En dan kan je komende winter je kamer verwarmen met de nieuwe aircoquote:Op maandag 10 mei 2021 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk bouncet Bitcoin hard en kan ik project airco afronden.
Geprinte lucht.....quote:Op maandag 10 mei 2021 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft geen max supply en aantal neemt steeds sneller toe
quote:Op maandag 10 mei 2021 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan kan je komende winter je kamer verwarmen met de nieuwe airco
Verarmen moet je wel lukken.quote:Op maandag 10 mei 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt en grapje, maar het hele doel is een airco met verarming
Als je 'm andersom monteert dan verwarmt 'ie behoorlijkquote:Op maandag 10 mei 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt en grapje, maar het hele doel is een airco met verarming
Iemand die al veel te veel geld heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wie stopt er nou 100k in de zoveelste doge clone / meme coin.
Ik heb na mn cash-out van vorige week mn holdings die ik wel nog had bijna x4 zien gaan, en daardoor op een 4 dagen tijd verdient wat ik daarvoor in 3-4 jaar had. Ik ga richting de 5 nu in FEG alleenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:47 schreef Predator40 het volgende:
Sterkte alle nieuwe mensen......![]()
vanmiddag nog wat profits genomen.....
de dure lessen uit 2018 betalen zich nu DIK uit.
-6% DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!?? ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTE!!!!quote:Op maandag 10 mei 2021 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
6% waarde weg. Wel mooi dat mijn BTC limit koop op 45k euro gevuld is. Was vergeten dat ik hem had
Oude niveau?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 07:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nou nou, staat bijna weer op zijn oude niveau
Inmiddels 10, dus een dip geen crashquote:Op dinsdag 11 mei 2021 07:22 schreef fathank het volgende:
[..]
-6% DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!?? ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTE!!!!
High Risk is niets aan gelogen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 08:17 schreef viceversa het volgende:
Haha binance geeft een disclaimer als je SHIB wil kopen. 'High risk binance products'
Er komt een Shiba swap schijnt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 08:49 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom het op Binance staat, in tegenstelling tot veel soortgelijke projecten?
Gewoon genoeg betaald?
FEG BSC is compleet ontploft....net weer wat winst gepakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 06:12 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik heb na mn cash-out van vorige week mn holdings die ik wel nog had bijna x4 zien gaan, en daardoor op een 4 dagen tijd verdient wat ik daarvoor in 3-4 jaar had. Ik ga richting de 5 nu in FEG alleen![]()
![]()
Nb: heb natuurlijk wel veel meer ingezet nu, dan 4 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |