Double long lap down under, where miller shines and rins does blunderquote:
Eerder Marquez op de brommer denk ikquote:
Begin was een spektakel, zeker met de regen, de long Laps, crashes. Daarna werd het minder inderdaad. Desondanks prima genoten weerquote:Op zondag 16 mei 2021 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Dit was een aparte race. Niet echt heel spannend verder, want er werd vrij weinig gevochten.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:53 schreef wimderon het volgende:
Dupasquier met een traumahelikopter afgevoerd na deze val:
Zover ik lees nog steeds in kritieke toestand,quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:59 schreef Burner82 het volgende:
Als een traumaheli landt op het circuit, weet je vaak wel al genoeg: dat is niet goed. Maar tot nu toe nog geen nieuws.
quote:
19:30 - Uit het ziekenhuis: Dupasquier zal in tegenstellingen tot eerdere berichten niet direct een operatie ondergaan. De reden hiervoor is echter verontrustend: de toestand van Dupasquier is volgens de behandelende artsen namelijk dusdanig ernstig en niet stabiel genoeg om de operatie zonder problemen te doorstaan.
Knapper dan de vorige zeges?quote:Op zondag 30 mei 2021 11:10 schreef tja77 het volgende:
Zou ECHT knap zijn als Acosta dit weet te winnen.
Lijkt hier echt een stukje vermogen (topsnelheid) te kort te komen. Dus deze zou ik nog knapper vinden.quote:
Las het ook net.quote:
Dat denk ik ook, zodra de Moto3 klaar was had ik al zo'n naar gevoel dat het elk moment bekend zou kunnen wordenquote:Op zondag 30 mei 2021 12:21 schreef shiz het volgende:
Denk juist dat het eerder vast al bekend was maar dat ze hebben gewacht na de Moto3.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 30 mei 2021 12:21 schreef shiz het volgende:
Denk juist dat het eerder vast al bekend was maar dat ze hebben gewacht na de Moto3.
Ja precies. We (fans, grid, alles) krijgen dit bericht op ons dak, een kwartier laten springen de lichten op rood en uit voor de volgende race.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maar heywoodu bedoelt denk ik dat er "gewoon" weer een race van start gaat zo kort na het afschuwelijke bericht.
Prima te begrijpen dat ze het nog niet eerder bekend hadden gemaakt hoor, ik weet niet of je al die jongetjes in de Moto3 moet laten racen met dit in hun achterhoofd, dat is echt een perfect recept voor een enorm gevaarlijke race.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:25 schreef shiz het volgende:
Mja, helaas komt dit toch vaker voor.
Aan de ene kant wil je niemand informatie achterhouden, aan de andere kant, wil je jongens uit dezelfde klasse en op voorhand nog vertellen?
Nee, precies. Vatte het ook niet als kritiek op de beslissing. Denk ook dat de meeste coureurs, ouden willen dat het racen doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. We (fans, grid, alles) krijgen dit bericht op ons dak, een kwartier laten springen de lichten op rood en uit voor de volgende race.
Het is niet dat ik het een foute keuze vind hoor, ik denk dat elke coureur zou willen dat er 'gewoon' geracet wordt als dit met hem zou gebeuren. Ik weet zelf alleen niet of ik als coureur zou gaan racen, omdat ik er niet helemaal op zou vertrouwen dat ik mijn hoofd er goed bij zou kunnen houden.
Ik zou het ook achteraf pas verteld hebben. Inderdaad om de reden die jij noemt.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima te begrijpen dat ze het nog niet eerder bekend hadden gemaakt hoor, ik weet niet of je al die jongetjes in de Moto3 moet laten racen met dit in hun achterhoofd, dat is echt een perfect recept voor een enorm gevaarlijke race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |