Dat valt wel mee denk ik. Weinig dubieus als iemand juist goed presteert, hij zal echt geen geld nodig hebben gehad om zelf zijn best mogelijke prestatie neer te zettenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vermoeden van aanmoedigingspremie vanuit de overkant van het kanaal.
Nee toch? Ze vroeg wat hij er van vond dat hij het niet in eigen hand had, meer niet echt..quote:Op zondag 16 mei 2021 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Interview mevrouwtje was toch vrij stellig dat Pidcock naast een ticket voor de OS greep.
Jawelquote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo op kunnen halen....
Iedere parcours is anders, en tel er nog ff dat heerlijke klimaat van Tokyo bij op. Die gouden plak is en was echt geen zekerheidje.
Wel? Zou kunnen dan heb ik het verkeerd gehoord.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee toch? Ze vroeg wat hij er van vond dat hij het niet in eigen hand had, meer niet echt..
Vergelijkbaar met vandaag, iets technischer dacht ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Is al bekend hoe het parcours in Tokio eruit ziet?
Ook evenveel hoogtemeters? Een klein mannetje als Pidcock is dan echt in het voordeel.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met vandaag, iets technischer dacht ik.
Volgens mij vergelijkbaar.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook evenveel hoogtemeters? Een klein mannetje als Pidcock is dan echt in het voordeel.
Die had al gezegd MTB te willen rijden op de OSquote:Op zondag 16 mei 2021 18:13 schreef DeeBee het volgende:
Het is wel bizar hoe de verhoudingen blijven verschuiven, want Matje komt nu aan met een halfgare voorbereiding en klopt wel de gevestigde namen, maar stuit op een nóg betere Pidcock.
Pidcock gaat ook onklopbaar zijn, want dat klimmen gaat hem een stuk beter af. Dus dat startbewijs kan wel eens heel waardevol blijken, al moet De Pid zelf ook nog beslissen wat hij wil rijden denk?
Zowel Pidcock als Mathieu vinden mtb het leukste om te doen (leuker dan weg of veldrit). Dus ik verwacht ze beiden aan de start daar. Maar ik zie nog wel gebeuren dat er iemand anders met het goud vandoor gaat.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:13 schreef DeeBee het volgende:
Het is wel bizar hoe de verhoudingen blijven verschuiven, want Matje komt nu aan met een halfgare voorbereiding en klopt wel de gevestigde namen, maar stuit op een nóg betere Pidcock.
Pidcock gaat ook onklopbaar zijn, want dat klimmen gaat hem een stuk beter af. Dus dat startbewijs kan wel eens heel waardevol blijken, al moet De Pid zelf ook nog beslissen wat hij wil rijden denk?
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Wel zin in Britse media waar het missen van de Spelen door Pidcock straks oneerlijk of op z'n minst dubieus genoemd gaat worden.
Hoewel ik Pidcock liever wél in de wedstrijd zie, uiteraard.
Zonder Pidcock heeft een Olympische medaille geen echte waarde, vind ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Desastreuze dag voor Mathieu als het waar is dat Pidcock mee mag doen. Mathieu had het goud zo op kunnen halen... nu niet.
Dus je hebt straks honderd medailles op de Spelen die geen echte waarde hebben, omdat een topper er om de een of andere reden niet bij is op dat onderdeel?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[..]
Zonder Pidcock heeft een Olympische medaille geen echte waarde, vind ik.
Nee, maar in dit geval wel. Als je in het achterhoofd weet dat Pidcock niet door blessure of door eigen keuze iet mee kan doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus je hebt straks honderd medailles op de Spelen die geen echte waarde hebben, omdat een topper er om de een of andere reden niet bij is op dat onderdeel?
Het was z’n eigen keuze om niet je proberen GB hoog genoeg op de ranking te krijgen in ieder geval..quote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval wel. Als je in het achterhoofd weet dat Pidcock niet door blessure of door eigen keuze iet mee kan doen.
En zeker bij het MTB speelt het parcours en geen pech krijgen een grote rol.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Laten we wel zijn, er zijn zeker vijf/zes serieuze kanshebbers voor het goud en nog wel een rits outsiders, zó vaak gezien dat iemand de ene week/maand top is en daarna ineens 15e wordt. En daar horen Van der Poel en Pidcock uiteraard beiden bij.
In de tijd van Brentjens was de wedstrijd dubbele lengte, nog veel meer voor de duursportersquote:Op zondag 16 mei 2021 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Brentjens en Absalon aan de start stelt goud niks voor!
Livestream vanaf 12 uur, start meestal 20 minuten later ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
Ik dacht dat de dames om 12 uur zouden starten vandaag?
Voor gal moet je wel erg diep gaanquote:
We stoppen de tijd, is ongeveer de voorsprong van Lecomtequote:Op zondag 13 juni 2021 12:47 schreef tja77 het volgende:
Waar ik gal zei, bedoelde ik gat.
Stop de tijd.
Ik kan me geen val herinneren gisteren. Wel op vrijdag, maar toen stond hij rap weer op en leek er verder weinig aan de hand te zijn. Moet wel zeggen dat het gisteren werkelijk zeik en zeiknat was, echt niet te doen, dus als hij nog op 90% was kan ik me voorstellen dat het 'm nog even niet werd.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Weet jij wat er met Pidcock aan de hand was?
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Weet jij wat er met Pidcock aan de hand was?
Heeft na de OS besloten om alsnog het WK te doen met de Benelux Tour daar meteen achteraan (zaterdag WK MTB, maandag start Benelux). Hij heeft wel z'n trainingskamp afgebroken ivm rugproblemen vorige weekquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Dacht dat Matje niet zou gaan? Of is zijn wegprogramma alweer aangepast?
En heeft lange, lange weg te gaan op duurvermogenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lichaam is volledig gesloopt door het BMX’en, dus mountainbiken wordt vast een enorm succes!
Gaat hij cross country doen i.p.v. downhill?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En heeft lange, lange weg te gaan op duurvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |