Nu wil ik het terugkijken om te kijken wat jij bedoelde maar het was niet mijn bedoeling dit terug te gaan kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Die quiz op npo1 was echt alles wat ik haat aan de televisie en bn'er Cultuur
Ik wil hem nog terug gaan kijken. Is dat het waard, ook als ik gewoon even wil cringen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Die quiz op npo1 was echt alles wat ik haat aan de televisie en bn'er Cultuur
Oppervlakkig (als in alle vragen en antwoorden zijn echt heel simpel), te hypere bn'er, Dionne 'Muis' Stax en een slot vraag die de hele score nog kan omgooien. Oftewel de suggestie dat de kijker compleet debiel is.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil hem nog terug gaan kijken. Is dat het waard, ook als ik gewoon even wil cringen?
Dat laatste is wel iets wat steeds erger wordt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oppervlakkig (als in alle vragen en antwoorden zijn echt heel simpel), te hypere bn'er, Dionne 'Muis' Stax en een slot vraag die de hele score nog kan omgooien. Oftewel de suggestie dat de kijker compleet debiel is.
Hmm oké meer iets om op de achtergrond aan te hebben als ik toch aan het koken ben ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oppervlakkig (als in alle vragen en antwoorden zijn echt heel simpel), te hypere bn'er, Dionne 'Muis' Stax en een slot vraag die de hele score nog kan omgooien. Oftewel de suggestie dat de kijker compleet debiel is.
Je bent er nu toch. Dus ben je aan het nachtbraken.quote:
Qftquote:Op zondag 16 mei 2021 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent er nu toch. Dus ben je aan het nachtbraken.
Blijkbaar zien de gokkers het wel weer in zitten.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:20 schreef TheVulture het volgende:
Is er iets wat wij niet weten over Cyprus dat het al de hele week aan het klimmen is en nu zelfs 5e is bij de bookies en morgen waarschijnlijk ook IJsland voorbij is
Geen idee. Ik vind het een leuk liedje, maar ik neem aan dat dit niet genoeg is voor zo'n sterk effect.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:20 schreef TheVulture het volgende:
Is er iets wat wij niet weten over Cyprus dat het al de hele week aan het klimmen is en nu zelfs 5e is bij de bookies en morgen waarschijnlijk ook IJsland voorbij is
Ja het is erg opvallend, ik vind het wel een top 10 liedje, maar dat het een soort Fuego-achtige opmars aan het maken lijkt is wel iets tequote:Op zondag 16 mei 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het een leuk liedje, maar ik neem aan dat dit niet genoeg is voor zo'n sterk effect.
Heeyyy goedenachtquote:Op zondag 16 mei 2021 01:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik kom hier ook nog even gedag zeggen hoor!
Hoi allemaal!
Ik vind het ook een raadselquote:Op zondag 16 mei 2021 01:20 schreef TheVulture het volgende:
Hey!quote:Op zondag 16 mei 2021 01:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik kom hier ook nog even gedag zeggen hoor!
Hoi allemaal!
Jawel, geen idee hoeveel langer ik het red vanavondquote:Op zondag 16 mei 2021 01:27 schreef LaCatastrophe het volgende:
Hey Koen, laat het een goede nacht zijn! Ook nog laat wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |