Jamaar vrij-heid, boehoe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
Twee dingen:
Al die gezonde sportieve ongevaccineerde mensen kunnen ook voor een genezen QR gaan. Hebben ze na 11 dagen een groen vinkje.
Werken aan je gezondheid, je fitness etc, kan ook prima zonder indoor sportschool, gewoon buiten. De sportschool is daar geen essentiele in.
Je kunt ook op de markt je boodschappen halen inderdaad, hoef je ook die drukke supermarkt niet meer in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
Twee dingen:
Al die gezonde sportieve ongevaccineerde mensen kunnen ook voor een genezen QR gaan. Hebben ze na 11 dagen een groen vinkje.
Werken aan je gezondheid, je fitness etc, kan ook prima zonder indoor sportschool, gewoon buiten. De sportschool is daar geen essentiele in.
doe het dan onlinequote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt ook op de markt je boodschappen halen inderdaad, hoef je ook die drukke supermarkt niet meer in.
En dan de afdankertjes krijgen?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er zijn ook nog gewoon mensen met een werkend immuunsysteem.
We hebben er inderdaad meer aan als 100% van de mensen die op de IC ligt gevaccineerd isquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]![]()
Daar gaat het niet om. 85% van de mensen op de IC zijn on gevaccineerd. Dat moet stoppen..
Ja, dat zullen er namelijk in totaal veel minder zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben er inderdaad meer aan als 100% van de mensen die op de IC ligt gevaccineerd is
Dat zal wel tegenvallenquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:26 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja, dat zullen er namelijk in totaal veel minder zijn
Kans om in het ziekenhuis te komen is fors lager als je gevaccineerd bent. In een situatie waarin iedereen gevaccineerd is zal het totale aantal patiënten veel lager liggen. Laag genoeg om het hanteerbaar te houden voor de zorg.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet zo ingrijpend. Je laat bij binnenkomst even je QR-code zien en 20 seconden later is alles net als voorheen.
Naast dat mensen er geen zin in hebben is het ook nog eens buitengewoon omslachtig, zo niet onmogelijk, om 2 a 3 testafspraken per week te plannen enkel om nog te mogen sporten. Het devies was altijd heb je klachten laat je testen. Als mensen geen klachten hebben, ook ongevaccineerd, is er weinig aan de hand. Dit is gewoon weer een onnodig gevalletje 'ongevaccineerden pesten'.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou denken dat mensen blij zouden zijn dat de toko’s allemaal open lijken te blijven.
Ik ben dat iig wel.
Precies. En aangezien het vaccin geen bescherming geeft tegen verspreiding van het virus, zal zelfs 100% vaccinatie-graad niet leiden tot een gigantische verbetering van de huidige situatie en zullen er nog steeds maatregelen nodig zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Naast dat mensen er geen zin in hebben is het ook nog eens buitengewoon omslachtig, zo niet onmogelijk, om 2 a 3 testafspraken per week te plannen enkel om nog te mogen sporten. Het devies was altijd heb je klachten laat je testen. Als mensen geen klachten hebben, ook ongevaccineerd, is er weinig aan de hand. Dit is gewoon weer een onnodig gevalletje 'ongevaccineerden pesten'.
Bron?quote:Op maandag 1 november 2021 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanaf vrijdag dus alleen toegang met QR-code
quote:
quote:Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.
https://nos.nl/artikel/24(...)jesplicht-komt-terug
Zullen vooral de tokkies zijn die hier last van hebben en als ik naar mijn sportschool kijk denk ik dat deze er qua gezondheid vooral op vooruit zullen gaan als ze even een tijdje de anabolen, pre workouts, kilo’s rood vlees etc laten staan.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Thrilled het volgende:
Dat wordt m'n sportschool abonnement opzeggen. Goede motivatie om de volksgezondheid op te krikken hoor Hugo, nu wordt alles veilig!
@Orientequote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Meloewa. het volgende:
Mooi moment om weer een abonnement af te sluiten
Het heeft niets te maken met vrijheid. Dat is het hele punt. Het is decadent en kinderachtig nee roepen, gewoon omdat dat kan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja, het is maar vrijheid. Waar maken al die mensen zich toch zo druk om?
Niet, ik ben er ook 😜quote:Op maandag 1 november 2021 16:31 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat ik de sportschool helemaal voor mijzelf ga krijgen?
Ja, goeie vraag. Lijkt me niet dat ze een heel ICT systeem gaan aanleggen om het poortje open te laten gaan bij zowel een Basic Fit pas als een QR code scan. Tenzij ze vaccinatiestatus aan je abonnementsaccount koppelen... Maar dat lijkt me een brug te ver.quote:Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef Jaeger85 het volgende:
Benieuwd of de 24/7 sportscholen hun deuren gaan dicht doen op de momenten dat ze geen personeel hebben staan om de QR controles te controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |