Ben een halve dalmatiėr jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo'n 200 op je hele lichaam dan?
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Scheelt dat ik niet zoals bepaalde andere mensen onder de zonnebank mezelf vrijwillig huidkanker geef
@:Mortaxx
quote:
Oeioeioeiquote:
Ik heb de meest ontsierende weg laten halen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De grootste zit ook midden op mijn rechter hand en daar groeien altijd haren uit. Antigenot
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De grootste zit ook midden op mijn rechter hand en daar groeien altijd haren uit. Antigenot
Binnenkort mag het weer. Nog nooit ergens zo naar uitgekekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Scheelt dat ik niet zoals bepaalde andere mensen onder de zonnebank mezelf vrijwillig huidkanker geef
@:Mortaxx
Sorry, ongemakkelijk als het niet over Braddie gaat I know.quote:
Kan niet aan Maisie tippen natuurlijk, maar vooruit...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, ongemakkelijk als het niet over Braddie gaat I know.
Heb je inmiddels al een mooie vrouw kunnen ontdekken?
Don't stick your dick in crazyquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan niet aan Maisie tippen natuurlijk, maar vooruit...
Van dat lijstje namen heb ik ook nooit geclaimd dat Maisie ook meteen de aantrekkelijkste was. Maar net als mijn naam ga ik mijn UI ook niet veranderen dusquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan niet aan Maisie tippen natuurlijk, maar vooruit...
Beetje lepeltje lepeltje met dat spook van een Marilyn Manson, lekker hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van dat lijstje namen heb ik ook nooit geclaimd dat Maisie ook meteen de aantrekkelijkste was. Maar net als mijn naam ga ik mijn UI ook niet veranderen dus
Zei was toch niet met Manson?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje lepeltje lepeltje met dat spook van een Marilyn Manson, lekker hoor.
Ohnee ze beschuldigde hem alleen zie ik, nou ja, hij en Johnny Depp zijn goeie vrienden kennelijk. Denk dat die Manson ook niet helemaal koekoek is hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei was toch niet met Manson?
Ze was met Depp en heeft toen een stukje van zijn vinger afgehakt.
Die heeft ze sowieso niet alle 24 in het kratje neequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohnee ze beschuldigde hem alleen zie ik, nou ja, hij en Johnny Depp zijn goeie vrienden kennelijk. Denk dat die Manson ook niet helemaal koekoek is hoor
13 in een dozijnquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk lekker ding wel
Vraag maar eens aan @Kaneelstokje wat zijn smaak is, dan piep je wel andersquote:
Eensquote:
De levensroute van de vrede? HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat is Angela Schijf ook dus we kunnen de Pax-levensroute nog niet uitsluiten voor Modus
En is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat is Angela Schijf ook dus we kunnen de Pax-levensroute nog niet uitsluiten voor Modus
Ik heb allereerst heel veel respect voor kasthomosquote:
@Coco deze kun je in je zak stekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb allereerst heel veel respect voor kasthomos
SOWquote:
Nu doe ik het weerquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil jij mij nooit meer lokken naar ONZ?
Dank.
Sympathiek, zo’n mailtje!quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Goedenavond.
Vrienden noemen me Ekaterina... Ik denk dat we vergelijkbare belangen hebben. Schrijf me hoe kan ik je bellen en waar woon je?
Hoe oud ben je?? Ik geloof dat je graag mijn foto's... Ik denk dat er wederzijds interesse tussen ons zal zijn.
Alle mensen, waar dan ook, dromen ervan een partner met wie ze kunnen te chatten en verschillende onderwerpen kunnen discussiėren! Ieder mens wil ontmoeten iemand die naar hem luistert en hem begrijpt.
Wat vind jij van mijn gedachten?? Ik ben op zoek naar een dierbare vriend of juist een interessante metgezel.. Als je geļnteresseerd bent in goede communicatie, geef me dan antwoord en vertel me meer over je leven...
Ik weet van tevoren dat ik me niet in teleurgesteld in je een goed persoon bent... Ik zal wachten op je brief... Misschien schrijf ik je niet meteen , want nu werk ik veel.
Maar ik zal je antwoorden later zeker... Ik zal kijken uit naar uw antwoord.. Met vriendelijke groet, Ekaterina.
Vroeger veel fapjes op Angela gezet hoor. Hnngggquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:32 schreef Fok-it het volgende:
'we are going on a summer holiday'quote:
Wat moest ik zeggen over mijn smaak in vrouwen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'we are going on a summer holiday'
Heb ik teruggestuurd.
Ik vergeleek het even met jou omdat jij af en toe ook een deerne post hier wat niet de smaak van de gemiddelde man isquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moest ik zeggen over mijn smaak in vrouwen?
Jullie hebben gewoon wansmaak. Allemaal.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeleek het even met jou omdat jij af en toe ook een deerne post hier wat niet de smaak van de gemiddelde man is
Apart jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een note omdat ik @:paul een compliment gaf
Zeker teveel openstaande betalingenquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom kan ik bij bol niet meer direct bij een afhaalpunt laten bezorgen. Walgelijk
Hoef niet meer aardig te doen nu hequote:Op donderdag 13 mei 2021 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Betalen doe ik direct. Hier geen AfterPay
Jammer dat je zo doet
Your lossquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrees dat mijn kinderen zo gaan worden.
Bij gemeentehuis 15 mensen in de rij voor 1 balie. Stuk of 6 anderen niemand waar de ambtenaartjes om zich heen zitten te kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar eens.
Ja, zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij gemeentehuis 15 mensen in de rij voor 1 balie. Stuk of 6 anderen niemand waar de ambtenaartjes om zich heen zitten te kijken
De partij is gekaapt door extremisten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Democraten zijn een parodie op een partij.
Er komen weer langzaam bewijzen boven tafel dat er weinig klopte van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De partij is gekaapt door extremisten.
Is toch al te laat. Ook al wordt het onomstotelijk bewezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komen weer langzaam bewijzen boven tafel dat er weinig klopte van de verkiezingen.
Maar goed, zal vast wel allemaal de kop worden ingedrukt zoals ze al maanden doen.
Kan de eerste stap in de meltdown zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh gewoon de zoveelste megalomane gek in de cryptosphere
Valt tot nu toe wel mee. Daling is alweer teniet gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan de eerste stap in de meltdown zijn
Goed om na de vaart naar de hemel even je eigen stekje wat dichterbij de hemel te brengenquote:
Is dit een doodsverwensingquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed om na de vaart naar de hemel even je eigen stekje wat dichterbij de hemel te brengen
Wensen dat iemand naar de hemel mag is toch niet zo verkeerd? Of wel (lol)quote:
Je zou me ook het eeuwige leven kunnen wensenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wensen dat iemand naar de hemel mag is toch niet zo verkeerd? Of wel (lol)
Zo aardig vind je nou ook weer nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou me ook het eeuwige leven kunnen wensen
Is ook maar gekkigheid. Kan niet wachten op het eindequote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo aardig vind je nou ook weer niet
Wie niet hierquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook maar gekkigheid. Kan niet wachten op het einde
Dat stelt niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Grapje ik niet, wil eerst nog vrijen
Daarna vind ik het wel prima
quote:
quote:
Doe maar alsof je neus bloedtquote:
Je doet heel erg vreemd vanavondquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe maar alsof je neus bloedt
Heel lullig dit
Komt door mijn kleine teen die pijn doet sorryquote:
Gaat dit nog steeds doorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nieuws, vriend
[ afbeelding ]
Bocaj, is that you?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nieuws, vriend
[ afbeelding ]
De Heinekoin zeker whahaaaahaaaaaaaaatjesquote:Op zondag 16 mei 2021 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfs kree zit aan de shitcoins. Welke timeline is deze
Mwah, die heeft zich anders prima herpakt, daar kan ik dan wel respect voor opbrengen. In tegenstelling tot `anderen'quote:Op zondag 16 mei 2021 13:53 schreef Modus het volgende:
[..]
De Heinekoin zeker whahaaaahaaaaaaaaatjes
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die heeft zich anders prima herpakt, daar kan ik dan wel respect voor opbrengen. In tegenstelling tot `anderen'
Hopelijk houdt hij het vol als hij dalijk weer alleen woont.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die heeft zich anders prima herpakt, daar kan ik dan wel respect voor opbrengen. In tegenstelling tot `anderen'
Hij kan zelfs begrijpelijk typen nuquote:Op zondag 16 mei 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan worden de verleidingen meteen weer stuk groter. Heftig man alcoholismequote:Op zondag 16 mei 2021 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk houdt hij het vol als hij dalijk weer alleen woont.
Dan maar proberen vriendin te scoren.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan worden de verleidingen meteen weer stuk groter. Heftig man alcoholisme
(lol)quote:Op zondag 16 mei 2021 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar proberen vriendin te scoren.
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar proberen vriendin te scoren.
Doe ik ook wel eens. Of broodje schnitzel. Niets mis meequote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een broodje met krokante kipschnitzel.
Ik eet eigenlijk nooit meer jusquote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vet. Stukje jus er over, en gaan.
Heb geen frituur, dus nooit meer gefrituurd separatorvlees voor mijquote:Op zondag 16 mei 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is toch echt teveel moeite voor een broodje frikandel hoor
Zonde, is echt een van mijn favoriete dingen. Maakt zaken als stamppot eetbaar.quote:
Het is zeker lekker, maar ook erg zout.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen frituur, dus nooit meer gefrituurd separatorvlees voor mij
[..]
Zonde, is echt een van mijn favoriete dingen. Maakt zaken als stamppot eetbaar.
Airfryertje natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen frituur, dus nooit meer gefrituurd separatorvlees voor mij
[..]
Zonde, is echt een van mijn favoriete dingen. Maakt zaken als stamppot eetbaar.
Ik vind dat altijd zo zuurquote:Op zondag 16 mei 2021 19:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar goeie tip wel Mortaxx, ga morgen denk ik ook zuurkool maken
Nou dan koop jij toch lekker zoethout!!quote:
Vind wel de ananas lekkerquote:
Die pakjes jus, of maak jij alleen vleesjus?quote:
Alles uit pakjes is zout.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die pakjes jus, of maak jij alleen vleesjus?
Ja geheel zoutloos wordt wel lastig inderdaad. Maar als je het weglaat mis je het opzich niet moet ik zeggenquote:Op zondag 16 mei 2021 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles uit pakjes is zout.
Kun je zeggen dat je geen zout in de rest van je eten doet, is ook prima.
Maar het liefste zonder pakje natuurlijk. Voor gehaktballen doe ik het met beetje bouillon. Heb ook zo'n potje met poeder voor jus dat ik soms gebruik.
Braddie kookt toch ook zoutloosquote:Op zondag 16 mei 2021 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geheel zoutloos wordt wel lastig inderdaad. Maar als je het weglaat mis je het opzich niet moet ik zeggen
Hoe weet je dat het niet aan de kok lag?quote:Op zondag 16 mei 2021 19:32 schreef Fugue het volgende:
Ik kocht een keer bonen in pot zonder toegevoegde zout dat was niet te vreten
Lol een kok wat begrijp je niet aan bonen in potquote:Op zondag 16 mei 2021 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet aan de kok lag?
Gewoon de regular aantrekking-afstotingsdansquote:Op zondag 16 mei 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik merk de laatste dagen wat venijn van @:Fugue aan het adres van @:Mortaxx
Moet je niet willen als strong independent womanquote:Op zondag 16 mei 2021 19:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewoon de regular aantrekking-afstotingsdans
Dacht dat Mortaxx man wasquote:Op zondag 16 mei 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet willen als strong independent woman
Jammer hequote:Op zondag 16 mei 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik merk de laatste dagen wat venijn van @:Fugue aan het adres van @:Mortaxx
Is de bank gesloten vandaag?quote:
Nee hoor, zit er heerlijk op.quote:
Ik keek toch al naar Skyquote:Op dinsdag 18 mei 2021 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1 gaat achter een betaalmuurtje
Dan betalen we maar gewoon
Hoe kan je in NL sky zien?quote:
Vetquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://sportsurge.net/#/groups/0
Gewoon een stream kiezen
Niet naar illegale content linken! Je bent bij deze gewaarschuwdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://sportsurge.net/#/groups/0
Gewoon een stream kiezen
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet naar illegale content linken! Je bent bij deze gewaarschuwd
Taylorquote:
Kunnen we hier weer elke dag gezellig posten met Mikey en Aloaquote:
@Dr.Mikey @aloa hier wordt geroddeldquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen we hier weer elke dag gezellig posten met Mikey en Aloa
Of een complimentje gegevenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:dr.mikey @:aloa hier wordt geroddeld
Hoe is 't g? Wat doe je tegenwoordig allemaal? Remqo of miqe nog hier? Zullen we die kutchinezen klappen geven?quote:
Ben jij ash?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hoe is 't g? Wat doe je tegenwoordig allemaal? Remqo of miqe nog hier? Zullen we die kutchinezen klappen geven?
Ash ash en ashquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hoeveel users ken je die uit het niets een sc binnenkomen met een half interview?
Remqo? @fernando_martinezquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:13 schreef Solotovski het volgende:
Oh k weet zn username niet uit mn hoofd
Ja maar hij heet nu @The_Emotionquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:16 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Remqo? @:Fernando_Martinez
Heb gehoord dat @:naardegallemiezen heeft gewerkt aan d'r bavbil?
Wie ben jij, en waarom ben je te incapabel om een goede username zoals Pablo_Ijscobar te verzinnen, en wat is een Bavbil?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:16 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Remqo? @:Fernando_Martinez
Heb gehoord dat @:naardegallemiezen heeft gewerkt aan d'r bavbil?
Ik vond SteveBaum beterquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waarom ben je te incapabel om een goede username zoals Pablo_Ijscobar te verzinnen, en wat is een Bavbil?
Zou zelf voor dominos gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:19 schreef The_Emotion het volgende:
Ash, als ik tussen 2 kwaden moet kiezen, New York Pizza of Domino's?
Die dikke zwenkt uit reet van jequote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waarom ben je te incapabel om een goede username zoals Pablo_Ijscobar te verzinnen, en wat is een Bavbil?
Waarom gaan we Chinezen meppen? Heb je je ingelaten bij de triades?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hoe is 't g? Wat doe je tegenwoordig allemaal? Remqo of miqe nog hier? Zullen we die kutchinezen klappen geven?
Ash, IJscoman klinkt beter en is subtieler, bavbil=bafbare bil.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Oke, leuck. Moet jij weten!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:43 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ash, IJscoman klinkt beter en is subtieler, bavbil=bafbare bil.
Pizza of bijgerechten zoals kip?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:19 schreef The_Emotion het volgende:
Ash, als ik tussen 2 kwaden moet kiezen, New York Pizza of Domino's?
Vanwege chinese virus. Wat bedoel je met inlaten bij de tirades?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom gaan we Chinezen meppen? Heb je je ingelaten bij de triades?
Gewoon het algemene plaatje, prijs, kwaliteit, service, aanbodquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:45 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Pizza of bijgerechten zoals kip?
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja nee precies dat dus, heb je weer druks op?
Kip moet je toch niet bij een pizzazaak halen manquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:45 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Pizza of bijgerechten zoals kip?
Dan trap je toch Winnie the Poo de sloot in?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Vanwege chinese virus. Wat bedoel je met inlaten bij de tirades?
Beide amper te eten maar NYP heeft nog wel bepaalde pizza's die enigszins binnen te houden zijn. Beide standaard overpriced maar tegelijkertijd ook standaard aanbiedingenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gewoon het algemene plaatje, prijs, kwaliteit, service, aanbod
Opzich best een prima idee maar dan bij een Japanse om die vleermuisetende spleetogen klappen te geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:49 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dan trap je toch Winnie the Poo de sloot in?
Triades, Chinese mafia
Goed punt maarja die opgewarmde kartonnen dozen pizza noemen is ook wat dubieus.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kip moet je toch niet bij een pizzazaak halen man
Bedankt voor deze nuttige info.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:52 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Beide amper te eten maar NYP heeft nog wel bepaalde pizza's die enigszins binnen te houden zijn. Beide standaard overpriced maar tegelijkertijd ook standaard aanbiedingen. Service allebei wat je mag verwachten voor minimumloon. Aanbod is bij dominos wel iets groter. Zou al met al dus voor dominos gaan zodat je geld niet naar iemand gaat die je als gojim ziet.
Er is maar één echte fastfoodketen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige info.
De volgende pizza die ik ga bestellen doe ik gewoon weer bij de lokale Italiaan
Die drugs doe ik niet meer manquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:56 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Wanneer samen xtc of paddo's? Eventueel in een camper in the usa.
Hoe was jouw laatste bafervaring?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:59 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Vermaak me eens, ik verveel me kapot, gooi eens onderwerp op ofzo.
Specifiek die niet meer of überhaupt en waarom?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die drugs doe ik niet meer man
Maar met jou samen in een camper door Amerika mmmmm
Sorry ben net thuis en ga zo lekker bedje inquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:59 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Vermaak me eens, ik verveel me kapot, gooi eens onderwerp op ofzo.
Paddos hb k nooit chill gevonden en van pillen word k de volgende dag zo'n wrak, is me niet meer waardquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:04 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Specifiek die niet meer of überhaupt en waarom?
Kom deze zomer (srs). Bier, BBQ en bavbille.
Wat doe je nu pas thuis op dit onchristelijke tijdstip?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sorry ben net thuis en ga zo lekker bedje in
Bij jou verval ook ingetreden :-(. Merk t zelf ook moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Paddos hb k nooit chill gevonden en van pillen word k de volgende dag zo'n wrak, is me niet meer waard
Het kan nu ook veilig met mondkapje op, mits niet geproduceerd in China.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:05 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik daar eigenlijk mee gestopt ben sinds dat Chinese virus.
Ja dunno, vind het beetje raar nu. Kutchinezen, pakken ze ook dat nog van ons af.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:07 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het kan nu ook veilig met mondkapje op, mits niet geproduceerd in China.
Verhuizen gaat niet lukken, dus de komende tijd m'n hok verbouwen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:The-emotion, jij nog plannen dit jaar? Hoe gaat t met mevr. emotion?
Bedoelde vakantieplannen naar Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:09 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Verhuizen gaat niet lukken, dus de komende tijd m'n hok verbouwen.
Dat zit er voorlopig niet inquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:10 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Bedoelde vakantieplannen naar Zuid-Amerika.
Opleiding, dus moet 1 keer per week naar scorro in de avondquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:06 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Wat doe je nu pas thuis op dit onchristelijke tijdstip?
Hahahaha ja man, k word oud fmlquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:06 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Bij jou verval ook ingetreden :-(. Merk t zelf ook moet ik zeggen.
Je kan een sollicitatiebrief schrijven naar Tanja Neimeijerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:10 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Kun je je zomaar aansluiten bij FARC (srs)?
Truste maatquote:
Al ruim anderhalf uur wakker.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vroeg erbij vandaag Flip.
Ik ook al sinds 5, omdat de kitten iedere keer in mijn reet moet bijten.quote:
Ja, prima hoor.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al sinds 5, omdat de kitten iedere keer in mijn reet moet bijten.
Lekker bezigquote:[..]
Ja, prima hoor.
Bezig huis opruimen, alle rommel weg. Voorbereiden op een verhuizing en/of een kind.
Zou in dit huis niet lang goed gaan, is klein.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]kut kitten
[..]
Lekker bezigsowieso goed om van tijd tot tijd op te ruimen
En/ of een kinddat zou leuk nieuws zijn
Dat is wel handig, dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou in dit huis niet lang goed gaan, is klein.
Daarom deze week even kijken wat we kunnen krijgen aan hypotheek.
Kleine, oude, half vergane rijtjeshuizen aan het spoor. 5 tonquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel handig, dan weet je waar je aan toe bent.
Huizen zijn hier zo duur geworden pffff.
Je komt er zelfs nauwelijks tussen voor een bezichtiging
Dst is veel geldquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleine, oude, half vergane rijtjeshuizen aan het spoor. 5 ton
Rot toch een eind op joh. Wat een drama.
Er zijn er de afgelopen 6 weken 3 van verkocht, dat is het erge.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dst is veel geld
Er zullen mensen zijn die het kopen
Maar weet je al waar je wil kopen?
Hopelijk kunnen jullie wat leuks vinden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er de afgelopen 6 weken 3 van verkocht, dat is het erge.
Nee, nog niet. Kijken wat er mogelijk is. In de stad zal het onmogelijk zijn met ons inkomen.
Leuke hoor Pablo-Nijmeijerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:10 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Kun je je zomaar aansluiten bij FARC (srs)?
Dan maar de loterij winnen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen jullie wat leuks vinden.
Hier zie je dat mensen van Amsterdam naar stad X gaan. Stad X gaat naar stad Y en zo gaan de prijzen weer verder omhoog
Beter crypto (lol)quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar de loterij winnen.
Klopt het dat ik je nummer heb?
Hun eigen muntje gaat natuurlijk ook niet bestquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkjes zijn vies mad.
[ afbeelding ]
Goatcoin? HAHAHAHAquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hun eigen muntje gaat natuurlijk ook niet best
Oh joh (lol)quote:
Ja, snap wel dat ze dan willen investeren in de hoop dat ze aan het einde van het jaar wat hebben kunnen sparen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hun eigen muntje gaat natuurlijk ook niet best
Die had je welquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar de loterij winnen.
Klopt het dat ik je nummer heb?
Dat ging lekker vandaag pfftquote:
Beetje Dennis zusje aanranden terwijl hij in het ziekenhuis ligtquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
@:solotovski Jan Roos helemaal losgeslagen bij Roddelpraat
Ze kan stuk beter tegen Tia dan Janquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Beetje Dennis zusje aanranden terwijl hij in het ziekenhuis ligt
Stond die weer met kapmessen te zwaaien?quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
@:solotovski Jan Roos helemaal losgeslagen bij Roddelpraat
Dat was zelfverdedigingquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stond die weer met kapmessen te zwaaien?
Stop daar toch mee johquote:
Ga zo kijkenquote:
Zou wel weer dagje spa willen. Dat mag wel weer open van mij, begin juni is dat weer mogelijk volgens mijquote:
Je mag wel een hoer bezoeken (lol)quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel weer dagje spa willen. Dat mag wel weer open van mij, begin juni is dat weer mogelijk volgens mij
De grand prix van Spa is denk ik ergens in augustus. Weet niet of er dan toeschouwers bij aanwezig mogen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel weer dagje spa willen. Dat mag wel weer open van mij, begin juni is dat weer mogelijk volgens mij
Deze `grapjes' beginnen een beetje uit de hand te lopen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De grand prix van Spa is denk ik ergens in augustus. Weet niet of er dan toeschouwers bij aanwezig mogen zijn
Sorry deze kon ik echt niet laten liggenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze `grapjes' beginnen een beetje uit de hand te lopen.
Maar gelukkig bood je niet aan dat ik nu al de hele dag water kon drinken
Ninagodinquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ninagodin
Talentvolle leuke actrice is dat
Nee niet die Ninaquote:
En Merel lustte er wel pap vanquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ninagodin
Talentvolle leuke actrice is dat
quote:
Wel grappig. Maar vind die normale livery ook wel OK.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een een prachtige kleurencombinatie is dit toch
@:ChevyCaprice
Ik vind de Gulf kleuren echt zo tofquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel grappig. Maar vind die normale livery ook wel OK.
Maar dat zijn toch de kleuren van die Ford GTquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind de Gulf kleuren echt zo tof
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch de kleuren van die Ford GT
Ja maar ze komen met iets nieuws. Want daar zijn ze zo goed in, nieuwe leuke dingen verzinnen. Daarom loopt het hier ook zo storm op dit forum.quote:
Denk dat @Paul met iets heel leuks komtquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar ze komen met iets nieuws. Want daar zijn ze zo goed in, nieuwe leuke dingen verzinnen. Daarom loopt het hier ook zo storm op dit forum.
Ik dacht dat al sinds ik de livery zag “waar ken ik dat van”quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
[ [url=https://img.autovisie.nl/images/4yGOkSr3ssAczYqJoRsvl-QOUS8=/1280x0/filters:quality(80):format(jpeg):fill(fff,1)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fford-gt40-le-mans.jpg]afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat @:paul met iets heel leuks komt
DTS WILL NEVERquote:
Met je rechterhand?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Fok-it het volgende:
Zo dan, eindelijk weer eens uit eten geweest na zo'n 1.5 jaar
Rare opmerking dit. Normaal stuur ik hier een banverzoek voor maar ik zal je sparen!!quote:
Hier staat mij niks van bijquote:
Ik zal jou niet sparen als je in mijn bed tref knulletjequote:Op donderdag 20 mei 2021 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rare opmerking dit. Normaal stuur ik hier een banverzoek voor maar ik zal je sparen!!
Hij is dronken nu grijp je kansquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal jou niet sparen als je in mijn bed tref knulletje
Date?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Fok-it het volgende:
Zo dan, eindelijk weer eens uit eten geweest na zo'n 1.5 jaar
Check deze grap @Mortaxxquote:
Per week toch?quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaan op onze leeftijd pandapunten per jaar?
Boomersquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is als student. Zijn inmiddels de dertig gepasseerd
Boomers hebben kinderen en een afgeloste hypotheek vriendquote:
quote:
Oke sorry knullenquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boomers hebben kinderen en een afgeloste hypotheek vriend
Wij wonen in de gribus
???quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh oh wat een figuren posten er hier toch ook af en toe
Ja, jij bent me er eentjequote:Op donderdag 20 mei 2021 19:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh oh wat een figuren posten er hier toch ook af en toe
Ik had het eigenlijk over je moeder van lichte zeden!!quote:
1.75 snelheid GOATquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom ben ik niet eerder versneld video's gaan afspelen op YouTube
Als ik het doe, meestal 1.75. 1.5 als ze een beetje snel praten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de video
Maar ze zijn soms zo lang van stof
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom ben ik niet eerder versneld video's gaan afspelen op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |