Ja zodra ik achter een computer zit.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:41 schreef Solotovski het volgende:
@:haags
@:Erasmus
@:plompzakker
@:amarantha
Doe eens die op aanpassen.
opschieten!!quote:Op maandag 10 mei 2021 10:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zodra ik achter een computer zit.
wa un luie kutte zijn het ookquote:Op maandag 10 mei 2021 10:41 schreef Solotovski het volgende:
@:haags
@:Erasmus
@:plompzakker
@:amarantha
Doe eens die op aanpassen.
Daar zoveel tijd in steken en dan nog "de mes" typen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Klacht over Amarantha wegens binnen 20 seconden sluiten van een topic dat langer duurde om te typen.
KLB / Hoe Braddie met mes en vork eet
Kreeg niet eens de tijd om typfouten te verbeterenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar zoveel tijd in steken en dan nog "de mes" typen.
Vervelend voor je dat Braddie-klachten niet mogen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Klacht over Amarantha wegens binnen 20 seconden sluiten van een topic dat langer duurde om te typen.
KLB / Hoe Braddie met mes en vork eet
Soberso die fout makenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kreeg niet eens de tijd om typfouten te verbeteren
Kan een KLB-mod even de TT weer aanpassen? Paul heeft dit onrechtmatig gedaan aangezien dit zijn subforum niet is.quote:
Thanks voor je melding, aangepast en @Paul aangesproken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan een KLB-mod even de TT weer aanpassen? Paul heeft dit onrechtmatig gedaan aangezien dit zijn subforum niet is.
@:HermieHermann zal dit erg waarderen
Lekker bezig maat. Er wordt de laatste tijd een loopje genomen met de k l b modsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks voor je melding, aangepast en @:Paul aangesproken.
Doe nog maar een keer.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks voor je melding, aangepast en @:Paul aangesproken.
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:25 schreef laffer het volgende:
[..]
Rot toch op met jullie kut topics, jullie verkloten KLB
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:34 schreef laffer het volgende:
Rot toch op met jullie kut topics, jullie verkloten KLB![]()
Pffferdenlul
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:15 schreef laffer het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:16 schreef laffer het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:43 schreef laffer het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:33 schreef laffer het volgende:
kunnen jullie hier even naar kijken en deze man hier op aansprekenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef laffer het volgende:
Ben er mee bezig.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:35 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
kunnen jullie hier even naar kijken en deze man hier op aanspreken
Zo dat die baggeraars dit forum verder kunnen verklotenquote:
Wat jij doet is ook niet de oplossing. Als je denkt dat een topic bagger is zet je maar een TR.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef laffer het volgende:
[..]
Zo dat die baggeraars dit forum verder kunnen verkloten
Helpt niet, en dat weet je ookquote:Op zondag 16 mei 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat jij doet is ook niet de oplossing. Als je denkt dat een topic bagger is zet je maar een TR.
Rot toch op met jullie kut topics, jullie verkloten KLBquote:Op zondag 16 mei 2021 18:11 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom blijf je nou doorgaan @:laffer?
Aan de geveegde te zien hebben mijn TR's vruchten afgeworpen, dus dat werkt wel degelijk en daar zou jij het ook bij kunnen laten in plaats van mensen dood te wensen...
edit: en TRen strikes again. De doodswens is alweer pleite.
Oh ja? Link eens naar een KLB topic van mijn hand?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:11 schreef laffer het volgende:
[..]
Door blijven gaan? Zag ik je net ‘nekschot’ voor @Banaanvragen posten?quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHGAGAHHAAHHAAA O MIJN GOD WAT EEN HILARISCHE WOORDSPELING VAN @Stepperoller ZIJN USERNAME!!!!!!! IK GA ECHT HE-LE-MAAL STUK HIER!!!!!!!!quote:
wat?!?!!!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Door blijven gaan? Zag ik je net ‘nekschot’ voor @:banaanvragen posten?
Dat wordt een ban voor je
Ga je daar dood aan?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
toen Phoeniyx 'sterf' tegen mij zei kreeg hij ook geen ban.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Alcoholisten mogen zich op dat gebied meer permitteren.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
toen Phoeniyx 'sterf' tegen mij zei kreeg hij ook geen ban.
Misschien wil @JochemSjakie zichzelf wel verkleden en zijdezacht scheren?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Ik wil met domme gans naar bed en ik weet dat het niet zal lukken daarom heb ik mijn zinnen op naardegallemiezen gezet en ook dat zal niet lukken. Maar moet ik dan met @:jochemsjakie ben toch zeker geen homofiel. It reminds me that it's not so bad not so bad.
Pieter kan hier niet meer komen helaasquote:Op zondag 16 mei 2021 18:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Misschien wil @:jochemsjakie zichzelf wel verkleden en zijdezacht scheren?
@laffer graag een link of een rectificatiequote:Op zondag 16 mei 2021 18:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja? Link eens naar een KLB topic van mijn hand?
-Steeds deze reactie draagt ook niet echt bij-quote:Op maandag 17 mei 2021 06:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
@:laffer graag een link of een rectificatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |