abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:23:55 #26
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199370582
Karrrrrrrrsten
pi_199370597
Verwacht toch dat er een paar beter klimmen dan Almeida op zo'n steile klim.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:25:09 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199370598
Jeroen is teleurgesteld in Karsten :D
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:25:51 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199370606
Neutralisatie tot we beelden hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199370619
twitter


Kom op Karsten, gun me een mention :s)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:26:50 #31
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199370628
Prachtige beelden.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:27:20 #32
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199370632
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neutralisatie tot we beelden hebben.
Goede beelden wel
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:27:41 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199370637
Een heerlijke vrije dag vandaag, ik eis spektakel.
pi_199370670
Wat een hondenweer.

Genot.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:31:34 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_199370680
Heeft jullie PLAYER stream ook moeite?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:31:53 #36
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199370684
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Een heerlijke vrije dag vandaag, ik eis spektakel.
Zelfde hier. Ik heb mijn werk gisteren verzet en de afspraak die ik had is komen te vervallen, dus nu een compleet lege agenda tot de finish.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199370699
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Heeft jullie PLAYER stream ook moeite?
Het is de laatste maanden wel wat minder inderdaad. Af en toe bufferen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:33:03 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199370703
Dat laffe omkijken na 5 pedaalslagen :')
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:33:21 #39
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199370705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Heeft jullie PLAYER stream ook moeite?
Loopt prima soepel. De moeite ligt vooral in de beelden zelf.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:34:12 #40
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_199370719
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:34:28 #41
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199370722
Taco is niet vernoemd naar de taco ^O^
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199370727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:34 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
Even de uitzending van gisteren terug kijken
pi_199370735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:34 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
dit heeft karsten gister uitgelegd!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:35:32 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199370737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:34 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
Succes met het herkennen van de broeken :P
pi_199370741
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:33 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Loopt prima soepel. De moeite ligt vooral in de beelden zelf.
RAI gaat lekker inderdaad.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:36:13 #46
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_199370755
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

dit heeft karsten gister uitgelegd!
toen zat ik vast net een taartje te eten
wat was de uitleg?
pi_199370763
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:36 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

toen zat ik vast net een taartje te eten
wat was de uitleg?
Zijn heul duur en zwarte krijg je beter schoon, dus je kunt ze langer gebruiken
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:37:43 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199370772
De hele dag kijken naar een man op een vouwfiets in de straten van Sestola, beter wordt het niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199370775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:36 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

toen zat ik vast net een taartje te eten
wat was de uitleg?
Die regenjasjes zijn kennelijk erg duur (400 euro) en als je hem niet in het zwart neemt kan je hem door de vuiligheid na 1 of 2x weggooien en daar hebben die teams nu ook weer niet het budget voor. Dus kan je hem het beste gewoon al in vuilzwartkleur nemen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:39:12 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199370793
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die regenjasjes zijn kennelijk erg duur (400 euro) en als je hem niet in het zwart neemt kan je hem door de vuiligheid na 1 of 2x weggooien en daar hebben die teams nu ook weer niet het budget voor. Dus kan je hem het beste gewoon al in vuilzwartkleur nemen.
Zo'n logo als bij Movistar helpt al veel. Of zorgt dat ook voor een kortere houdbaarheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')