Een finale tussen Dimitrov en Goffin (en een halve finale plek voor Sock) ga je waarschijnlijk nooit meer overtreffen, maar toen had je nog wel Federer en Nadal die in ieder geval meededen aan het toernooi (al duurde dat bij Nadal niet heel lang)quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:44 schreef Szura het volgende:
Norrie wint - op nieuwe schoenen, want ook die van hem waren ontvreemd - en klimt naar P16.
In de race staat hij tiende, niet zo ver van de zevende plaats terwijl Nadal (achtste) zeer waarschijnlijk niet meer speelt dit jaar. Voor de laatste twee Finals-plekken gaat het voornamelijk tussen Ruud, Hurkacz, nu Norrie en Sinner.
Djokovic, Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Rublev, Berrettini en twee van de namen hierboven; het minst aansprekende Finals-veld sinds…?
Ik denk dat dit wel weer los zal lopen en dat ze de spelers gewoon een quarantaineperiode aanbieden.quote:
Uuh. Best aardig veld toch? Meddy, Tsitsi, Zverev, Rublev en Berrettini zijn toch echt de toekomst (of zelfs al het nu), en Djoko doet ook mee. En tsja, dat de #7 en #8 niet heel geweldig zijn is logisch toch....quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:44 schreef Szura het volgende:
Norrie wint - op nieuwe schoenen, want ook die van hem waren ontvreemd - en klimt naar P16.
In de race staat hij tiende, niet zo ver van de zevende plaats terwijl Nadal (achtste) zeer waarschijnlijk niet meer speelt dit jaar. Voor de laatste twee Finals-plekken gaat het voornamelijk tussen Ruud, Hurkacz, nu Norrie en Sinner.
Djokovic, Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Rublev, Berrettini en twee van de namen hierboven; het minst aansprekende Finals-veld sinds…?
En Fed is gewoon passé. Nadal deed het nooit goed op de finals.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh. Best aardig veld toch? Meddy, Tsitsi, Zverev, Rublev en Berrettini zijn toch echt de toekomst (of zelfs al het nu), en Djoko doet ook mee. En tsja, dat de #7 en #8 niet heel geweldig zijn is logisch toch....
Hij won nooit, maar toch vaak best ver gekomen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En Fed is gewoon passé. Nadal deed het nooit goed op de finals.
Ja, eens, maar toch ook regelmatig niet meegedaan of uitgeblust in de RR al uitgeschakeld. Voor iemand van het kaliber Nadal is het toch best een gemis dat hij de WTF nooit gewonnen heeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won nooit, maar toch vaak best ver gekomen?
The X-menquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef wimderon het volgende:
Xavier Malisse, 41 jaren oud en 8 jaar geleden gestopt, staat in de halve finales van het dubbelspel in Antwerpen.
ik denk dat dat redelijk het niveau van het dubbelcircuit aangeeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef wimderon het volgende:
Xavier Malisse, 41 jaren oud en 8 jaar geleden gestopt, staat in de halve finales van het dubbelspel in Antwerpen.
Schijnt dat bij de dames 40% en bij de heren 35% niet is gevaccineerd, dus zowel bij de dames als heren zullen er zoals het er nu uitziet dus tientallen ontbreken.quote:
Ja, heel knap van Botic. Gaat echt de goede kant op. Hij was niet helemaal lekker in die halve finale volgens mij. Cilic speelde ook wel geweldig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Helaas tegen Cilic toch eraf. Maar nochtans veelbelovend
Wat een bizar duel was dit zeg. Andy de eerste 1.5 set echt heel slecht. Toen bij 5-3 achter in de tweede set kwam er ineens een opleving & comeback naar 5-7 winst. En toen in de derde set 7 matchpoints niet benutten, en voor Koepfer was de eerste gelijk raak (11-9 tiebreak). Ik dacht echt dat Andy het stadion zou gaan verbouwen. Het is wel altijd schitterend om die enorme frustratie bij Andy te zien. Er is echt niemand waar je dat zo erg kan zien als bij hem. Djoko kan ook van die woedeaanvallen hebben overigens. Eigenlijk wel knap, want Andy gaat er niet slechter door spelen of verneukt gelijk de hele wedstrijd als hij zo gefrustreerd is. Mentaal deed hij het heel sterk vandaag, behalve op de matchpoints zelf dan.quote:Op maandag 1 november 2021 22:41 schreef erkel het volgende:
Andy Murray verneukt even 7 matchpoints tegen Koepfer
Ja, dat is zeker een gemis. Die laatste 2 maanden van het jaar is het vaak een beetje klaar voor Nadal. Hij haalde 2x de finale en 4x de halve finale. En deed ook nog een aantal keer niet mee. Tja, als die WTF's nou op gravel zouden zijn dan had hij zich nog wel elk jaar opgeladenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, eens, maar toch ook regelmatig niet meegedaan of uitgeblust in de RR al uitgeschakeld. Voor iemand van het kaliber Nadal is het toch best een gemis dat hij de WTF nooit gewonnen heeft.
Denk een combinatie van. Hij kan natuurlijk best op indoor spelen en hij zal ongetwijfeld meerdere indoor-toernooien hebben gewonnen. Alleen het is absoluut niet heel ideaal voor zijn speelstijl. En als het dan ook nog later in het seizoen is...quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Parijs Bercy heeft hij inderdaad ook nooit gewonnen. Maarja, ligt dat dan aan indoor of aan de plek op de kalender?
Echt waardeloos inderdaad, ook nog eens deels hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Ziggo Sport genomen wegens het tennis. Maar er is nu op zes kanalen voetbal. Heel fijn geprogrammeerd. Is Djokovic ergens te zien?
Ja, dat laatste vind ik al helemaal onbegrijpelijk. Ze hebben de rechten en dan gaan ze iets anders dubbel uitzenden. Straks krijgen we zondag op 401 en 406 de F1 en niet de finale van Parijs.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echt waardeloos inderdaad, ook nog eens deels hetzelfde.
Die finale zal in de middag zijn toch? Die zullen ze wel uitzenden hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat laatste vind ik al helemaal onbegrijpelijk. Ze hebben de rechten en dan gaan ze iets anders dubbel uitzenden. Straks krijgen we zondag op 401 en 406 de F1 en niet de finale van Parijs.
WTAquote:Op vrijdag 5 november 2021 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik schakel net in bij Alcaraz - Gaston WTA 1000 Parijs ... 4-6 5-1 en nu raakt het talent geen bal meer 5-6
Alcaraz stond 5-0 voor zelfs. Bizarquote:Op vrijdag 5 november 2021 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik schakel net in bij Alcaraz - Gaston WTA 1000 Parijs ... 4-6 5-1 en nu raakt het talent geen bal meer 5-6
Ja zonde, toch nog verloren.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:58 schreef Norrage het volgende:
Koepfer verliest 6-2 6-0 in kwalis, wint vervolgens na 7 MPs tegen van Murray, daarna van FAA en nu een set voor tegen hurcacz. Dit kan wel een bizarre LL run worden
Rond de 2.00 om 1.80quote:Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de odds zijn bij Djokovic-Medvedev? Ik kom niet op de wedsites, wegens die veranderde gokwetgeving.
Dank je wel. Wat verwacht jij ervan? Ik zou mijn geld op Medvedev zetten, omdat je vaak ziet dat spelers even wat minder spelen wanneer ze net een belangrijk records hebben verbroken. Maar ik hoop dat Djokovic wint.quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Rond de 2.00 om 1.80
Ligt eraan welke, bij Unibet kom je er wel als je de homepage overslaat: https://www.unibet.eu/betting/sports/sports/a-z
Andere zijn inmiddels legaal (Bet365 oa), Bwin kom je op zonder in te loggen.
Tennis is dood lolquote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lijkt toch de kant van Djoko op te vallen. Ik zie dat het erg leeft hierWie maakte zich ook alweer zorgen dat de finale tegelijk met F1 zou vallen?
Veel andere sporten vandaag.quote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lijkt toch de kant van Djoko op te vallen. Ik zie dat het erg leeft hierWie maakte zich ook alweer zorgen dat de finale tegelijk met F1 zou vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |