Ietwat achterhaalde take dit, lijkt me.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Slechte look wel voor het mountainbiken, dat twee veldrijders de boel hier op komen rollen.
Moeten ze het parcours maar wat moeilijker maken.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Slechte look wel voor het mountainbiken, dat twee veldrijders de boel hier op komen rollen.
Het is niet nieuw nee, maar Pidcock ververst het even.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ietwat achterhaalde take dit, lijkt me.
Je ziet het in zoveel sporten.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Afval snap ik nog wel in deze op een afgesloten rondje. Maar wat betreft de tijdrijders houding, dat slaat natuurlijk nergens op, UCIquote:Op zondag 16 mei 2021 16:09 schreef gianni61 het volgende:
Hier mag je ook je gelletjes gewoon nog weg gooien
Al zie ik het ze wel alleen op de asfalt en de tech/feedzone doen, dus misschien zijn er wel regels voor.
Hij mag prima meedoen met de wegritquote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Wel zin in Britse media waar het missen van de Spelen door Pidcock straks oneerlijk of op z'n minst dubieus genoemd gaat worden.
Hoewel ik Pidcock liever wél in de wedstrijd zie, uiteraard.
Ik hou de kwalificatie-eisen voor OS mountainbiken niet zo in de gaten, maar waarom zou Pidcock niet naar de OS mogen/kunnen?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Wel zin in Britse media waar het missen van de Spelen door Pidcock straks oneerlijk of op z'n minst dubieus genoemd gaat worden.
Groot-Brittanniė heeft geen startbewijs, zoals het er nu voor staat.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:19 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik hou de kwalificatie-eisen voor OS mountainbiken niet zo in de gaten, maar waarom zou Pidcock niet naar de OS mogen/kunnen?
Volgens mij heeft GB niet voldoende punten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:19 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik hou de kwalificatie-eisen voor OS mountainbiken niet zo in de gaten, maar waarom zou Pidcock niet naar de OS mogen/kunnen?
Ja ok, maar daar hebben we er wel genoeg om voor een leuke koers te zorgenquote:
Aha, thanks. Hoe kunnen ze die nog krijgen?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Groot-Brittanniė heeft geen startbewijs, zoals het er nu voor staat.
Die regels zijn onnavolgbaar, volgens Brentjes moet Roemeniė vandaag top 24 rijden om er voor te zorgen dat GB een plekje krijgt. Roemeen lag net 27equote:Op zondag 16 mei 2021 16:19 schreef Sdivad het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ook te simpel gezegd. Het is tamelijk onnavolgbaar, we zien het straks welquote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die regels zijn onnavolgbaar, volgens Brentjes moet Roemeniė vandaag top 24 rijden om er voor te zorgen dat GB een plekje krijgt. Roemeen lag net 27e
Ik had het ook al opgegeven om het te begrijpenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ook te simpel gezegd. Het is tamelijk onnavolgbaar, we zien het straks wel
https://www.wielerflits.n(...)n-dat-eigenlijk-wel/quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Aha, thanks. Hoe kunnen ze die nog krijgen?
Voordeel van deze situatie is dat hij afhankelijk is van iemand die ongetwijfeld sowieso wel zo hoog mogelijk wil eindigenquote:
Ik zag al wat renners in de pit staan net met problemenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voordeel van deze situatie is dat hij afhankelijk is van iemand die ongetwijfeld sowieso wel zo hoog mogelijk wil eindigen
Helder. Denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)n-dat-eigenlijk-wel/
Pidcock kan beter uitstappenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Dascalu moet 22e eindigen in verband met de paar puntjes die de Slowaken rond de 90e plek oprapen.
Maar dat GB geen punten scoort maakt toch niet meer uit, omdat ze zelf sowieso niet genoeg plekken winnen? Of verliezen ze dan dat plekje dat ze krijgen door die 14e plek op het WK onder 23?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:29 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, want dan scoort GB ook geen punten en Dascalu is inmiddels opgeklommen naar plaats 22
Punten voor GB maken toch geen verschil omdat hij op een U23 ticket van het Wk 2019 mee gaat doen dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:29 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, want dan scoort GB ook geen punten en Dascalu is inmiddels opgeklommen naar plaats 22
Ach, Bart heeft ook over Anne Tegpstra of Nino Schurtugquote:Op zondag 16 mei 2021 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Bart zegt altijd decent als ie descent bedoelt.
Nog twee wereldbekers na dit weekendquote:Op zondag 16 mei 2021 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Pidcock wel meer world cups rijden?
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Wij feliciteren Pitkok met zijn Olumpische ticket titel.
Vermoeden van aanmoedigingspremie vanuit de overkant van het kanaal.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Dascalu met de 8e tijd van iedereen in ronde vijf.
De voorzitter van INEOS heeft al ontkend.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vermoeden van aanmoedigingspremie vanuit de overkant van het kanaal.
Interview mevrouwtje was toch vrij stellig dat Pidcock naast een ticket voor de OS greep.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Wij feliciteren Pitkok met zijn Olumpische ticket.
Zou die op de hoogte zijn van het puntenaantal van Roemeniė?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Interview mevrouwtje was toch vrij stellig dat Pidcock naast een ticket voor de OS greep.
Zo op kunnen halen....quote:Op zondag 16 mei 2021 16:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Desastreuze dag voor Mathieu als het waar is dat Pidcock mee mag doen. Mathieu had het goud zo op kunnen halen... nu niet.
Dat valt wel mee denk ik. Weinig dubieus als iemand juist goed presteert, hij zal echt geen geld nodig hebben gehad om zelf zijn best mogelijke prestatie neer te zettenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vermoeden van aanmoedigingspremie vanuit de overkant van het kanaal.
Nee toch? Ze vroeg wat hij er van vond dat hij het niet in eigen hand had, meer niet echt..quote:Op zondag 16 mei 2021 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Interview mevrouwtje was toch vrij stellig dat Pidcock naast een ticket voor de OS greep.
Jawelquote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo op kunnen halen....
Iedere parcours is anders, en tel er nog ff dat heerlijke klimaat van Tokyo bij op. Die gouden plak is en was echt geen zekerheidje.
Wel? Zou kunnen dan heb ik het verkeerd gehoord.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee toch? Ze vroeg wat hij er van vond dat hij het niet in eigen hand had, meer niet echt..
Vergelijkbaar met vandaag, iets technischer dacht ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Is al bekend hoe het parcours in Tokio eruit ziet?
Ook evenveel hoogtemeters? Een klein mannetje als Pidcock is dan echt in het voordeel.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met vandaag, iets technischer dacht ik.
Volgens mij vergelijkbaar.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook evenveel hoogtemeters? Een klein mannetje als Pidcock is dan echt in het voordeel.
Die had al gezegd MTB te willen rijden op de OSquote:Op zondag 16 mei 2021 18:13 schreef DeeBee het volgende:
Het is wel bizar hoe de verhoudingen blijven verschuiven, want Matje komt nu aan met een halfgare voorbereiding en klopt wel de gevestigde namen, maar stuit op een nóg betere Pidcock.
Pidcock gaat ook onklopbaar zijn, want dat klimmen gaat hem een stuk beter af. Dus dat startbewijs kan wel eens heel waardevol blijken, al moet De Pid zelf ook nog beslissen wat hij wil rijden denk?
Zowel Pidcock als Mathieu vinden mtb het leukste om te doen (leuker dan weg of veldrit). Dus ik verwacht ze beiden aan de start daar. Maar ik zie nog wel gebeuren dat er iemand anders met het goud vandoor gaat.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:13 schreef DeeBee het volgende:
Het is wel bizar hoe de verhoudingen blijven verschuiven, want Matje komt nu aan met een halfgare voorbereiding en klopt wel de gevestigde namen, maar stuit op een nóg betere Pidcock.
Pidcock gaat ook onklopbaar zijn, want dat klimmen gaat hem een stuk beter af. Dus dat startbewijs kan wel eens heel waardevol blijken, al moet De Pid zelf ook nog beslissen wat hij wil rijden denk?
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Zonder Pidcock heeft een Olympische medaille geen echte waarde, vind ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Desastreuze dag voor Mathieu als het waar is dat Pidcock mee mag doen. Mathieu had het goud zo op kunnen halen... nu niet.
Dus je hebt straks honderd medailles op de Spelen die geen echte waarde hebben, omdat een topper er om de een of andere reden niet bij is op dat onderdeel?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[..]
Zonder Pidcock heeft een Olympische medaille geen echte waarde, vind ik.
Nee, maar in dit geval wel. Als je in het achterhoofd weet dat Pidcock niet door blessure of door eigen keuze iet mee kan doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus je hebt straks honderd medailles op de Spelen die geen echte waarde hebben, omdat een topper er om de een of andere reden niet bij is op dat onderdeel?
Het was z’n eigen keuze om niet je proberen GB hoog genoeg op de ranking te krijgen in ieder geval..quote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval wel. Als je in het achterhoofd weet dat Pidcock niet door blessure of door eigen keuze iet mee kan doen.
En zeker bij het MTB speelt het parcours en geen pech krijgen een grote rol.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Laten we wel zijn, er zijn zeker vijf/zes serieuze kanshebbers voor het goud en nog wel een rits outsiders, zó vaak gezien dat iemand de ene week/maand top is en daarna ineens 15e wordt. En daar horen Van der Poel en Pidcock uiteraard beiden bij.
In de tijd van Brentjens was de wedstrijd dubbele lengte, nog veel meer voor de duursportersquote:Op zondag 16 mei 2021 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Brentjens en Absalon aan de start stelt goud niks voor!
Livestream vanaf 12 uur, start meestal 20 minuten later ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
Ik dacht dat de dames om 12 uur zouden starten vandaag?
Voor gal moet je wel erg diep gaanquote:
We stoppen de tijd, is ongeveer de voorsprong van Lecomtequote:Op zondag 13 juni 2021 12:47 schreef tja77 het volgende:
Waar ik gal zei, bedoelde ik gat.
Stop de tijd.
Ik kan me geen val herinneren gisteren. Wel op vrijdag, maar toen stond hij rap weer op en leek er verder weinig aan de hand te zijn. Moet wel zeggen dat het gisteren werkelijk zeik en zeiknat was, echt niet te doen, dus als hij nog op 90% was kan ik me voorstellen dat het 'm nog even niet werd.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Weet jij wat er met Pidcock aan de hand was?
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Weet jij wat er met Pidcock aan de hand was?
Heeft na de OS besloten om alsnog het WK te doen met de Benelux Tour daar meteen achteraan (zaterdag WK MTB, maandag start Benelux). Hij heeft wel z'n trainingskamp afgebroken ivm rugproblemen vorige weekquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Dacht dat Matje niet zou gaan? Of is zijn wegprogramma alweer aangepast?
En heeft lange, lange weg te gaan op duurvermogenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lichaam is volledig gesloopt door het BMX’en, dus mountainbiken wordt vast een enorm succes!
Gaat hij cross country doen i.p.v. downhill?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En heeft lange, lange weg te gaan op duurvermogen
In het interview na het wk bmx zei hij echt cross country mtbquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat hij cross country doen i.p.v. downhill?![]()
Theo bos heeft blijkbaar al geprobeerd kimmann over te halen te gaan trainen voor starter in de teamsprintquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
Van Gendt gaat toch geen xc doen? Heb je z’n lichaamsbouw gezien? Die BMX-ers zijn best wel beren hoor. Die kunnen max. 3 minuten rammen, had van Gendt eerder op de baan verwacht als sprinter o.i.d.
Hij en z’n steekduifje Puck zitten regelmatig op de mtb, maar dat is louter recreatief lijkt me. Als hij xc world cups gaat rijden op de mtb dan zou ik dat erg knap/verrassend vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In het interview na het wk bmx zei hij echt cross country mtb
Transformaties zijn best mogelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij en z’n steekduifje Puck zitten regelmatig op de mtb, maar dat is louter recreatief lijkt me. Als hij xc world cups gaat rijden op de mtb dan zou ik dat erg knap/verrassend vinden.
Competatief in XC lijkt me ook onmogelijk, maar uit het interview in het AD werd het me niet duidelijk. Wel moest hij 13 kg afvallen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
Van Gendt gaat toch geen xc doen? Heb je z’n lichaamsbouw gezien? Die BMX-ers zijn best wel beren hoor. Die kunnen max. 3 minuten rammen, had van Gendt eerder op de baan verwacht als sprinter o.i.d.
Zou haar creatief doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou haar nog steeds recreatief doen.
Hij noemde zelf combineren zelfs als optie als het qua planning mogelijk zou zijn in 2024quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Theo bos heeft blijkbaar al geprobeerd kimmann over te halen te gaan trainen voor starter in de teamsprint
Blijkbaar reed Kimmann al vrij snel harder dan opa Theo en zat hij maar 3 of 4 tienden achter van den Bergquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij noemde zelf combineren zelfs als optie als het qua planning mogelijk zou zijn in 2024
Ik vrees er voor, wil de u23 wedstrijden eigenlijk wel zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag is het WK begonnen, maar Red Bull TV zendt het in Nederland niet uit want geoblock. Is het nou echt weer zo dat de NOS de rechten heeft en wéér bijna niks uit gaat zenden?
Of straks in het weekeinde hooguit de cross-countryrace van de mannen en vrouwen ofzo?
En de downhill natuurlijk. Er staat me iets van bij dat die vorige keer ineens toch gewoon te zien waren, maar het zou zoals altijd wel kut zijn als je alle World Cups gewoon kijkt maar dan een WK niet kunt zien omdat een of andere toko de rechten heeft en daar niks mee doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vrees er voor, wil de u23 wedstrijden eigenlijk wel zien
Het is de NOS dus ik verwacht niets. Heb jij het programma al voor de komende dagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Oh het lijkt erop dat vandaag sowieso nog nergens is uitgezonden, bijzonder.
[..]
En de downhill natuurlijk. Er staat me iets van bij dat die vorige keer ineens toch gewoon te zien waren, maar het zou zoals altijd wel kut zijn als je alle World Cups gewoon kijkt maar dan een WK niet kunt zien omdat een of andere toko de rechten heeft en daar niks mee doet.
https://www.tissottiming.com/2021/mtbwch/nl-nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is de NOS dus ik verwacht niets. Heb jij het programma al voor de komende dagen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag is het WK begonnen, maar Red Bull TV zendt het in Nederland niet uit want geoblock. Is het nou echt weer zo dat de NOS de rechten heeft en wéér bijna niks uit gaat zenden?
Of straks in het weekeinde hooguit de cross-countryrace van de mannen en vrouwen ofzo?
Nou, dat is zowel verwacht als kut. Hopelijk zijn al die andere wedstrijden ergens anders nog te kijken dan..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij NOS dus alleen cross country vrouwen en mannen.
Daar heb ik alleen niets aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie hoopgevende dingen op de PLAYER, lijkt erop dat het daar te zien gaat zijn
Hoera! Helaas geen Bart Brentjens en z'n gebruikelijke kompaan, maar dat nemen we dan maar even voor lief.
Al iets gevonden?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dat is zowel verwacht als kut. Hopelijk zijn al die andere wedstrijden ergens anders nog te kijken dan..
Verliezen van de luguber dikke reet Richards.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef Max23 het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)ross-country-vrouwen
Terpstra ligt 3e momenteel, halve minuut achter PFP en Richards
Die gaat wel met overmacht wereldkampioen wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verliezen van de luguber dikke reet Richards.
Opnieuw Schurter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:11 schreef Nober het volgende:
De ontknoping nadert, Flückiger of Schurter?
Balen.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:43 schreef heywoodu het volgende:
World Cup-finale in Snowshoe begint vandaag. Nou ja, gisteren waren de kwalificaties al voor de downhill en...verdorie, blessure voor Minnaar
[ twitter ]
Is dit voortaan te zien op de ES/D+ player i.p.v. Red Bull tv?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Toffe wedstrijden om het weekeinde in Petrópolis af te trappen, lekkere sfeer ook. Wel iets minder nu Avancini in bijna letterlijk zijn achtertuin slechts 4e werd
Shorttrackwinst voor Ferrand Prevot en Hatherly.
Nee, het was/is gewoon op Red Bull TVquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit voortaan te zien op de ES/D+ player i.p.v. Red Bull tv?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, het was/is gewoon op Red Bull TV
Jammer dat het bij die druppels bleef verderquote:Op zondag 8 mei 2022 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een race is dit voorlopig.En het begint nu te regenen.
Ik ben er altijd eerlijk in geweest dat ik kijk vanwege MVDP. Het is naar mijn mening over het algemeen een saaie kijksport, kan b.v. niet tippen aan veldrijden. De korte kwalificatierace op vrijdag is wel leuk om te kijken maar dat tijdstip is niet erg gunstig.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:00 schreef Zwansen het volgende:
De laatste 13 posts van slechts twee verschillende users. Ik signaleer een omgekeerd evenredig verband tussen de aandacht van Mathieu voor het mountainbiken en de aandacht voor dit topic. Toch jammer.
Ik heb hetzelfde hoor.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben er altijd eerlijk in geweest dat ik kijk vanwege MVDP. Het is naar mijn mening over het algemeen een saaie kijksport, kan b.v. niet tippen aan veldrijden. De korte kwalificatierace op vrijdag is wel leuk om te kijken maar dat tijdstip is niet erg gunstig.
Die vrijdagraces kijk ik wel voor de lol, maar zijn me te kunstmatig 'spannend'. Het is doorgaans gewoon een of ander simpel veldritparcours en dan kijk je 75% van de race naar het peloton bij elkaar, 20% van de race kijk je naar een kleinere groep en 5% van de race is dan de eindsprint. Repeat voor de volgende keer, heeft eigenlijk niet zoveel met mountainbiken te maken allemaal (ondanks dat het wel vermakelijk is).quote:Op zondag 15 mei 2022 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben er altijd eerlijk in geweest dat ik kijk vanwege MVDP. Het is naar mijn mening over het algemeen een saaie kijksport, kan b.v. niet tippen aan veldrijden. De korte kwalificatierace op vrijdag is wel leuk om te kijken maar dat tijdstip is niet erg gunstig.
Dat is een mooie prestatie. Fem op 3 minuten zettenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Pieterse wint de U23 in Leogang![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, het veldrijden volg ik niet zoquote:Op zondag 12 juni 2022 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is een mooie prestatie. Fem op 3 minuten zettenPuck is technisch ook een erg goede veldrijdster
Burquier ook erg sterk, weet jij of ze van de MTB veldrijden erbij doet of net andersom?
Sowieso veldrijdsters boven in deze uitslag
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, het veldrijden volg ik niet zo
En dan uitgerekend een Nunspeetse die bij de wereldtop zit, ik moet het eigenlijk weer eens meer gaan kijken jaquote:Op zondag 12 juni 2022 10:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veldrijden is bij de dames echt een fantastische kijksport geworden. Bijna altijd spannende wedstrijden en veel goede jonge rijdsters waarbij er de laatste 2 jaar ook eindelijk wat meer internationale concurrentie bij komt.
Helaas is de Nunspeetse wel langzaam de aansluiting met de top wat aan het verliezen. Ik zie haar ook niet meer in de MTB wedstrijden waar ze eerder wel aan mee deed (om weer terug on topic te komen).quote:Op zondag 12 juni 2022 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan uitgerekend een Nunspeetse die bij de wereldtop zit, ik moet het eigenlijk weer eens meer gaan kijken ja
Worst is zich wat meer op de weg aan het richten tegenwoordig. Volgens mij heeft ze MTB helemaal laten schieten, maar daar zal ik komende week even achteraan gaan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helaas is de Nunspeetse wel langzaam de aansluiting met de top wat aan het verliezen. Ik zie haar ook niet meer in de MTB wedstrijden waar ze eerder wel aan mee deed (om weer terug on topic te komen).
Ik zou team Fem moeten zijn (die komt hier uit de buurt) maar ik ben toch meer team Puck Pieterse, dat vind ik een elegantere wielrenster.
Lijkt me wel, alleen ben ik in WLR geen modquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:01 schreef Kreator het volgende:
@:heywoodu
Kunnen we dit topic misschien splitsen? WK interesseert me niks maar wellicht wel leuk om een eigen recreatief topic te hebben voor MTB.
Dit topic loopt echt voor geen meter, ik weet niet in hoeverre we behoefte hebben aan twee topics die niet lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me wel, alleen ben ik in WLR geen mod
Er was nooit (behoefte aan) een wedstrijdtopic omtrent mountainbiken, maar uiteindelijk werden de wedstrijden hier ook gewoon besproken. Het is immers niet meer dan logisch dat zeker op een sport/wielerforum de wedstrijden besproken worden, maar ook het recreatieve gedeelte natuurlijk.
Even kijken wat de handigste oplossing is, misschien hebben mods @:Slobeend en @:Rellende_Rotscholier een idee?
Nou ja, het recreatieve topic liep volgens mij ooit best aardig, maar dat is nu een beetje weggedrukt door de wedstrijden. Terwijl daarvoor de wedstrijden werden weggedrukt door het recreatieve gedeeltequote:Op donderdag 23 juni 2022 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit topic loopt echt voor geen meter, ik weet niet in hoeverre we behoefte hebben aan twee topics die niet lopen.
Volgens mij hoeft het elkaar niet in de weg te zitten inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het recreatieve topic liep volgens mij ooit best aardig, maar dat is nu een beetje weggedrukt door de wedstrijden. Terwijl daarvoor de wedstrijden werden weggedrukt door het recreatieve gedeelte
Maakt me verder ook niet uit hoor, mij boeien alleen de wedstrijden en daar kan ik het hier over hebben, terwijl mensen die alleen het recreatieve wat boeit het daar in dit topic ook prima over kunnen hebben natuurlijk.
De energie druipt er vanaf. That's the spirit. Mountainbike forum.nl heeft tienduizenden posts, er is interesse genoeg.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit topic loopt echt voor geen meter, ik weet niet in hoeverre we behoefte hebben aan twee topics die niet lopen.
Het staat je vrij om een poging te wagen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
De energie druipt er vanaf. That's the spirit. Mountainbike forum.nl heeft tienduizenden posts, er is interesse genoeg.
Was dat Brentjens?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:09 schreef DeeBee het volgende:
Terpstra schroeit mokerhard, een minuut voor.
Schreeuwende kneus van de stream lachte nog even de Iraanse in lange broek en mouwen uit, totdat hij er toch maar op geattendeerd werd dat ze moslim is.
Nee, Rob Warner. Die vroeg zich af hoe warm het in Iran wel niet is als ze hier in lange broek en mouwen fietst, maar al vrij snel verontschuldigde hij zich met dat het natuurlijk vanwege haar geloof isquote:
Nee die andere idioot die altijd schreeuwt. Brentjes had het juist wél door.quote:
Die kwam van verquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Gwendalyn Gibson, nooit van gehoord, pakt hier voor eigen publiek even de zege met een fenomenale slotronde![]()
Wow.
Net een paar maanden na een vrij stevige knieblessure zo te horen. Dit is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Koffieplanter op 31-07-2022 19:48:56 ]Put these foolish ambitions to rest.
Zijn er eigenlijk nog junioren? UCI laat die nooit zien in hun reguliere systeem, alleen elite en U23.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het regent niet in Snowshoe, het giet. Als dat zo doorgaat gaan de mannen moeten zwemmen. Vidaurre heeft bij de beloften voor eerherstel gezorgd na zijn malheur vorige week, maar het was weer kantje boord in een sprint met Riley en Azzoro. Misschien is Les Gets dan toch nog geen uitgemaakte zaak.
Junioren hebben ze opgesplitst. De eerste helft van het seizoen was er ruimte voor XCO, in de tweede helft van het seizoen doen ze alleen downhill.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog junioren? UCI laat die nooit zien in hun reguliere systeem, alleen elite en U23.
Sterker nog, kijkende naar Bart en Rob in de post race show is het momenteel alleen nog maar harder aan het regenen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Natuurlijk wel eens vaker regenwedstrijden gezien, maar dit was toch wel bijzonder nat hoor
Mooi heroļsche koers, en een fraaie zege van Keller. Ik ben heel benieuwd naar de mannen, die vanaf ronde één al in deze bagger mogen rijden.
Hmm, ok. In de downhill staan ze er wel vanaf de eerste wedstrijd al bij, alleen de junioren staan geen enkele keer in dit systeem (ook eerder in het seizoen niet, alleen elite en U23):quote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Junioren hebben ze opgesplitst. De eerste helft van het seizoen was er ruimte voor XCO, in de tweede helft van het seizoen doen ze alleen downhill.
Er is dit jaar geen wereldbeker, dus bij de UCI zul je er niets van kunnen vinden. De wedstrijden zijn echter wel gewoon gereden, met uitzondering van Petropolis waar niemand op af kwam. Ze hebben ook wel gewoon deel mogen nemen aan de officiėle trainingen tot en met Nové Město na Moravě, daarna kwam de downhill zoals gezegd aan bod.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, ok. In de downhill staan ze er wel vanaf de eerste wedstrijd al bij, alleen de junioren staan geen enkele keer in dit systeem (ook eerder in het seizoen niet, alleen elite en U23):
[ afbeelding ]
Oh wow, dat is echt het beste MTB-nieuws in lange tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.1limburg.nl/s(...)dstrijd-mountainbike
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.1limburg.nl/s(...)dstrijd-mountainbike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |