quote:
Een mooi klusje voor de Mythe-ontkrachters!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mythes zijn ervoor om ontkracht te worden
Zolang er domme mensen zijn zullen er altijd 'leiders' zijn die ze achter zich spannen met BS verhaaltjes voor hun eigen belangquote:Op zondag 16 mei 2021 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is te hopen, maar de westerse wetenschap wordt al vaak genoeg verworpen als het hen niet uitkomt.
Neem je zelf een fles mee of moet ik er eentje meenemen als je hier komt schoonmakenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neem je zelf een fles mee of moet ik er eentje meenemen als je hier komt schoonmaken
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]Maar wie geeft hem dan een nachtkusje?
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger
is dit ecthquote:Op zondag 16 mei 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]Maar wie geeft hem dan een nachtkusje?
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger
Beterquote:Op zondag 16 mei 2021 16:31 schreef Maanvis het volgende:
had het vanochtend na het slapen al de hele dag benauwd. gelukkig medicijnen van ons mam gekregen die goed werken
Dan moet muis het maar weer allemaal alleen doenquote:
Nee eerst van DWDDquote:
Of jij moet helpenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet muis het maar weer allemaal alleen doen
Ik van knorrquote:Op zondag 16 mei 2021 16:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ook maar wel die supermarkt lasagna
Dat is vroegquote:
Ik ga haar werk niet voor haar doenquote:
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifieerd.quote:
Klopt ik moet nog half uur wachten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb een beetje honger en het is nog niet klaar
Lekker zegquote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifeerd.
Straks alles alleen even opwarmen.
Waarom eet je twee keer warm?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Klopt ik moet nog half uur wachten.en vanavond broodjes kroket
Wat heb je met de boter gedaan?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifeerd.
Ja maar niet iedereen heeft altijd zin in zo'n eenvoudige maaltijd he!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
4x.quote:
Ik wilde vandaag inderdaad een makkie hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft altijd zin in zo'n eenvoudige maaltijd he!![]()
Jemig de pemigquote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Vanmorgen pasta van eergisteren, toen twee panini's, nu lasagne bak van een 1 kilo en vanavond vier broodjes kroket.
Hij gaat voor het braddie zomer bodyquote:
Aan het trainen ?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Vanmorgen pasta van eergisteren, toen twee panini's, nu lasagne bak van een 1 kilo en vanavond vier broodjes kroket.
Ik weet het nog steeds nietquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Waarom eet je 2 dagen niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Nee ik eet dat vandaag maar morgen en overmorgen eet ik niets. Vandaag is cheatday.
Buikpijn maatquote:
Dan val ik af. Twee dagen niet eten, beetje sporten in die dagen en kilo's vliegen eraf.quote:
ja ik ben echt wel gewend braddie porties te eten maar dat zie je ook aan me habib.quote:
Dat is de slechtste manier die ik kan bedenken om dat te doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dan val ik af. Twee dagen niet eten, beetje sporten in die dagen en kilo's vliegen eraf.
[..]
ja ik ben echt wel gewend braddie porties te eten maar dat zie je ook aan me habib.
kreeman!quote:
Hey Kree 😘quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jill, van "Help, mijn man is klusser" afgelopen week?
Arme jijquote:Op zondag 16 mei 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb 99 problemen en alle zijn vrouwen
Niet gezien, maar ik kan me er wat bij voorstellenquote:
ok hansquote:Op zondag 16 mei 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb 99 problemen en alle zijn vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.flaironline.n(...)es-spoken-broer-zus/quote:Op zondag 16 mei 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik kan me er wat bij voorstellen
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de kwaliteit van die bank
nou die christina aguilera heeft zich laten gaan joh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |