Ja dan is dit wel beter nog.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar jaar terug was het McAfee. Gaat wel weer voorbij
Je Tru staat toch ook aardig in de min?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, met mijn buy-the-dip tactiek sta ik nu nog steeds op een whopping +2% voor project airco
Over de verkochte Ethers praat ik niet meer, dat is alleen maar pijn.
Ja maar Bitcoin is juist de aanjager van duurzame energie!!!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja maar het bankensysteem gebruikt 10x meer energie buhuhu
Hij schijnt nogal wat centjes te hebben en een voorliefde te hebben voor futuristische auto's en ruimtevaart.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap de hype rond die kerel niet zo
Die is al de hele week aan het bouncen tussen 0,70$ en 1,00$. En iets in me zegt me dat de enorme gas fees dankzij zo'n meme project er iets mee te maken hebben dat het zo extreem op en neer gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je Tru staat toch ook aardig in de min?
Moest echt hardop grinniken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar Bitcoin is juist de aanjager van duurzame energie!!!
Brb ff windmolentje zetten voor m'n nieuwe 5nm ASIC minerquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar Bitcoin is juist de aanjager van duurzame energie!!!
Dat zou wel erg dom zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:58 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat ze zeggen geen bitcoin te zullen verkopen.
Die hebben ze vlak voor die tweet verkocht. Vanavond kopen ze het weer terug.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:58 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat ze zeggen geen bitcoin te zullen verkopen.
Er wordt juist ingeslagen deze dip.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat zou wel erg dom zijn.
Gewoon sneaky op de achtergrond stukje bij beetje wegdoen.
Ik denk niet dat Elon bij snackbar de Admiraal komtquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:52 schreef Rozevla het volgende:
Elon lijkt een beetje op Braddie
JA NEE JA NEE ALLES IS KUT BITCOIN IS TOP DOGECOIN TOP NEE ALLES IS WEER KUT !!!!!
Jep, er wordt altijd keihard ingekocht als de koersen naar beneden donderen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt juist ingeslagen deze dip.
Of dit is PR voor Tesla, gezien Bitcoin toch die slechte naam heeft wat duurzaamheid betreft.
Elon maakt enkel Elon rijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:11 schreef RamboDirk het volgende:
Elon maakt ons allemaal rijk.
Elon maakt ons allemaal arm.
Je bedoelt: geen goed teken dat de markt zo reageert op de grollen van een wispelturige kleuter.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Beetje vreemd dat ze nu opeens een change of heart hebben. Alsof ze dat drie maanden terug niet wisten.
In elk geval geen goed teken voor crypto dat Tesla er nu al uitstapt.
Geeft aan hoe onvolwassen deze markt is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt: geen goed teken dat de markt zo reageert op de grollen van een wispelturige kleuter.
relatief weinig in feite. 10% maar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt: geen goed teken dat de markt zo reageert op de grollen van een wispelturige kleuter.
Mijn geld is al op van de vorige dip nog, dus ehhh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jep, er wordt altijd keihard ingekocht als de koersen naar beneden donderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |