Hij had laatst toch ook een tweet over dogecoin en Tesla? 😂quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:36 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik schrik niet van de dip, maar meer de snelheid van de dip. Had ik niet verwacht bij het ontwaken, omdat bitcoin juist weer de goede kant op ging. Maar ja, Tesla dus.
Hun aankondiging in februari had veel effect op de prijs, dus het is niet verrassend dat het andersom net zo hard inslaat.
Vind het wel gek dat ze zich nu pas realiseren dat bitcoin / proof of work niet de meest logische keuze is voor een duurzaam bedrijf.
Zou me niks verbazen als hij straks zelf met een groene coin komt. Dat is pas lekker cashen ipv de paar honderd miljoen die hij met bitcoin binnenharkt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:51 schreef Landgeld het volgende:
Bijzonder die Elon Musk. Hij wordt er zelf alleen maar rijker van...
Noobalertquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:25 schreef viceversa het volgende:
Holy shit. Volgens mij is dit de grootste dip van bitcoin in 24 uur die ik tot nu toe heb gezien.
De GroenLinkscoinquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij straks zelf met een groene coin komt. Dat is pas lekker cashen ipv de paar honderd miljoen die hij met bitcoin binnenharkt.
Het is veelzeggend dat ze zeggen geen bitcoin te zullen verkopen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat realiseert ie zich echt niet nu pas. Musk is heus wel bekend met hoeveel energie het kost om te minen. En die weet ook dat veel minefabrieken in China supergoedkoop kunnen draaien door el cheapo prijzen of door verduurzaming.
Zowel de aankondiging van: koop een tesla nu met bitcoin en dit.. ideale sale and buy back move.
Volgens mij had dat betrekking op SpaceX. Een raket vernoemd naar Doge.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:52 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Hij had laatst toch ook een tweet over dogecoin en Tesla? 😂
Ik heb het even opgezocht. Hij had voor deze tweet een poll met deze vraag: Do you want Tesla to accept Doge?quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:59 schreef viceversa het volgende:
[..]
Volgens mij had dat betrekking op SpaceX. Een raket vernoemd naar Doge.
Ja maar het bankensysteem gebruikt 10x meer energie buhuhuquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die krampachtige greenwashing van Bitcoin is wel vrij hilarisch
Paar jaar terug was het McAfee. Gaat wel weer voorbijquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap de hype rond die kerel niet zo
Oja, dat is waar ookquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar jaar terug was het McAfee. Gaat wel weer voorbij
Ja dan is dit wel beter nog.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar jaar terug was het McAfee. Gaat wel weer voorbij
Je Tru staat toch ook aardig in de min?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, met mijn buy-the-dip tactiek sta ik nu nog steeds op een whopping +2% voor project airco
Over de verkochte Ethers praat ik niet meer, dat is alleen maar pijn.
Ja maar Bitcoin is juist de aanjager van duurzame energie!!!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja maar het bankensysteem gebruikt 10x meer energie buhuhu
Hij schijnt nogal wat centjes te hebben en een voorliefde te hebben voor futuristische auto's en ruimtevaart.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap de hype rond die kerel niet zo
Die is al de hele week aan het bouncen tussen 0,70$ en 1,00$. En iets in me zegt me dat de enorme gas fees dankzij zo'n meme project er iets mee te maken hebben dat het zo extreem op en neer gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je Tru staat toch ook aardig in de min?
Moest echt hardop grinniken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar Bitcoin is juist de aanjager van duurzame energie!!!
Brb ff windmolentje zetten voor m'n nieuwe 5nm ASIC minerquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar Bitcoin is juist de aanjager van duurzame energie!!!
Dat zou wel erg dom zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:58 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat ze zeggen geen bitcoin te zullen verkopen.
Die hebben ze vlak voor die tweet verkocht. Vanavond kopen ze het weer terug.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:58 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat ze zeggen geen bitcoin te zullen verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |