Echt waardeloos inderdaad, ook nog eens deels hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Ziggo Sport genomen wegens het tennis. Maar er is nu op zes kanalen voetbal. Heel fijn geprogrammeerd. Is Djokovic ergens te zien?
Ja, dat laatste vind ik al helemaal onbegrijpelijk. Ze hebben de rechten en dan gaan ze iets anders dubbel uitzenden. Straks krijgen we zondag op 401 en 406 de F1 en niet de finale van Parijs.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echt waardeloos inderdaad, ook nog eens deels hetzelfde.
Die finale zal in de middag zijn toch? Die zullen ze wel uitzenden hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat laatste vind ik al helemaal onbegrijpelijk. Ze hebben de rechten en dan gaan ze iets anders dubbel uitzenden. Straks krijgen we zondag op 401 en 406 de F1 en niet de finale van Parijs.
WTAquote:Op vrijdag 5 november 2021 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik schakel net in bij Alcaraz - Gaston WTA 1000 Parijs ... 4-6 5-1 en nu raakt het talent geen bal meer 5-6
Alcaraz stond 5-0 voor zelfs. Bizarquote:Op vrijdag 5 november 2021 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik schakel net in bij Alcaraz - Gaston WTA 1000 Parijs ... 4-6 5-1 en nu raakt het talent geen bal meer 5-6
Ja zonde, toch nog verloren.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:58 schreef Norrage het volgende:
Koepfer verliest 6-2 6-0 in kwalis, wint vervolgens na 7 MPs tegen van Murray, daarna van FAA en nu een set voor tegen hurcacz. Dit kan wel een bizarre LL run worden
Rond de 2.00 om 1.80quote:Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de odds zijn bij Djokovic-Medvedev? Ik kom niet op de wedsites, wegens die veranderde gokwetgeving.
Dank je wel. Wat verwacht jij ervan? Ik zou mijn geld op Medvedev zetten, omdat je vaak ziet dat spelers even wat minder spelen wanneer ze net een belangrijk records hebben verbroken. Maar ik hoop dat Djokovic wint.quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Rond de 2.00 om 1.80
Ligt eraan welke, bij Unibet kom je er wel als je de homepage overslaat: https://www.unibet.eu/betting/sports/sports/a-z
Andere zijn inmiddels legaal (Bet365 oa), Bwin kom je op zonder in te loggen.
Tennis is dood lolquote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lijkt toch de kant van Djoko op te vallen. Ik zie dat het erg leeft hierWie maakte zich ook alweer zorgen dat de finale tegelijk met F1 zou vallen?
Veel andere sporten vandaag.quote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lijkt toch de kant van Djoko op te vallen. Ik zie dat het erg leeft hierWie maakte zich ook alweer zorgen dat de finale tegelijk met F1 zou vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |