quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien laten ze hem met AR de Eiffeltoren wel poepen.
Ja maar het close-upje was leuk hoor! Als Matt dat bedoelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat jullie zeiden dat het eerste deel meh was en te donker, en het in het laatste stuk wel een leuk feestje wordt
Ik weet ook niet zo goed wat Matt bedoeltquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het close-upje was leuk hoor! Als Matt dat bedoelt.
Vond ik ook al opvallen in het eerste repetitie fragmentquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:13 schreef Cee het volgende:
James heeft een leren jas aan met verticale strepen, is dat anders?
Hij klinkt niet echt supergoed of zo.
Verticale strepen. Nee, dit kan nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:13 schreef Cee het volgende:
Volgens mij had die dat donderdag ook al aan. Vind het niet zo mooi....quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:13 schreef Cee het volgende:
De staging bedoel je? Of bedoel je met de act alles samen genomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind de act van James gewoon iets waarvan je niet goed weet wat je er over moet zeggen.![]()
Komt het vrolijke "light up the room" gevoel wel een beetje over, of valt dat helemaal weg?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind de act van James gewoon iets waarvan je niet goed weet wat je er over moet zeggen.![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon kut. En anders niks
We have a winnerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:24 schreef Greys het volgende:
Frankrijk hebben we niet gefilmd in de zaal want je ziet gewoon niks behalve een spotlight en een poppetje erin heel in de verte. Maar DIE STEM, DIE BELEVING, ALLEMACHTIG.![]()
[ twitter ]
Voor mij wel ja, die storende kabels.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt het vrolijke "light up the room" gevoel wel een beetje over, of valt dat helemaal weg?
En zijn die kabels aan de toeters nog zo storend?
Ik twijfel elke vijf minuten of het Frankrijk of IJsland gaat worden, de winnaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We have a winner![]()
't is niet mijn muziek, maar alles hieraan klopt. Emotie, zangeres, outfit, staging, likability/uitstraling, lied
Ouch, dat betekent niet veel goedsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, die storende kabels.
Vroeg net aan de Belgen wat ik in godsnaam moet zeggen over James en zijn staging. Het antwoord was "Het is er. Punt".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |