Nee eerst van DWDDquote:
Of jij moet helpenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet muis het maar weer allemaal alleen doen
Ik van knorrquote:Op zondag 16 mei 2021 16:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ook maar wel die supermarkt lasagna
Dat is vroegquote:
Ik ga haar werk niet voor haar doenquote:
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifieerd.quote:
Klopt ik moet nog half uur wachten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb een beetje honger en het is nog niet klaar
Lekker zegquote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifeerd.
Straks alles alleen even opwarmen.
Waarom eet je twee keer warm?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Klopt ik moet nog half uur wachten.en vanavond broodjes kroket
Wat heb je met de boter gedaan?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifeerd.
Ja maar niet iedereen heeft altijd zin in zo'n eenvoudige maaltijd he!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
4x.quote:
Ik wilde vandaag inderdaad een makkie hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft altijd zin in zo'n eenvoudige maaltijd he!![]()
Jemig de pemigquote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Vanmorgen pasta van eergisteren, toen twee panini's, nu lasagne bak van een 1 kilo en vanavond vier broodjes kroket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |