Aai over de bol en weer de straat op.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Och laat ze lekker. Volgend weekend zitten ze weer bij damclub 'ons steentje' te rellen
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ondertussen wordt de cultuur van daar langzaam hier ingevoerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem afstand van jouw realiteit en subtitueer mijn eigen realiteit!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:20 schreef ToT het volgende:
Maar de verislamisering van de wereld hou je toch niet meer tegen.
Verlichting is geen optie met dat geloof; "Als de realiteit en de Koran met elkaar in conflict zijn, heeft de Koran gelijk."
Kut nosquote:
Ik ook niet. Komt vanzelf inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haast. Ik snap al die mensen die zo'n haast hebben om nu ineens op vakantie te gaan in het buitenland ook niet
Over een paar honderd jaar komen ze er wel achterquote:Op zondag 16 mei 2021 16:20 schreef ToT het volgende:
Maar de verislamisering van de wereld hou je toch niet meer tegen.
Verlichting is geen optie met dat geloof; "Als de realiteit en de Koran met elkaar in conflict zijn, heeft de Koran gelijk."
Ik snap sowieso die dj's niet die niet gewoon hun bek houdenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/dj_c_wied
90's muziek maar ik waarschuw alvast. De DJ is nogal grof gebekt.
en van de moeder van Ruttequote:
Dat gelul inderdaad altijd... totaal niet interessant.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die dj's niet die niet gewoon hun bek houden
Uiteindelijk wel, maar die komt overal mee weg.quote:
Kut moederquote:
Die leeft niet meer.quote:
Met de streamers begrijp ik het wel, die gaan in op vragen op discord of in de chat van twitch.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die dj's niet die niet gewoon hun bek houden
Vast gestorven van de schaamte voor haar zoonquote:
Da's geen mythe!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik neem afstand van jouw realiteit en subtitueer mijn eigen realiteit!
Is te hopen, maar de westerse wetenschap wordt al vaak genoeg verworpen als het hen niet uitkomt.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een paar honderd jaar komen ze er wel achter
jep... borstkanker.quote:
Mythes zijn ervoor om ontkracht te wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |