Livestream vanaf 12 uur, start meestal 20 minuten later ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
Ik dacht dat de dames om 12 uur zouden starten vandaag?
Voor gal moet je wel erg diep gaanquote:
We stoppen de tijd, is ongeveer de voorsprong van Lecomtequote:Op zondag 13 juni 2021 12:47 schreef tja77 het volgende:
Waar ik gal zei, bedoelde ik gat.
Stop de tijd.
Ik kan me geen val herinneren gisteren. Wel op vrijdag, maar toen stond hij rap weer op en leek er verder weinig aan de hand te zijn. Moet wel zeggen dat het gisteren werkelijk zeik en zeiknat was, echt niet te doen, dus als hij nog op 90% was kan ik me voorstellen dat het 'm nog even niet werd.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Weet jij wat er met Pidcock aan de hand was?
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Weet jij wat er met Pidcock aan de hand was?
Heeft na de OS besloten om alsnog het WK te doen met de Benelux Tour daar meteen achteraan (zaterdag WK MTB, maandag start Benelux). Hij heeft wel z'n trainingskamp afgebroken ivm rugproblemen vorige weekquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Dacht dat Matje niet zou gaan? Of is zijn wegprogramma alweer aangepast?
En heeft lange, lange weg te gaan op duurvermogenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lichaam is volledig gesloopt door het BMX’en, dus mountainbiken wordt vast een enorm succes!
Gaat hij cross country doen i.p.v. downhill?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En heeft lange, lange weg te gaan op duurvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |