abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199370812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hele dag kijken naar een man op een vouwfiets in de straten van Sestola, beter wordt het niet.
En opeens rijdt dan Santambrogio over de streep.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:42:43 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199370845
Ik wou een kinderachtige rant doen over Italië anno 2021 maar als het regent is beeld wel vaker kut
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:43:45 #53
333483 Aguero
oooooooo
pi_199370860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

En opeens rijdt dan Santambrogio over de streep.
Dit jaar Foss?
Citius, Altius, Fortius.
pi_199370904
Nu ik vandaag vrij ben en dus live een etappe kan volgen mogen er wel even beelden komen gauw :{
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:47:45 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199370933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nu ik vandaag vrij ben en dus live een etappe kan volgen mogen er wel even beelden komen gauw :{
Alsjeblieft :P
pi_199370950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alsjeblieft :P
Maar dit zijn beelden van de afgelopen etappes ;(
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:51:25 #57
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199370992
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
pi_199371014
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:51 schreef noodgang het volgende:
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
De Gendt: “De chaos, dat is ook typisch Italiaans. Alles werkt wel, maar niemand weet hoe. En zodra zich een probleem voordoet, is er niemand om het op te lossen.
pi_199371053
JAAAA WIMDERON GENOEMD
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:14 #60
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199371055
Zal straks ook wel belabberd worden als we de heuvels/bergen in trekken
pi_199371056
JAAA @wimderon
pi_199371059
JAAAA, Karstengod.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:36 #63
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371062
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:39 #64
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199371065
Jaaaaaa Wim
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:40 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371066
:D
pi_199371067
WIMED
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199371068
Wim _O_ .
pi_199371069
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]

Kom op Karsten, gun me een mention :s)
Je wordt op je wenken bedient *)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:58:01 #69
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199371071
_O_
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:58:11 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371073
Jeroen wordt even op z'n plek gezet
pi_199371076
_O_
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:58:52 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199371083
Zeer zeker geen kenner.
pi_199371084
Dat kan beter..

Stalin en Lenin!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:59:17 #74
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199371087
Genot weer

Prachtig
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:00:59 #75
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371102
De koolum van Keisse.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199371103
De tegenaanvallers zijn De Marchi, Zana, Dina, Dombrowski, Ghebreigzabhier en Taaramae.

Oh, ze zijn alweer gegrepen.
pi_199371118
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef TheArt het volgende:
De tegenaanvallers zijn De Marchi, Zana, Dina, Dombrowski, Ghebreigzabhier en Taaramae.

Oh, ze zijn alweer gegrepen.
+Edet
pi_199371142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

+Edet
+ Gavazzi
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:05:11 #79
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371152
Dit wordt een grote kopgroep.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:05:29 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371157
Leuk.
pi_199371168
Dat wordt een mega groep ja.
pi_199371179
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:51 schreef noodgang het volgende:
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
Helikopter is wel vrij belangrijk voor de beelden toch? Ik denk dat je daarmee ook met 5G niet heel makkelijk verbinding mee krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199371181
In de tweede groep zitten sowieso Oliveira, Tagliani, Vendrame, Venchiarutti, Tratnik, Denz, Serry, De Kort, Conti, Fiorelli en Zoccarato.
pi_199371196
It's pouring rain.

Dank je wel Steef.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:09:12 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199371211
Gigantische kopgroep wel. Benieuwd wie in peloton zin heeft om te rijden
pi_199371241
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:57 schreef Doevelaer het volgende:
JAAAA WIMDERON GENOEMD
:D

Hier wil ik een filmpje van zien.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:13:59 #88
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371271
VALTER jaaaaaaa _O_
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:14:11 #89
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199371276
Dit is niet goed voor mijn Pick m
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199371278
Geen enkele bedreiging zo te horen.
pi_199371284
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:15:21 #92
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371293
Geen Tesfatsion, erg teleurstellend.

Hup Amanuel dan maar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199371302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen enkele bedreiging zo te horen.
Taamarae, die kent u niet, zit wel mee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199371307
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:17:39 #95
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371329
1 uit 4, dat is wel vrij matig
pi_199371341
Geen enkele Lotto?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:21:12 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199371367
Dit moet je kort houden

Dat is mijn advies aan het peloton
pi_199371373
2 mee
pi_199371434
Ik kwam er gisteren achter dat Julius van den Berg heel erg lijkt op een vriendin van me :P .
pi_199371445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Is de Rem al binnen?
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')