik die link weet te leggen met wat je precies bedoelt, maar dat maakt ook niks uitquote:
Perskoosquote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Tijdens de perskoos deed hij niet anders met z'n great de hele tijd. Hij had juist door kunnen vragen. Nu kwam het nogal gedesinteresseerd over.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Arth_NL het volgende:
Wel leuk voor de finalisten dat ze nu niet tot het einde hoeven te wachten.![]()
Maar Jeangu zal wel als laatste komen?
Hij heeft wat vraagjes ingestudeerd en die moeten beantwoord worden. Daar moet het over gaan. Doorvragen kan hij niet idd en zodra het afwijkt, kan hij niet improviseren.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Tijdens de perskoos deed hij niet anders met z'n great de hele tijd. Hij had juist door kunnen vragen. Nu kwam het nogal gedesinteresseerd over.
Rechts is zijn tweelingbroerquote:
Soms zie je bij eeneiige tweelingen nog wel "iets" verschil, maar in hun geval is maar goed dat ze een ander kapsel hebben jaquote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef NailQueen het volgende:
het is dat Jeangu dreadlocks heeft anders kan ik die tweeling niet uit elkaar halen
Wauw, jaquote:
Oh, ja dat wel hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
Veel kritiek op Koos, maar ik vind het zo leuk voor hem dat hij daar staat
Jij bent een aardiger mens dan ikquote:Op zondag 16 mei 2021 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
Veel kritiek op Koos, maar ik vind het zo leuk voor hem dat hij daar staat
Iedereen die er bij is, zit in dezelfde bubbel toch? dat maakt niets uit. Zou het alleen voor de Bhne zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:48 schreef lashatumbai het volgende:
Het was denk ik wel goed geweest als ze de delegaties op de rode loper last minute nog hadden verkleind naar alleen de performers on stage en eventueel de HOD
Dat is waar. Maar het maakt het wel een stuk drukker op de loper, wat een beetje onhandig en onnodig isquote:Op zondag 16 mei 2021 18:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Iedereen die er bij is, zit in dezelfde bubbel toch? dat maakt niets uit. Zou het alleen voor de Bhne zijn.
Verdikkemequote:Op zondag 16 mei 2021 18:49 schreef Pipaja het volgende:
die gast met de muts lijkt op die crimineel van Home Alone
Net weer uitgezet inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:48 schreef koffieleuk het volgende:
@:Cyan9 hopelijk heb je m al uitstaan.
[ twitter ]
Dat hebben heel veel Nederlanders, gebeurt in de sport ookquote:Op zondag 16 mei 2021 18:47 schreef Lamballert het volgende:
Ik kan niet meer om dat ge-HEH van koos... echt een stopwoordje van hem.
Het heeft wel iets frans. Nu kijken of we de Engelse delegatie kunnen verstaan.quote:
Niemand hier wil Koos trekkenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik volg het gesprek hier liever dan het geneuzel daar. Koos trek ik niet langer meer.....
'Joe are hafing fun he'
Een lekke bubbel is het. Allemaal voor de bhne.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Iedereen die er bij is, zit in dezelfde bubbel toch? dat maakt niets uit. Zou het alleen voor de Bhne zijn.
Alsnog beter dan 'h'quote:Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
In het Engels zeg ik vaak automatisch "yeah" aan het eind van een zin
Ik vaak 'right' en 'you know'.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
Nummer vind ik ook best leuk. Helaas lijken ze het te verneuken on stagequote:Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef Pipaja het volgende:
moet eerlijk zeggen dat zijn persoonlijkheid leuk is, maar dat het daar dan ook ophoud
Koos 'm dan niet uitquote:Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Koos is er weer h. Hij doet het niet zo goed h. We vinden hem niks h. Ongemakkelijk h.
Zou het James zijn geweest ?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op het Instagramaccount van een Britse artiest kwam onlangs een mopje voorbij over het schrijven van liedjes: als een zin niet lekker loopt doordat daarin een woord van twee lettergrepen ontbreekt, kun je altijd het woord ‘baby’ invoegen. Mis je n lettergreep, dan is ‘yeah’ zeer bruikbaar. Ziedaar: de reden dat veel liedjes de luisteraar om de oren slaan met baby’s en yeahs.
Ik deed een stand-up comedy cursus toen ik nog in Engeland woonde en mijn leraar zei gelijk dat hij kon horen dat ik uit het buitenland kwam, want die zeiden vaak "yeah"quote:Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik vaak 'right' en 'you know'.
En ik spreek veel Engels. Mijn vriend spreekt geen Nederlands.
Beetje veel. En alles is amaaaaaazing.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Vind ook dat zij een beetje een stemmetje opzet.
Ik zou zeggen, duw hem aan de kant en ga er met @Greys staan, jullie zouden het ongetwijfeld een stuk beter doenquote:
Je gaat er even van tusse?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:53 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
OnderTUSSE ga ik even iets eten, ik word hyper van die gast.
Het zou raar zijn als het van Ikea was geweest.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het van Ikea was geweest.
Wauwquote:
LET'S DO THISquote:
quote:
zit al op de website te zoekenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Wel serieus mooi pak van de H&M
Vreselijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:57 schreef Cee het volgende:
Waarom hebben Alex en Duncan nu het zelfde kapsel.
NU!quote:
Zit even mee te kijken, maar dat gaat echt te snelquote:Op zondag 16 mei 2021 18:56 schreef Pipaja het volgende:
Die chat op Youtube is wel een beetje onsmakelijk met die Nederlanders..
Ze is wel verlegen, maar ze heeft nu denk ik meer gesproken dan alle andere interviews bij mekaarquote:
Ze krijgt de kans ook weer eens niet. Voor straf heeft ze vannacht een bloempot op zijn harses gezet en de schaar erin.quote:
Kan natuurlijk wel redenen hebbenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het zo stom als mensen zonnebrillen ophebben tijdens een interview en het is niet superzonnig
Die is tof jaquote:
Ja, waar is Samiya.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Good luck h.
![]()
Ben gewoon beetje boos dat hij dit zo slecht doet. Genoeg mensen die dat wel gewoon kunnen.
Misschien hebben ze wel last van Tix? *badum tssquote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het zo stom als mensen zonnebrillen ophebben tijdens een interview en het is niet superzonnig
Jaja Koet luk he.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Good luck h.
![]()
Ben gewoon beetje boos dat hij dit zo slecht doet. Genoeg mensen die dat wel gewoon kunnen.
Het nieuwe album is ook meer dan de moeite waard.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Arth_NL het volgende:
Blijf bij Belgi toch het idee hebben dat ze op het verkeerde feestje terecht zijn gekomen.
En het liedje is zo goed.
Misschien zweedse H&M ipv NL H&Mquote:Op zondag 16 mei 2021 19:01 schreef Pipaja het volgende:
Ik geef het op. Heb het pak van Tusse niet op H&M website kunnen vinden
ZEG.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:03 schreef Dave het volgende:
Wie heeft dat lelijke turquoise eigenlijk bedacht?
Heerlijk dat roze en dat modelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |