Vooraf vond ik het nummer erg goed, maar in dat eerste stukje vond ik het niet echt uit de verf komen, vooral niet qua stemquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer dat de UK zo tegenvalt, echt by far hun leukste nummer in jaren
Note to self: Geen trui aandoen zaterdag.quote:
Ja, dit gaat meestrijden voor de laatste plaats op deze manier.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer dat de UK zo tegenvalt, echt by far hun leukste nummer in jaren
Echt heel goed. Ik zie dit wel winnen hoor.quote:
Neeeequote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit gaat meestrijden voor de laatste plaats op deze manier.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Note to self: Geen trui aandoen zaterdag.
Het besturen van die steadicam is echt topsport hequote:
bLaMe ThE bReXiTquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit gaat meestrijden voor de laatste plaats op deze manier.
Ja Gabe is een goed sidehoofdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:17 schreef usagi414 het volgende:
Die Gabe mogen ze erbij houden bij EscUnited.
UK: statische staging voor zo`n energiek nummer.
Ik kan wiwizus gewoon echt niet meer handelen. Sidehoofden zijn beter te doenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:22 schreef libranl het volgende:
Hoe dom ben je als je een badeend in je ene hand laat praten met een koffiebeker in de andere hand. WiwiSuzanne zit het gewoon te doen![]()
Ik ben elke dag blijer dat ik die stream niet kijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:22 schreef libranl het volgende:
Hoe dom ben je als je een badeend in je ene hand laat praten met een koffiebeker in de andere hand. WiwiSuzanne zit het gewoon te doen![]()
Ja jezusquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:22 schreef libranl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |