Tja ze hebben gewoon de griepprik lijst gepakt voor voorrang, sta je daar niet op heb je op dit moment nog even pech.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En weer 1 binnen!
Ik vind het vaccinatiebeleid wel steeds vreemder. Familielid van mij van rond de 40 heeft 20 jaar geleden een kuchje gehad en krijgt sindsdien de oproep voor een griepprik waarvoor hij nooit is gegaan, hij wordt volgende week gevaccineerd. En een kennis van mij die al jaren kanker heeft en allerlei gedoe, die heeft nog niets gehoord?
Niet dat het heel veel uitmaakt, als de prikken er maar in gaan. Maar ik kan er geen lijn meer in ontdekken
Dat is dus fout. Mijn hoogzwangere vrouw wil graag zsm de vaccinatie maar ze komt er nog steeds nergens tussen. Bizar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Tja ze hebben gewoon de griepprik lijst gepakt voor voorrang, sta je daar niet op heb je op dit moment nog even pech.
Wel een erg uitgebreide lijst hoor, zeker als je bedankt dat mijn familielid 15 jaar geleden iets gehad heeft en nooit een griepprik genomen heeft.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Tja ze hebben gewoon de griepprik lijst gepakt voor voorrang, sta je daar niet op heb je op dit moment nog even pech.
Zeker, en je moet ook zo denken dat iedereen die nu geweest is straks niet hoeft. Dus dat betekent dat de groep 18-59 een stuk sneller zal gaan omdat er al een 1,5 miljoen geweest zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:35 schreef 297534 het volgende:
Ja, dat is erg balen. Maar ik vind het op zich wel goed dat ze nu wat grotere groepen gaan uitnodigen. Daardoor gaat het vaccineren wel een stuk sneller.
Ja dit lees ik vaker, FB-vriendjes van me die ooit voor benauwdheid bij de huisarts zijn geweest maar waar niks uitkwam en hop, die worden deze week gevaccineerd. Ondertussen heeft mijn zwager met een nieuwe hartklep en allerlei medicijnen en bloedverdunners nog geen brief gehad.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wel een erg uitgebreide lijst hoor, zeker als je bedankt dat mijn familielid 15 jaar geleden iets gehad heeft en nooit een griepprik genomen heeft.
Maar goed, belangrijkste is dat ze ergens in gaan.
Kliniek is nog veel indrukwekkenderquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:12 schreef kibo het volgende:
Ongekende daling op de IC's.
Volgens NICE totaal 717 as we speak .......
Niet bij alles ik krijg nooit een griepprik maar wel een uitnodiging omdat ik een door schimmels veroorzaakt kuchje heb.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik zit nu ook al te zoeken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Niet om iemand op zijn teentjes te trappen, maar vind het toch maar suf dat er hier geen cijfers gepost worden terwijl die er al lang en breed zijn
quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Niet om iemand op zijn teentjes te trappen, maar vind het toch maar suf dat er hier geen cijfers gepost worden terwijl die er al lang en breed zijn
Twitter -----> Ollie de Cijfertjesmanquote:
O ja die volg ikquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Twitter -----> Ollie de Cijfertjesman
Zelf zijn ze het nog aan het bekijken, maar nu.nl houdt het ook op 5.000 of 10.000.quote:
Dan plak ik m ook maar hier. Bedankt weer Ollie!quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Twitter -----> Ollie de Cijfertjesman
ze maken duidelijk onderscheid tussen binnen en buiten, lijkt me redelijk logisch.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vraag me vandaag toch wel serieus af hoe ze die versoepelingen bedacht hebben......terrassen om 6.00 uur open en de efteling mag open, maar niet de binnenattracties....iedereen bij elkaar in die paar rijen die nog overblijven ipv iedereen door het hele park verspreiden.....
Ik worstel hier ook mee, ik vind het niet fair richting @Federer-fan omdat hij hier al maanden veel werk in stopt maar als dit soort berichtgeving zo onvoorspelbaar wordt dan is het wel gek dat we daarover moeten zwijgen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik voel me niet aangesproken maar ik reageer wel even. In principe post ik elke dag iets na 14.00 u. die cijfers. Ben gewoon aan het werk en heb geen tijd om steeds te checken of de cijfers er al zijn. Dit is ook geen nieuwmedium ofzo maar een forum. Als je verzekerd wilt zijn van actuele informatie kun je beter de LCPS-site in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:44 schreef Noppie2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |