Ja het boeit me verder ook niets maar het topic ging meer om mijn monnik-grapje.quote:
Samequote:Op woensdag 19 mei 2021 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja het boeit me verder ook niets maar het topic ging meer om mijn monnik-grapje.
Ik snap 'm niet? En hoezo plaats je dit in ONZ. Best wel respectloos vind je niet. Het is vast heel lastig voor haar om hiermee naar buiten te komenquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja het boeit me verder ook niets maar het topic ging meer om mijn monnik-grapje.
Hebben we Extreemrechts-Wave weer hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Vertaling: mijn carriere zit in het slop en ik heb aandacht nodig.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Boeie
Ze blijft een zij zolang ze een Israël sympathisant is
Alsof je extreem-rechts respect moet gunnenquote:
Ah mooi om te zien hoe het masker van geveinsde tolerantie van de LGBT community altijd wegvalt zodra iemands mening buiten het deugraam valt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alsof je extreem-rechts respect moet gunnen
Masker? Extreemlinks zegt helemaal niet tolerant te zijn tegen intolerantie.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah mooi om te zien hoe het masker van geveinsde tolerantie van de LGBT community altijd wegvalt zodra iemands mening buiten het deugraam valt.
Jij:quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Masker? Extreemlinks zegt helemaal niet tolerant te zijn tegen intolerantie.we zijn hartstikke intolerant tegen intolerantie.
Altijd mooi hoe extreemrechts racisme, ethnische zuivering, discriminatie en kindermoord als een 'andere mening' zien
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Boeie
Dit. Niet solidair zijn met Palestinaquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Boeie
Moet dat lied niet "Let they go" worden?quote:
Aan dezelfde kant staan als IS, Hezbollah, Erdogan, Kuzu en de Ayatollah van Iranquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:42 schreef incel2.0 het volgende:
[..]
Dit. Niet solidair zijn met Palestina
Als je de protesten in Nederland ziet, dan heeft 95% van de protestanten een strafblad. Mooi volk om mee geassocieerd te raken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan dezelfde kant staan als IS, Hezbollah, Erdogan, Kuzu en de Ayatollah van Iran.
En dan nog denken dat je aan de goeie kant staat_____!!!!!1111einszzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |