Religie is prima.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alle monotheistische religies hebben hun basis in het jodendom.
quote:Op zondag 16 mei 2021 10:05 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Religie is prima.
Religieuzen zijn kut.
Elke afvallige die denkt met zijn brein is een plus.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:04 schreef pokkerdepok het volgende:
ik had het toevallig van de week aand e stok met zo eentje, maar dan andersom. naar eigen zeggen zionistisch opgevoed, maar nu fanatiek anti israel. ( en zonder twijfel uitgestoten door de familie..)
dat is ook een groep, de afvallige judeo christelijke wappie. ben het al vaker tegengekomen.
Nope het zijn toch echt de mensen die het kut maken.quote:
allebei. of gaat het je er alleen maar om of iemand pro-of anti israel is?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:06 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Elke afvallige die denkt met zijn brein is een plus.
Dus diegene die jij beschrijf is niet de wappie. Zijn of haar familie is.
Nee, ik doel op mensen die obv religie schendingen goed praten. Deze persoon is niet religieus meer lijkt het.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
allebei. of gaat het je er alleen maar om of iemand pro-of anti israel is?
bijna heilig hamas steunen als de goede kant, vind ik toch wel erg gestoord. en ik krijg de indruk dat de motivatie voor een groot deel is, zich af te zetten tegen ouders en afkomst.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:10 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Nee, ik doel op mensen die obv religie schendingen goed praten. Deze persoon is niet religieus meer lijkt het.
Gaat niet om pro of anti Israël.
Religie moeten ze zelf weten.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:05 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Religie is prima.
Religieuzen zijn kut.
Voor Hamas is religie een tool. Voor deze type relikneuzen is religie een doel (zoals IS). Dat is het verschil.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bijna heilig hamas steunen als de goede kant, vind ik toch wel erg gestoord. en ik krijg de indruk dat de motivatie voor een groot deel is, zich af te zetten tegen ouders en afkomst.
ja wel een verschil, maar ik zie het er wal in terug. anders maar hetzelfde.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:26 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Voor Hamas is religie een tool. Voor deze type relikneuzen is religie een doel (zoals IS). Dat is het verschil.
No kidding, Einstein. Dat komt omdat religie hersenspoeling is. Daarom soweiso verbieden voor iedereen onder de 18. En ouders die stiekem hun kinderen er wel mee opvoeden een enkele voetreis naar China geven. Daar weten ze er wel raad mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:07 schreef GeerttreeG het volgende:
Nope het zijn toch echt de mensen die het kut maken.
egypten hebben het ook gehad ooit in periodes.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alle monotheistische religies hebben hun basis in het jodendom.
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?😹quote:Op zondag 16 mei 2021 16:43 schreef laffer het volgende:
Rot toch op met jullie kut topics, jullie verkloten KLB
Jehova's zijn inderdaad heel irritantquote:Op zondag 16 mei 2021 10:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Religie moeten ze zelf weten.
Zolang ze maar accepteren dat er mensen zijn die niet geloven.
De meeste kunnen dat.
Een klein, fanatiek groepje blijft het toch steeds proberen.
Die zijn irritant.
islam is ook van het jodendom/christendom afgesplitst. allemaal hetzelfde, alleen rijdt de een op benzine en de ander op diesel.quote:
Religie is geschreven tekst. Interpretatie is het probleem. Ik ga toch ook niet alle keukenmessen verbieden omdat een paar idiots mensen random neersteken?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
No kidding, Einstein. Dat komt omdat religie hersenspoeling is. Daarom soweiso verbieden voor iedereen onder de 18. En ouders die stiekem hun kinderen er wel mee opvoeden een enkele voetreis naar China geven. Daar weten ze er wel raad mee.
Alleen een reli-gekkie kan met zo'n domme vergelijking aankomen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:48 schreef GeerttreeG het volgende:
Religie is geschreven tekst. Interpretatie is het probleem. Ik ga toch ook niet alle keukenmessen verbieden omdat een paar idiots mensen random neersteken?
Het keukenmes gebruik ik als voorbeeld hoe de functie ervan verkeerd geïnterpreteerd kan worden niet als vergelijking in dat het tot conflicten leidt.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen een reli-gekkie kan met zo'n domme vergelijking aankomen.![]()
Hoeveel conflicten en oorlogen zijn er in de geschiedenis van de mensheid begonnen om een keukenmes? Hmmm?
Er staan anders zat redenen in de koran om andersdenken en gelovigen een kopje kleiner te makenquote:Op zondag 16 mei 2021 10:07 schreef GeerttreeG het volgende:
Nope het zijn toch echt de mensen die het kut maken.
Of zie je een Koran mensen onthoofden?
Ik snap dat je het als een soort van voorbeeld wilt gebruiken, maar het is natuurlijk een bijzonder slechte vergelijking.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:08 schreef GeerttreeG het volgende:
Het keukenmes gebruik ik als voorbeeld hoe de functie ervan verkeerd geïnterpreteerd kan worden niet als vergelijking in dat het tot conflicten leidt.
Blijven mensen geen koransquote:Op zondag 16 mei 2021 19:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Er staan anders zat redenen in de koran om andersdenken en gelovigen een kopje kleiner te maken
Jouw denkwereld is best eng.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:28 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ja ook grappig: elk greintje benoeming van het beestje (babymoordende joden maar dan een stuk eufemistischer) is gelijk aan Hamas, antisemitisme, terrorisme, onthoofding
Komt niet eens in de buurt van babies doden en dan claimen dat ze menselijk schild zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |