En opeens rijdt dan Santambrogio over de streep.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hele dag kijken naar een man op een vouwfiets in de straten van Sestola, beter wordt het niet.
Dit jaar Foss?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En opeens rijdt dan Santambrogio over de streep.
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nu ik vandaag vrij ben en dus live een etappe kan volgen mogen er wel even beelden komen gauw
De Gendt: “De chaos, dat is ook typisch Italiaans. Alles werkt wel, maar niemand weet hoe. En zodra zich een probleem voordoet, is er niemand om het op te lossen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:51 schreef noodgang het volgende:
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
Je wordt op je wenken bedientquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kom op Karsten, gun me een mention
+Edetquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef TheArt het volgende:
De tegenaanvallers zijn De Marchi, Zana, Dina, Dombrowski, Ghebreigzabhier en Taaramae.
Oh, ze zijn alweer gegrepen.
Helikopter is wel vrij belangrijk voor de beelden toch? Ik denk dat je daarmee ook met 5G niet heel makkelijk verbinding mee krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:51 schreef noodgang het volgende:
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
Taamarae, die kent u niet, zit wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |