quote:
Dat zal precies de bedoeling zijn denk ik.quote:
OH NEEEEEEquote:Op maandag 10 mei 2021 10:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Suzanne kan het niet tekenen, gebeurd te veel
quote:Op maandag 10 mei 2021 10:23 schreef Greys het volgende:
SAN MARINO - SENHIT
Senhit draagt een ENORM gouden hoofdapparaat, nog even geen andere omschrijving voor, komt zo wel haha. Dat ding gaat na 5 seconde al af, ze is in het zwart.
Er zijn 4 dansers in het wit die constant pal om haar heen staan.
Veel roze en gele elementen op LED. De deuren draaien een compleet rondje tijdens het lied.
Vocaal was het in orde.
Wie de rapper is? We weten het niet. We zullen het vast zo horen.Maar No Rida!
Ali B?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 10:24 schreef Funhouse het volgende:
San Marino takes to the stage...
Where to start with San Marino? It’s SO much fun, featuring Senhit in black harem pants and a furry jacket, alongside some incredibly well-dressed alien backing dancers in red sparkly boots.
Today’s rap interlude featured a different rapper, but the graphics definitely read Flo Rida so it’s reasonable to assume he may be joining us in Rotterdam next week. We’ll keep you posted, but in the meantime that is going to kick off the second Semi-Final with a BANG.
Oh misschien net als Salvador Sobral komt ie later?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:24 schreef Funhouse het volgende:
Today’s rap interlude featured a different rapper, but the graphics definitely read Flo Rida so it’s reasonable to assume he may be joining us in Rotterdam next week. We’ll keep you posted, but in the meantime that is going to kick off the second Semi-Final with a BANG.
Wat weet eurovision.tv? Toch wιl Flo Rida volgende week?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:24 schreef Funhouse het volgende:
Today’s rap interlude featured a different rapper, but the graphics definitely read Flo Rida so it’s reasonable to assume he may be joining us in Rotterdam next week.
Let's be honest, niemand weet hoe Flo Rida eruit ziet dus op zich kunnen ze ook wel een budgetversie sturen.quote:
Luisa.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:27 schreef Nexum het volgende:
Salvador was er bij z'n eerste rehearsal ook niet .... (was vanwege gezondheidsredenen natuurlijk maar hij had wel een invalller)
Nee natuurlijk niet. Typisch iets wat de pers interessant vindt, maar de kijker totaal niet boeit.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:27 schreef Em31 het volgende:
Zou het echt wat uitmakenmisschien een beetje door de naam, maar verder
Nou ik zou het vetter vinden dat hij er is dan een of andere budget-Italiaanquote:Op maandag 10 mei 2021 10:27 schreef Em31 het volgende:
Zou het echt wat uitmakenmisschien een beetje door de naam, maar verder
ohjaquote:
quote:
Ja oke ik ga nat hier.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ierland, Oekraine en Rusland hadden ook props toch?
Okι, dit is dan wel weer grappigquote:Op maandag 10 mei 2021 10:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ze heeft nu maar getekend hoe het verboden te filmen eruit ziet
[ afbeelding ]
Jij ook al tot je onderbroek?quote:
#teamtenalady was het toch?quote:
1,5 meter van alle bikini babes.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:33 schreef Meridiaan het volgende:
Toch ziet Flo’s instagram er niet uit alsof hij snel in quarantaine moet
Ik gok sowieso dat ie gevaccineerd is maar hmmmmquote:Op maandag 10 mei 2021 10:33 schreef Meridiaan het volgende:
Toch ziet Flo’s instagram er niet uit alsof hij snel in quarantaine moet
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
Eerste foto's van Senhit druppelen binnen:
ESF / [2020-2021] San Marino: Senhit & Flo Rida (?)- Adrenalina #2
Ik nu ook, maar hopelijk heeft Matt de boel snel gefixtquote:Op maandag 10 mei 2021 10:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben weer terug naar Wiwizus
Ze hadden nog beter TARTUUU god kunnen sturenquote:Op maandag 10 mei 2021 10:39 schreef molloot200 het volgende:
Van Estland verwacht ik gewoon de Eesti Laul staging. En die vond ik drie keer niks en niet bij het toch al bedroevende lied passen dus ja
Chains on chains on Ukuquote:Op maandag 10 mei 2021 10:40 schreef molloot200 het volgende:
Dat met die domme chains was dit, sloeg helemaal nergens op
Ditquote:
Gemiste kansquote:Op maandag 10 mei 2021 10:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden nog beter TARTUUU god kunnen sturen
joejoe. hier ben ikquote:
Ik kan haar echt niet aanhσren, laat staan aanzνenquote:Op maandag 10 mei 2021 10:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben weer terug naar Wiwizus
oh. Daar is-ie weerquote:
Hij zit daar omdat hij dan dichter bij de WiFi en het routerding zit, zei hij net.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:43 schreef Cee het volgende:
FIY: Team Matt zit nu aan een tafel met schuin tegenover hem en recht tegenover hem ineens twee andere figuren die aan het video'en en livestreamen zijn. Met ringlichten en al. Niet ideaal.
Kennelijk stond er 'Hugh Janus' in de chatquote:
Ik hetzelfde maar dan met Matt en co (toch een voordeel van thuiswerken).quote:Op maandag 10 mei 2021 10:44 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb alleen het geluid van de wiwistream aan staan, ik kijk er niet naar. Werkt prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |