De rode turquoise loper is er ook dit jaar, ondanks de corona. Alle delegaties komen aan per boot, worden begroet door burgemeester Aboutaleb en zullen over de turqouise loper lopen en de pers uit verschillende landen te woord staan.quote:Sunday: The Turquoise Carpet Live
It’s a Eurovision tradition that the Host City throws a red carpet event for our participants, and though we face the challenge of COVID-19, this year is no exception.
The red carpet has transformed into the Turquoise Carpet thanks to our Official Presenting Partner Morrocanoil, the hair and body-care experts who are no strangers to glamorous events.
You can watch our 39 acts walk the Turquoise Carpet live this Sunday 16 May from 18:00 CEST on the official Eurovision YouTube channel.
As Rotterdam is a beautiful port city, the participants will arrive by boat, greeted by a nautical salute and the Mayor of Rotterdam, marking the official start of Eurovision week!
Our competitors will glide down the glamorous carpet, where they’ll show off their outfits and talk to the assembled press before being interviewed by our Turquoise Carpet hosts: Koos van Plateringen and Fenna Ramos
Fenna is known to Dutch audiences as the face of kids broadcaster NPO Zappelin, where she can be seen daily in Zin In Zappelin, Zappelin Go and De Wereld van Zappelin.
Koos van Plateringen is a presenter and tv producer, but more importantly, hasn’t missed a Eurovision Song Contest since 2009:
'I think it is amazing to be part of the organisation this year. We are going to make this edition unforgettable.'
En dan Samya even hierheen halen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oke, Koos mag met de volgende watertaxi naar huis.
Ho ho ho, ik ben 28-quote:
Maken ze die tussendoor niet schoon net als bij de tweede kamer?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:30 schreef Funhouse het volgende:
Iedereen op reddit aan het janken omdat ze dezelfde microfoon gebruiken
Nou ja, als ze er allemaal in gaan zingen met spuugspetters en alquote:Op zondag 16 mei 2021 18:33 schreef Peter het volgende:
zolang ze de microfoon niet aanraken of ontsmetten is er toch geen probleem?
Die cover van die Anna of the North is ook mooiquote:
quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef Cee het volgende:
Kan er niet over uit hoe stylish en knap ze zijn.
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Zo zie je maar weer dat je niet iedereen met middelbare school-Engels daar kan neerzetten.
Jij gaat net zo lang door tot je beet hebt he?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef grazz het volgende:
Ik word melig door die Koos. Dit kan niet. Waar is @:Nikkie of idd @:Samya?
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Zo zie je maar weer dat je niet iedereen met middelbare school-Engels daar kan neerzetten.
Your song is a different cookquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Koos doet nog net geen van Gaal engels
ik ben verbaasd dat zelfs samya een username is op FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij gaat net zo lang door tot je beet hebt he?
Er schijnt zelf een Aoibhin te zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef grazz het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat zelfs samya een username is op FOK!
En Manizha ook al zo goed. Koos is nog wel de minste tot nu toe.quote:
Ik bedoel, iedereen doet altijd zijn best, maar waarom als je juist wat losser moet interviewen dan Koos hier voor vragenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Koos doet nog net geen van Gaal engels
Geeeen idee, ik vraag me echt af waarom hij is gevraagdquote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik bedoel, iedereen doet altijd zijn best, maar waarom als je juist wat losser moet interviewen dan Koos hier voor vragen
Als je Samya hebt..quote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Geeeen idee, ik vraag me echt af waarom hij is gevraagd
Fennaquote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was de presentatrice in de gele jurk?
Hier schijnt het zonnetje maar woon helaas ook niet in de buurtquote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het regent nu keihard hier. Gelukkig woon ik niet in de buurt van Rotterdam.
Vraag me af wat zij dan nu doetquote:
Fenna! Meer weer ik ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was de presentatrice in de gele jurk?
Met kapsel 1.75 denk ikquote:
Ik heb liever een ijsbeerquote:
Hij luistert ook niet. Die Duitse zanger vroeg Koos hoe het met hem ging en Koos begint over iets heel anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:40 schreef Lamballert het volgende:
Koos zegt wel vaak "thank you" Lijkt alsof je dan niet echt luistert.
quote:
quote:Fenna Ramos (Rotterdam, 7 september 1991) is een Nederlandse zangeres, actrice en presentatrice. Ze volgde een musicalopleiding en speelt als actrice in verschillende producties. In 2018 maakte Ramos haar debuut als tv-presentatrice voor NPO Zappelin.
Ja stomme momenten zijn dat he, dat je het een artiest zo gunt, maar dat er een nummer aan vastzit waarvan je denkt "eh, nee"quote:Op zondag 16 mei 2021 18:41 schreef grazz het volgende:
Vasil is ook weer iemand die ik een finaleplek gun, alleen dat lied.... oef
Uitrusten even, gok ik.quote:
Ik dacht dat hij zei, your worst enemyquote:Op zondag 16 mei 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
A mirror is your best friend or your worst memory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |