abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:34:28 #41
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199370722
Taco is niet vernoemd naar de taco ^O^
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199370727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:34 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
Even de uitzending van gisteren terug kijken
pi_199370735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:34 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
dit heeft karsten gister uitgelegd!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:35:32 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199370737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:34 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze nou geen andere kleur regenjasjes..
Succes met het herkennen van de broeken :P
pi_199370741
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:33 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Loopt prima soepel. De moeite ligt vooral in de beelden zelf.
RAI gaat lekker inderdaad.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:36:13 #46
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_199370755
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

dit heeft karsten gister uitgelegd!
toen zat ik vast net een taartje te eten
wat was de uitleg?
pi_199370763
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:36 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

toen zat ik vast net een taartje te eten
wat was de uitleg?
Zijn heul duur en zwarte krijg je beter schoon, dus je kunt ze langer gebruiken
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:37:43 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199370772
De hele dag kijken naar een man op een vouwfiets in de straten van Sestola, beter wordt het niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199370775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:36 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

toen zat ik vast net een taartje te eten
wat was de uitleg?
Die regenjasjes zijn kennelijk erg duur (400 euro) en als je hem niet in het zwart neemt kan je hem door de vuiligheid na 1 of 2x weggooien en daar hebben die teams nu ook weer niet het budget voor. Dus kan je hem het beste gewoon al in vuilzwartkleur nemen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:39:12 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199370793
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die regenjasjes zijn kennelijk erg duur (400 euro) en als je hem niet in het zwart neemt kan je hem door de vuiligheid na 1 of 2x weggooien en daar hebben die teams nu ook weer niet het budget voor. Dus kan je hem het beste gewoon al in vuilzwartkleur nemen.
Zo'n logo als bij Movistar helpt al veel. Of zorgt dat ook voor een kortere houdbaarheid?
pi_199370812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hele dag kijken naar een man op een vouwfiets in de straten van Sestola, beter wordt het niet.
En opeens rijdt dan Santambrogio over de streep.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:42:43 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199370845
Ik wou een kinderachtige rant doen over Italië anno 2021 maar als het regent is beeld wel vaker kut
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:43:45 #53
333483 Aguero
oooooooo
pi_199370860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

En opeens rijdt dan Santambrogio over de streep.
Dit jaar Foss?
Citius, Altius, Fortius.
pi_199370904
Nu ik vandaag vrij ben en dus live een etappe kan volgen mogen er wel even beelden komen gauw :{
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:47:45 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199370933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nu ik vandaag vrij ben en dus live een etappe kan volgen mogen er wel even beelden komen gauw :{
Alsjeblieft :P
pi_199370950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alsjeblieft :P
Maar dit zijn beelden van de afgelopen etappes ;(
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:51:25 #57
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199370992
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
pi_199371014
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:51 schreef noodgang het volgende:
Toch apart dat een beetje regen al voor geen beelden kan zorgen, je zou zeggen dat er met 3, 4, 5 of 6G tegenwoordig wel een aardig verbindinkje mogelijk zou moeten zijn
De Gendt: “De chaos, dat is ook typisch Italiaans. Alles werkt wel, maar niemand weet hoe. En zodra zich een probleem voordoet, is er niemand om het op te lossen.
pi_199371053
JAAAA WIMDERON GENOEMD
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:14 #60
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199371055
Zal straks ook wel belabberd worden als we de heuvels/bergen in trekken
pi_199371056
JAAA @wimderon
pi_199371059
JAAAA, Karstengod.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:36 #63
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371062
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:39 #64
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199371065
Jaaaaaa Wim
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:40 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371066
:D
pi_199371067
WIMED
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199371068
Wim _O_ .
pi_199371069
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]

Kom op Karsten, gun me een mention :s)
Je wordt op je wenken bedient *)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:58:01 #69
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199371071
_O_
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:58:11 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371073
Jeroen wordt even op z'n plek gezet
pi_199371076
_O_
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:58:52 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199371083
Zeer zeker geen kenner.
pi_199371084
Dat kan beter..

Stalin en Lenin!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:59:17 #74
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199371087
Genot weer

Prachtig
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:00:59 #75
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371102
De koolum van Keisse.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199371103
De tegenaanvallers zijn De Marchi, Zana, Dina, Dombrowski, Ghebreigzabhier en Taaramae.

Oh, ze zijn alweer gegrepen.
pi_199371118
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef TheArt het volgende:
De tegenaanvallers zijn De Marchi, Zana, Dina, Dombrowski, Ghebreigzabhier en Taaramae.

Oh, ze zijn alweer gegrepen.
+Edet
pi_199371142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

+Edet
+ Gavazzi
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:05:11 #79
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199371152
Dit wordt een grote kopgroep.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:05:29 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199371157
Leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')