Ja denk het wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij moet dus covidloos door naar volgende week zaterdag
De Nelson Mandelabrug is minder mooi om te zien he? Die zal het niet zijn. Misschien stond het huisje eronder??quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kom bijna elke dag over die brug heen en nu schaam ik me dat het postcard huisje me nooit is opgevallen
Suzanne zegt geen bh, maar dat zal wel niet kloppen.quote:
John Frost denk ikquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:23 schreef Rebel- het volgende:
[..]
De Nelson Mandelabrug is minder mooi om te zien he? Die zal het niet zijn. Misschien stond het huisje eronder??
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Suzanne zegt geen bh, maar dat zal wel niet kloppen.
Fijn!quote:
Ah oké vaag, Matt zei net dat hij iets anders aan hadquote:
Ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké vaag, Matt zei net dat hij iets anders aan hadMaar misschien heb ik dat verkeerd verstaan
Wat vinden jullie ervan?quote:
Ik wilde net vragen wat je bedoelde, maar 't is al geeditquote:
Beter dan de eerste repetitie qua beelden en de danser nu niet storend pal voor Jeangu en korter in beeld! Vind het zelf echt prettiger nu!quote:
Verder hetzelfde? Kleuren/beelden?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan de eerste repetitie qua beelden en de danser nu niet storend pal voor Jeangu en korter in beeld! Vind het zelf echt prettiger nu!
OEH. Die was echt heel goedquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Krumper deed schijnbaar mee aan Hollands Got Talent een aantal jaar geleden (dat programma volg ik niet, dus geen idee maar werd in RTL Boulevard genoemd).
Ik denk dat Matt misschien dat harnas bedoelt waar @Cee het net over had!quote:
Dat gedeelte vonden Cee en Greys juist het minste in de live van de weekquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
In het begin is er iets dat heel mooi is, het beste van de hele performance, zegt Matt. Kon niet verstaan wat het is.
Als hij de enorme close up bedoelt in het begin met z'n backings dan vonden wij dat niet stom ofzo hoor! En anders weet ik niet wat ie bedoelt. Dat zit in het begin!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat gedeelte vonden Cee en Greys juist het minste in de live van de week
Ah oké. Ik dacht dat jullie zeiden dat het eerste deel meh was en te donker, en het in het laatste stuk wel een leuk feestje wordtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij de enorme close up bedoelt in het begin met z'n backings dan vonden wij dat niet stom ofzo hoor! En anders weet ik niet wat ie bedoelt. Dat zit in het begin!
DITquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Esc United is echt zo enthousiast dat ik er bijna zelf emotioneel van word!
Hopelijk krijgt Jeangu deze beelden ook te zien
Als je Matt & Co zo hoort... volgens mij de beste reactie op een Nederlandse staging sinds 2014quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Esc United is echt zo enthousiast dat ik er bijna zelf emotioneel van word!
Hopelijk krijgt Jeangu deze beelden ook te zien
Ah dat is wat Suzanne bedoelde met "no bra"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef Cee het volgende:
Hij draagt z’n blauwe jasje zonder iets er onder, onderste deel dicht dus grote v-‘hals’ met aan iedere arm iets zwarts glitterigs of zo? Heb geen idee of het het zelfde is, zit niet zo in de fashion maar het lijkt wel op wat hij de eerste keer aan had.
Ooooohquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wat Suzanne bedoelde met "no bra"
Jeangu vertelde tijdens de persco dat de kralen op de dat harnas een speciale betekenis voor hem hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Greys het volgende:
Het zwarte harnas achtig ding is weg onder jasje idd.
Oh shit, had al helemaal Amersfoort verwacht/gehooptquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
Postcard voor Frankrijk is Lelystad wtf dat verdient ze niet.
quote:
Bij de poepende man toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
WTF neequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
HAHAHAHA dit vind ik één van de lelijkste plekken vna Nederland waarom is deze uitgekozen en dan ook nog voor Barbara?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet ergens wel denken aan Frankrijk...
Oh ja haha de hurk-wc's op campingsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet ergens wel denken aan Frankrijk...
We zijn zowel de marker wadden als waarschijnlijk Schiermonnikoog (moldavie) kwijtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:53 schreef Em31 het volgende:
We zijn dus straks de Marker Wadden kwijt omdat ze die gekoppeld hebben aan Slovenië, maar een poepende man hebben we gelukkig nog.
Zo komt die maar één keer, zullen ze hebben gedachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:53 schreef Em31 het volgende:
We zijn dus straks de Marker Wadden kwijt omdat ze die gekoppeld hebben aan Slovenië, maar een poepende man hebben we gelukkig nog.
En als ie lomp danst is het een kromper.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
als een krumper nou kramp krijgt, is het dan een kramper?
Ja ik verwacht nu dat ze Curaçao ook gekoppeld hebben aan een duidelijke NQquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
We zijn zowel de marker wadden als waarschijnlijk Schiermonnikoog (moldavie) kwijt
En als ie kleiner wordt tijdens het dansen een krimper.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
als een krumper nou kramp krijgt, is het dan een kramper?
Ik wilde hem nét makenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:56 schreef Dave het volgende:
[..]
En als ie kleiner wordt tijdens het dansen een krimper.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien laten ze hem met AR de Eiffeltoren wel poepen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien laten ze hem met AR de Eiffeltoren wel poepen.
Ja maar het close-upje was leuk hoor! Als Matt dat bedoelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat jullie zeiden dat het eerste deel meh was en te donker, en het in het laatste stuk wel een leuk feestje wordt
Ik weet ook niet zo goed wat Matt bedoeltquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het close-upje was leuk hoor! Als Matt dat bedoelt.
Vond ik ook al opvallen in het eerste repetitie fragmentquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:13 schreef Cee het volgende:
James heeft een leren jas aan met verticale strepen, is dat anders?
Hij klinkt niet echt supergoed of zo.
Verticale strepen. Nee, dit kan nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:13 schreef Cee het volgende:
Volgens mij had die dat donderdag ook al aan. Vind het niet zo mooi....quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:13 schreef Cee het volgende:
De staging bedoel je? Of bedoel je met de act alles samen genomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind de act van James gewoon iets waarvan je niet goed weet wat je er over moet zeggen.![]()
Komt het vrolijke "light up the room" gevoel wel een beetje over, of valt dat helemaal weg?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind de act van James gewoon iets waarvan je niet goed weet wat je er over moet zeggen.![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon kut. En anders niks
We have a winnerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:24 schreef Greys het volgende:
Frankrijk hebben we niet gefilmd in de zaal want je ziet gewoon niks behalve een spotlight en een poppetje erin heel in de verte. Maar DIE STEM, DIE BELEVING, ALLEMACHTIG.![]()
[ twitter ]
Voor mij wel ja, die storende kabels.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt het vrolijke "light up the room" gevoel wel een beetje over, of valt dat helemaal weg?
En zijn die kabels aan de toeters nog zo storend?
Ik twijfel elke vijf minuten of het Frankrijk of IJsland gaat worden, de winnaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We have a winner![]()
't is niet mijn muziek, maar alles hieraan klopt. Emotie, zangeres, outfit, staging, likability/uitstraling, lied
Ouch, dat betekent niet veel goedsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, die storende kabels.
Vroeg net aan de Belgen wat ik in godsnaam moet zeggen over James en zijn staging. Het antwoord was "Het is er. Punt".![]()
Ik zie nu een tweet van jullie voor mij met alleen maarquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |