Durf het bijna niet te zeggen, maar dat had ik net ook op die beelden die je zag.quote:
Oh ik vind dat juist een prachtige climaxquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben elke dag blijer dat ik die stream niet kijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja jezusIk heb nu Wiwi steeds aan omdat je dan het nummer beter kan horen maar echt
Waarom vinden mensen haar oprecht leuk?
Zo onder de indruk van allesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het besturen van die steadicam is echt topsport he
Ja zou ook kunnenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Echt heel goed. Ik zie dit wel winnen hoor.
Heeft dat ding al een naam?quote:
Ja, het moet niet te veel Literair Café worden (niet die van Hans Teeuwen).quote:
Zie het zo snel ook niet veranderenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
UK en Spanje gaan battlen voor de laatste plaats, whats new.
En dat terwijl ik die nummers helemaal niet slecht vind dit jaar, en beter dan andere jaren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
UK en Spanje gaan battlen voor de laatste plaats, whats new.
Oh lordquote:
WOOHOOOquote:
Geen idee, die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
is de pandamic panda er nog?
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:32 schreef Fred_B het volgende:
San Remo 2022![]()
Puntentelling met Toto Cutugno die om kwart voor vijf afgelopen is![]()
Iedereen knetterzat van alle alcohol in de green room zoals in 1991
Zelfs op de stream is het te horen jaquote:
Stiekem hoop ik gewoon top 15.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Inmiddels denk ik dat we de top 20 wel kunnen halen![]()
Echt he HOE DANquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |