Ja, ik bracht het nog voorzichtig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat is toch allang bewezen van niet? Er zijn toch uitgelekte filmpjes van menig juryberaad, veel alcohol, totaal niet luisteren naar de nummers en dan maar weer 'Zweden' invullen want Abba.
Ik ben het met je eens, hoor. Er moet absoluut een jury blijven en ik hoop dat de EBU de landen goed kan sturen in hoe de jury zich moet gedragen. Wat dat betreft ben ik blij dat er af en toe jurystemmen worden geschrapt, zoals 2 jaar geleden Wit-Rusland.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:50 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja, ik bracht het nog voorzichtig.Het lijkt erop dat sommige landen bewust geen punten geven aan concurrenten. Of punten ruilen met andere landen. Wil alleen ook weer niet alle juryleden over één kam scheren, want er zullen genoeg zijn die wel serieus de liedjes/acts beoordelen. En de jury's moeten wel blijven, want als het aan het publiek had gelegen had Keiino het ESF2019 gewonnen.... Dat had ik ook weer overdreven gevonden. Dus ik vind de verdeling jury/ publiek op zich geen probleem. De uitspraak dat jury's oordelen op zang en publiek op de rest was ik het alleen niet helemaal mee eens.
Wat was de reden van bet schrappen van de stemmen toen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor. Er moet absoluut een jury blijven en ik hoop dat de EBU de landen goed kan sturen in hoe de jury zich moet gedragen. Wat dat betreft ben ik blij dat er af en toe jurystemmen worden geschrapt, zoals 2 jaar geleden Wit-Rusland.
Het liedje is ruk. Maar hij heeft het wel goed gebracht. Zingen kan hij wel.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ik lees overal dat hij het zo goed heeft gedaan, maar waarom dan? Lachwekkend slecht nummer en een 23e plek. Zonder directe plaatsing voor de finale had dit nooit de finale gehaald.
Volgend jaar maar weer wat fatsoenlijks sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |