Odds veranderen ook als ineens veel mensen inzettenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel opvallend
Voor mij is dat nummer en die band duidelijk top 3 materiaal hoor! Maar ik ben tot nu toe niet onder de indruk van de staging en ook zijn liveperformance zit hij steevast ónder de noten uit de studioversie, wat het niet super storend maar wel echt minder pakkend maakt dan wanneer hij die noten precies hit..
Ja denk het wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij moet dus covidloos door naar volgende week zaterdag
De Nelson Mandelabrug is minder mooi om te zien he? Die zal het niet zijn. Misschien stond het huisje eronder??quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kom bijna elke dag over die brug heen en nu schaam ik me dat het postcard huisje me nooit is opgevallen
Suzanne zegt geen bh, maar dat zal wel niet kloppen.quote:
John Frost denk ikquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:23 schreef Rebel- het volgende:
[..]
De Nelson Mandelabrug is minder mooi om te zien he? Die zal het niet zijn. Misschien stond het huisje eronder??
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Suzanne zegt geen bh, maar dat zal wel niet kloppen.
Fijn!quote:
Ah oké vaag, Matt zei net dat hij iets anders aan hadquote:
Ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké vaag, Matt zei net dat hij iets anders aan hadMaar misschien heb ik dat verkeerd verstaan
Wat vinden jullie ervan?quote:
Ik wilde net vragen wat je bedoelde, maar 't is al geeditquote:
Beter dan de eerste repetitie qua beelden en de danser nu niet storend pal voor Jeangu en korter in beeld! Vind het zelf echt prettiger nu!quote:
Verder hetzelfde? Kleuren/beelden?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan de eerste repetitie qua beelden en de danser nu niet storend pal voor Jeangu en korter in beeld! Vind het zelf echt prettiger nu!
OEH. Die was echt heel goedquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Krumper deed schijnbaar mee aan Hollands Got Talent een aantal jaar geleden (dat programma volg ik niet, dus geen idee maar werd in RTL Boulevard genoemd).
Ik denk dat Matt misschien dat harnas bedoelt waar @Cee het net over had!quote:
Dat gedeelte vonden Cee en Greys juist het minste in de live van de weekquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
In het begin is er iets dat heel mooi is, het beste van de hele performance, zegt Matt. Kon niet verstaan wat het is.
Als hij de enorme close up bedoelt in het begin met z'n backings dan vonden wij dat niet stom ofzo hoor! En anders weet ik niet wat ie bedoelt. Dat zit in het begin!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat gedeelte vonden Cee en Greys juist het minste in de live van de week
Ah oké. Ik dacht dat jullie zeiden dat het eerste deel meh was en te donker, en het in het laatste stuk wel een leuk feestje wordtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij de enorme close up bedoelt in het begin met z'n backings dan vonden wij dat niet stom ofzo hoor! En anders weet ik niet wat ie bedoelt. Dat zit in het begin!
DITquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Esc United is echt zo enthousiast dat ik er bijna zelf emotioneel van word!
Hopelijk krijgt Jeangu deze beelden ook te zien
Als je Matt & Co zo hoort... volgens mij de beste reactie op een Nederlandse staging sinds 2014quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Esc United is echt zo enthousiast dat ik er bijna zelf emotioneel van word!
Hopelijk krijgt Jeangu deze beelden ook te zien
Ah dat is wat Suzanne bedoelde met "no bra"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef Cee het volgende:
Hij draagt z’n blauwe jasje zonder iets er onder, onderste deel dicht dus grote v-‘hals’ met aan iedere arm iets zwarts glitterigs of zo? Heb geen idee of het het zelfde is, zit niet zo in de fashion maar het lijkt wel op wat hij de eerste keer aan had.
Ooooohquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wat Suzanne bedoelde met "no bra"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |