abonnement Unibet Coolblue
pi_199362720
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:43 schreef Academicus het volgende:

[..]

Haha hoe herkenbaar _O_

Mijn ervaring is dat je beter wijven tussen de 35-40 jaar kunt hebben want die zijn niet zo bezig met fear of missing out enzo, staan een stuk stabieler in het leven, seks is vaak top en je kunt er nog een normaal gesprek mee voeren. Die jonge wijven weten echt hun marktwaarde wel op dating apps en hebben daarom vaak zo'n grote muil
Wanneer je kinderen wilt heb je weinig aan vrouwen tussen de 35-40. Die hebben ze vaak al en willen niet meer of ze willen helemaal geen.
  maandag 10 mei 2021 @ 19:51:36 #102
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199362772
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zodra je zoiets merkt, stoppen met appen. Laat ze maar zichzelf vermaken.
Vaak zijn die dames zo geraffineerd dat het vaak niet meteen opvalt. Sterker nog, ik durf te beweren dat er van die zijn die er een heuse sport van maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Graf-Schweinhund op 10-05-2021 20:20:33 ]
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 10 mei 2021 @ 19:57:07 #103
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199362864
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wanneer je kinderen wilt heb je weinig aan vrouwen tussen de 35-40. Die hebben ze vaak al en willen niet meer of ze willen helemaal geen.
Ik zit zelf ook al in die leeftijdscategorie dus de keuze begint dan wel drastisch af te nemen.
Als ze al geen kinderen hebben en dat nog steeds willen gaan ze vanwege hun klapperende eierstokken dan pas serieus op zoek en staan ze open voor wat ze eerst altijd als ''beta man'' aanzagen. Iedereen met gezond verstand weet dat zoiets meestal niet lang goed gaat...
Die wat al van die schreeuwende luiervullers eruit gepoept hebben zoeken dan een kerel die hun en hun kroost lekker van de benodigdheden kan voorzien terwijl je als vent er dan af en toe als troost overheen mag maar altijd op de 2e, of als ze ook nog een kat hebben; op de 3e plaats komt. :')

Edit: Het laatste stuk is eigenlijk grotendeels een citaat van een makker van me die dat standaard in z'n dronken tirades eruit brult. :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199362948
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:39 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Haha, ja zo'n mokkel had ik er ook eens tussen. Oprecht een lekker ding met een redelijk bewogen sociaal leven (veel meer dan ik.. maar da's niet zo moeilijk..hehehehehe). Ze ging akkoord met het ''concept'' maar bij de details over de uitvoering begon ze toch wat vaag te hakkelen; ''Eerst even dit doen, en dat moet ik nog gedaan hebben, gaat zeker nog 2 weken duren''. Van dat soort dingen. Vervolgens radiostilte en ik maar ongemakkelijke pogingen doen het gesprek gaande te houden. Dan was er weer iets gebeurd en; ''Ja nog steeds interesse, zag me echt wel zitten, zeker weten! Echt gaat ervan komen!'' Weer radiostilte en ik die zich steeds meer de voor lul gezette joker ging voelen... naturally. Intussen wel allemaal foto's op fb voorbij zien komen van uitgaan en gezellig doen met vrienden.. Hou toch op. Was dus gewoon zo'n arrogant, zelfvoldaan mokkel wat genoot van de aandacht en kerels lekker om d'r vingertje te kunnen draaien.
Vind je het gek dat dames niet zo enthousiast worden als jij jezelf maar blijft opdringen met ongemakkelijke pogingen. Dat werkt nergens, ook niet in de kroeg. Ze is je niks verplicht, een match is echt nietszeggend maar blijkbaar verwacht je er een hoop van.

Er zijn veel vrouwen die niet eerlijk durven zijn (en mannen ook), maar je kan ook de eer aan jezelf houden natuurlijk. :')
pi_199362971
Gewoon dickpics spammen en dan ragequitten.
  maandag 10 mei 2021 @ 20:07:05 #106
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199363027
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:02 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Vind je het gek dat dames niet zo enthousiast worden als jij jezelf maar blijft opdringen met ongemakkelijke pogingen. Dat werkt nergens, ook niet in de kroeg. Ze is je niks verplicht, een match is echt nietszeggend maar blijkbaar verwacht je er een hoop van.

Er zijn veel vrouwen die niet eerlijk durven zijn (en mannen ook), maar je kan ook de eer aan jezelf houden natuurlijk. :')
Oh kijk we hebben weer een beterweter die denkt mij beter te kennen dan ikzelf. :')
Ik heb het niet over opdringerig als een natte dwijl steeds maar aan iemands broekspijp lopen zeuren.
Zo'n wanhopige loser ben ik niet.
Daarnaast lees je over de rest heen. Ik werd aan het lijntje gehouden want als ik zweeg begon zij weer. Dat is overigens maar tot 2 keer toe zo gegaan en toen had ik wel door wat er aan het handje was en heb ik de boel afgekapt.
Het contact was trouwens gewoon met iemand uit m'n vriendenlijst destijds en niet via een dating site of app. Daar doe ik tot op heden namelijk niet aan. De dame sprak mij als eerste aan en was zelf de initiatiefneemster om een een afspraak voor te stellen. Met meerdere pogingen bedoelde ik letterlijk het gesprek wat een beetje stroefjes liep op een luchtige manier draaiende te houden. Met de een praat je gemakkelijker dan met de ander. Ik heb haar niet platgespammt met allemaal zeurderige slijmberichten zoals jij suggereert.

[ Bericht 6% gewijzigd door Graf-Schweinhund op 10-05-2021 20:33:02 ]
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 10 mei 2021 @ 21:38:39 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199364727
Man wat een verbittering weer hier.

Niemand krijgt iedere match richting een date. Het hoort erbij.
  maandag 10 mei 2021 @ 21:47:06 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199364869
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:39 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Haha, ja zo'n mokkel had ik er ook eens tussen. Oprecht een lekker ding met een redelijk bewogen sociaal leven (veel meer dan ik.. maar da's niet zo moeilijk..hehehehehe). Ze ging akkoord met het ''concept'' maar bij de details over de uitvoering begon ze toch wat vaag te hakkelen; ''Eerst even dit doen, en dat moet ik nog gedaan hebben, gaat zeker nog 2 weken duren''. Van dat soort dingen. Vervolgens radiostilte en ik maar ongemakkelijke pogingen doen het gesprek gaande te houden. Dan was er weer iets gebeurd en; ''Ja nog steeds interesse, zag me echt wel zitten, zeker weten! Echt gaat ervan komen!'' Weer radiostilte en ik die zich steeds meer de voor lul gezette joker ging voelen... naturally. Intussen wel allemaal foto's op fb voorbij zien komen van uitgaan en gezellig doen met vrienden.. Hou toch op. Was dus gewoon zo'n arrogant, zelfvoldaan mokkel wat genoot van de aandacht en kerels lekker om d'r vingertje te kunnen draaien.
Dit is wel heel wanhopig zeg. Als zo'n mens echt wil daten dan gaat zoiets plannen snel en zonder gedoe. Als ze moeilijk gaan lopen doen gewoon je aandacht op andere vrouwen richten en er niet er achteraan gaan zeuren.
pi_199364908
Onherkenbaar gelukkig :@
pi_199365101
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:51 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dit is echt de grootste misvatting ooit.

Als je onzeker bent, denk je dat dit dan gaat verdwijnen door het gewoon weg te stoppen? Dat er dan zomaar iemand op je pad komt?

Je moet in zo'n geval juist keihard werken aan jezelf. Als je situaties waarbij je onzeker wordt alleen maar loopt te vermijden, wordt het alleen maar erger. Dan komt er nooit iemand op je pad.
Ik had het misschien beter moeten verwoorden, maar ik bedoel niet het wegstoppen van de onzekerheid. Ik heb het er meer over dat je niet teveel moet nadenken over het vinden van de liefde. Zeker, aan jezelf werken is het beste wat je kunt doen. Ik ben een vrouw trouwens, maar ben toevallig iemand op mijn pad tegengekomen waar ik het lekker rustig aan mee doe. Dat was dan ook op het moment dat ik het allemaal had losgelaten, ik niet meer bij elke man dacht van 'ojee wat denkt hij van me' en ik me beter in mijn vel voelde. Ik ging erop uit en heb ook nieuwe vrienden gemaakt. Dus, werken aan jezelf lijkt me het beste advies.
  maandag 10 mei 2021 @ 22:25:12 #111
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199365654
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dit is wel heel wanhopig zeg. Als zo'n mens echt wil daten dan gaat zoiets plannen snel en zonder gedoe. Als ze moeilijk gaan lopen doen gewoon je aandacht op andere vrouwen richten en er niet er achteraan gaan zeuren.
Wat nou wanhopig? Nu maak je er meer drama van dan het is.
Dat mokkel sprak mij weer aan als ik na 1 of 2 berichten stopte om vervolgens het punt weer omhoog te halen. Dat is iemand aan het lijntje houden. Ik heb geen enkel moment me erop vast gepind dat het tot een date moest komen.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 10 mei 2021 @ 22:26:41 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199365673
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:25 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Wat nou wanhopig? Nu maak je er meer drama van dan het is.
Dat mokkel sprak mij weer aan als ik na 1 of 2 berichten stopte om vervolgens het punt weer omhoog te halen. Dat is iemand aan het lijntje houden. Ik heb geen enkel moment me erop vast gepind dat het tot een date moest komen.
Oke als ze zelf steeds contact opneemt is het een ander verhaal
  maandag 10 mei 2021 @ 22:35:10 #113
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199365803
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Oke als ze zelf steeds contact opneemt is het een ander verhaal
Dat was 't punt. En na 2 keer was ik er dan ook een beetje klaar mee en heb ik 't contact verbroken.
Doet me verder niets. Ik weet iig waar ik bij een volgende keer in zo'n geval op moet letten.
Ik vond de situatie het waard om te vermelden om aan te geven dat er best wel wat vrouwen zijn die graag zulke spelletjes spelen. Goed, genoeg kerels die dat ook doen. Ik lig er verder ook niet wakker van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Graf-Schweinhund op 10-05-2021 23:07:09 ]
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199367026
Online dating lijkt wel op een marktplaats_nl.Mensen reageren op 5-10 advertenties tegelijk en kiezen daar de beste uit. Vervolgens laten ze de anderen stikken en laten niet meer van zich horen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 07:07:26 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199367461
Maarre, ik denk niet dat TS geholpen is met het posten van verbitterde plattitudes over vrouwen en datingsites.
pi_199368203
Wat een negativiteit hier. Wijven, mokkels, als je zo moet praten over vrouwen die je niet geven wat je wil moet je ook niet verbaasd zijn als je niet vindt wat je zoekt.

Ik heb me altijd wel vermaakt met Tinder, beetje daten, beetje scharrelen. Er zit inderdaad een hele berg vrouwen dat er niet zit voor dates, maar voor aandacht. Maar als je daar gewoon omheen swipet en verder niet zo zeurt kun je écht leuke mensen leren kennen via die apps. Inmiddels een paar jaar samen met een Tindermatch.

Mijn eerste berichtje was overigens gewoon "Hoi!". De rest ging vanzelf.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:00:19 #117
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_199370321
Ja Tinder paar jaar geleden was prima maar nu is het helemaal niks meer.

Zie geen oplossing voor TS behalve festivals en reizen enz. maar dat kan nu niet.
pi_199370527
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:07 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Oh kijk we hebben weer een beterweter die denkt mij beter te kennen dan ikzelf. :')
Ik heb het niet over opdringerig als een natte dwijl steeds maar aan iemands broekspijp lopen zeuren.
Zo'n wanhopige loser ben ik niet.
Daarnaast lees je over de rest heen. Ik werd aan het lijntje gehouden want als ik zweeg begon zij weer. Dat is overigens maar tot 2 keer toe zo gegaan en toen had ik wel door wat er aan het handje was en heb ik de boel afgekapt.
Het contact was trouwens gewoon met iemand uit m'n vriendenlijst destijds en niet via een dating site of app. Daar doe ik tot op heden namelijk niet aan. De dame sprak mij als eerste aan en was zelf de initiatiefneemster om een een afspraak voor te stellen. Met meerdere pogingen bedoelde ik letterlijk het gesprek wat een beetje stroefjes liep op een luchtige manier draaiende te houden. Met de een praat je gemakkelijker dan met de ander. Ik heb haar niet platgespammt met allemaal zeurderige slijmberichten zoals jij suggereert.
Wat maakt dat uit? Ik lees 'ongemakkelijke pogingen om het gesprek gaande te houden'. En nu is het ineens een luchtige manier. Waarom moet jij het gesprek gaande houden? Dan verbaast het mij niks dat het niet lukt.

En dan heb ik het niet over zeurderige slijmberichten, want die leiden ook nergens toe. Ik denk overigens dat je echt alleen jezelf aan het lijntje kan houden. Zwijg jij en begint zij weer, reageer je er toch lekker niet op als je daar niet van gediend bent? Aan het lijntje houden impliceert dat jij iets wil krijgen van haar. En dat kreeg je niet. Zij is je ook niks verplicht. Maar nee, jij bent verbitterd omdat je versierpogingen niet werkten, en nu is het een arrogant zelfvoldaan mokkel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TucoRamirez op 11-05-2021 12:25:42 ]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:35:11 #119
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199371555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:19 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Ik lees 'ongemakkelijke pogingen om het gesprek gaande te houden'. En nu is het ineens een luchtige manier. Waarom moet jij het gesprek gaande houden? Dan verbaast het mij niks dat het niet lukt.

En dan heb ik het niet over zeurderige slijmberichten, want die leiden ook nergens toe. Ik denk overigens dat je echt alleen jezelf aan het lijntje kan houden. Zwijg jij en begint zij weer, reageer je er toch lekker niet op als je daar niet van gediend bent? Aan het lijntje houden impliceert dat jij iets wil krijgen van haar. En dat kreeg je niet. Zij is je ook niks verplicht. Maar nee, jij bent verbitterd omdat je versierpogingen niet werkten, en nu is het een arrogant zelfvoldaan mokkel :')
''Versierpogingen'' :')
Wat een verzinsel weer.. Ik heb nergens geimpliceerd dat ik dat ik iemand was aan het versieren.

Ja joh, wat jij wil..
Verder nog iets?
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199372039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:35 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

''Versierpogingen'' :')
Wat een verzinsel weer.. Ik heb nergens geimpliceerd dat ik dat ik iemand was aan het versieren.

Ja joh, wat jij wil..
Verder nog iets?
Wat doe je dan precies op dating apps? Je bevriend vrouwen?
pi_199372090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:35 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

''Versierpogingen'' :')
Wat een verzinsel weer.. Ik heb nergens geimpliceerd dat ik dat ik iemand was aan het versieren.

Ja joh, wat jij wil..
Verder nog iets?
Ah, dus je wilde gezellig een middagje thee drinken als vrienden :')

Waar ben je dan zo verbitterd over? Je werd toch aan het lijntje gehouden?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:36:11 #122
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199372291
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]



Wat doe je dan precies op dating apps? Je bevriend vrouwen?
Weer dingen impliceren die helemaal niet waar zijn! Ik zat niet en zit nog steeds niet op een dating app! Lees de voorgaande berichten. Het was contact met iemand in mn vriendenlijst op fb destijds.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:50:09 #123
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199372481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:15 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ah, dus je wilde gezellig een middagje thee drinken als vrienden :')

Waar ben je dan zo verbitterd over? Je werd toch aan het lijntje gehouden?
Je gaat er weer vanuit dat ik degene was die in de eerste plaats daten wilde. Ik heb je toch al gezged dat ik in ging op de suggestie van de ander?
Je bent klaarblijkelijk alleen Maar bezig met je extreme profilering van mij als zielige, incompetente versierder die geen bot vangt en daar verbitterd over is omdat ik 1 vrouw afkraak die tegen mij eerst het 1 zegt en vervolgens het ander doet en dat herhaald?

Irl heb ik amper contact met vrouwen en spreek ze zo goed als nooit aan puur omdat dat mijn eigen keuze is. Ik ben niet hopeloos, vind mezelf niet zielig en ga al helemaal niet als een sneue hond overal achteraan.

Vind verder maar van me wat je niet laten kan. Dit is mn laatse reactie op jou bij deze. Doei.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199373510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:50 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Je gaat er weer vanuit dat ik degene was die in de eerste plaats daten wilde. Ik heb je toch al gezged dat ik in ging op de suggestie van de ander?
Je bent klaarblijkelijk alleen Maar bezig met je extreme profilering van mij als zielige, incompetente versierder die geen bot vangt en daar verbitterd over is omdat ik 1 vrouw afkraak die tegen mij eerst het 1 zegt en vervolgens het ander doet en dat herhaald?

Irl heb ik amper contact met vrouwen en spreek ze zo goed als nooit aan puur omdat dat mijn eigen keuze is. Ik ben niet hopeloos, vind mezelf niet zielig en ga al helemaal niet als een sneue hond overal achteraan.

Vind verder maar van me wat je niet laten kan. Dit is mn laatse reactie op jou bij deze. Doei.
Haha, ja dan hoef je die vraag niet te beantwoorden he?

Maar waar ben je nou zo verbitterd over als je haar niet perse wilde? Ook al spreekt ze je opnieuw aan en speelt ze spelletjes, het boeit jou toch helemaal niks? Geen flauw idee waarom je dan zo boos zou zijn.

Sorry hoor, ren lekker weg, maar je acties kloppen niet helemaal met wat je zegt. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door TucoRamirez op 11-05-2021 15:58:58 ]
pi_199388998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Haha, ja dan hoef je die vraag niet te beantwoorden he?

Maar waar ben je nou zo verbitterd over als je haar niet perse wilde? Ook al spreekt ze je opnieuw aan en speelt ze spelletjes, het boeit jou toch helemaal niks? Geen flauw idee waarom je dan zo boos zou zijn.

Sorry hoor, ren lekker weg, maar je acties kloppen niet helemaal met wat je zegt. :')
Als je vaker van die treuzelende vrouwfiguren meemaakt kan ik mij voorstellen dat hij ze een beetje beu is. Ook als het eentje betreft waar hij niet 100% in is geinteresseerd.

Overigens reageer je precies zoals coolguy. Altijd weer lelijk suggestief doen over users. Ben je die zogenaamde coolguy?
  woensdag 12 mei 2021 @ 15:52:50 #126
108913 Godshand
guide4you
pi_199389507
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:30 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]

in bijna elk profiel dat ik tegen kom staat wijntjes drinken of reizen maar heb daar niet zoveel mee
Waar dan wel mee?

Je baan heb je wel mee, accountant gaat vet verdienen. Hoewel het mij verder niet echt een spannende baan lijkt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199389903
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:15 schreef TFL het volgende:

[..]

Als je vaker van die treuzelende vrouwfiguren meemaakt kan ik mij voorstellen dat hij ze een beetje beu is. Ook als het eentje betreft waar hij niet 100% in is geinteresseerd.

Overigens reageer je precies zoals coolguy. Altijd weer lelijk suggestief doen over users. Ben je die zogenaamde coolguy?
Nah, dat ben ik niet.

Overigens is het niet suggestief. Als je eerst stelt dat het je allemaal niks boeit en je echt niks wilde, maar uit je post blijkt dat je er toch best wel (behoorlijk) gefrustreerd over bent, dan klopt er iets niet. Dat is puur een vaststelling, geen suggestie.

Ik snap best dat hij er gefrustreerd over is, maar om daar de vrouw de schuld van te geven is een beetje laag. Als je iets niet leuk vindt kan je er altijd uit stappen en zelf niet meer reageren. Als je oprecht niks wil van haar, ben je daar ook niet gefrustreerd over. Maar sommige mannen stappen er niet uit, omdat ze toch stiekem hopen, ook al zeggen ze van niet. En daar komt die frustratie vandaan (inclusief termen zoals 'arrogant zelfvoldaan mokkel, alle vrouwen zijn hoeren, etc) Ik zou niet weten waar anders van ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door TucoRamirez op 12-05-2021 16:29:22 ]
  donderdag 13 mei 2021 @ 23:01:04 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199412376
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:08 schreef hoechst het volgende:
Filmpjes van Tim veninga kijken en een dikke ketting kopen
:')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 16 mei 2021 @ 11:09:50 #129
494163 Catlover73
Volg je hart, want dat klopt
pi_199447209
Vragen naar waar iemand blij van wordt is altijd leuk.

[ Bericht 51% gewijzigd door Catlover73 op 16-05-2021 19:54:29 ]
pi_199447456
Niet direct complimenten geven (over haar uiterlijk). Dat doet elke hongerige kerel.
  zondag 16 mei 2021 @ 11:28:41 #131
382014 Libertarisch
Vrijspreker
pi_199447482
Overal waar je vrouwen tegenkomt kun je flirten, aanspreken, contact maken. Tinder heeft voor mij alleen wat dates opgeleverd, maar een vriend van mij heeft zijn huidige vriendin via badoo gevonden. Het kan dus wel.

Ik zou zeggen: trek alle registers open. Probeer alles om die zaadslet te bemachtigen.
  zondag 16 mei 2021 @ 12:50:35 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_199448862
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:27 schreef Cockwhale het volgende:
Niet direct complimenten geven (over haar uiterlijk). Dat doet elke hongerige kerel.
Het kan wel, maar dan niet te gretig:

"Je hebt een leuk koppie, jammer dat je rookt. Kan je geen peuk bij mij bietsen want ik rook niet. "
Ofzo... Sommige interesseert het geen reet natuurlijk en hoor je : "Pech gehad dat ik rook, doei!" of "Ik ben geen sloeber en je rookt toch niet mee, doei!". Maar als ze jou interessant vindt gaat ze er op in en ontstaat er een gesprek: "Oh, maar je mag wel een pakje voor mij halen. Of als je dat liever niet wil, heb ik wel dorst. Is dat ok, mijnheer de gezondheidsfreak?". Of "Maar ik ben aan het stoppen hoor, misschien kan je mij er bij helpen van mijn peuken af te blijven. Dan kan je wat leukers voor mij bietsen ".

Of een ander antwoord wat een gesprek oplevert. Want alleen zeggen "Je hebt een leuk koppie!", wat moet je daar dan op antwoorden. Daar naast ben je waarschijnlijk de zoveelste die dit zegt dus gebrek aan originaliteit. Plus de vorige openingszin is niet meteen zich zelf voor de voeten werpend, maar : je hebt iets leuks, maarrr...

Als je echt 10 of 9 uit 10 bent voor haar zegt ze wel wat op alleen een compliment maar dan hangt het echt van haar antwoord af of er een gesprek volgt. Dan ligt de bal echt bij haar en moet ze vrij zelfverzekerd in zijn. Zit je lager qua score wek je verder geen interesse door het gebrek aan originaliteit en interesse in haar als persoon (want de opmerking over het roken zegt iets over haar gedrag (roken) wat je jammer vindt en dus dat je niet alleen haar uiterlijk interessant vindt, zoals alleen een compliment weer geeft).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 16 mei 2021 @ 14:18:03 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199450381
Gewoon een dickpic sturen. Dat waarderen vrouwen
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199450828
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het kan wel, maar dan niet te gretig:

"Je hebt een leuk koppie, jammer dat je rookt. Kan je geen peuk bij mij bietsen want ik rook niet. "
Ofzo... Sommige interesseert het geen reet natuurlijk en hoor je : "Pech gehad dat ik rook, doei!" of "Ik ben geen sloeber en je rookt toch niet mee, doei!". Maar als ze jou interessant vindt gaat ze er op in en ontstaat er een gesprek: "Oh, maar je mag wel een pakje voor mij halen. Of als je dat liever niet wil, heb ik wel dorst. Is dat ok, mijnheer de gezondheidsfreak?". Of "Maar ik ben aan het stoppen hoor, misschien kan je mij er bij helpen van mijn peuken af te blijven. Dan kan je wat leukers voor mij bietsen ".

Of een ander antwoord wat een gesprek oplevert. Want alleen zeggen "Je hebt een leuk koppie!", wat moet je daar dan op antwoorden. Daar naast ben je waarschijnlijk de zoveelste die dit zegt dus gebrek aan originaliteit. Plus de vorige openingszin is niet meteen zich zelf voor de voeten werpend, maar : je hebt iets leuks, maarrr...

Als je echt 10 of 9 uit 10 bent voor haar zegt ze wel wat op alleen een compliment maar dan hangt het echt van haar antwoord af of er een gesprek volgt. Dan ligt de bal echt bij haar en moet ze vrij zelfverzekerd in zijn. Zit je lager qua score wek je verder geen interesse door het gebrek aan originaliteit en interesse in haar als persoon (want de opmerking over het roken zegt iets over haar gedrag (roken) wat je jammer vindt en dus dat je niet alleen haar uiterlijk interessant vindt, zoals alleen een compliment weer geeft).
Compliment heeft alleen zin als ze je al op (positief, gelijk of hoger dan haarzelf) waarde heeft geschat. Als ze je lager in waarde schat of twijfelt, dan moet je eerst stijgen in waarde, mits ze je de kans geeft.
pi_199453384
Tinder werkt soms. Maar ik denk dat het veelal onzekerheid in de hand werkt.
pi_199453922
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
Tinder werkt soms. Maar ik denk dat het veelal onzekerheid in de hand werkt.
Praktisch gezien is Tinder niet echt time efficient, en als je er iets van wilt gewoon 3x kut. Leuk voor erbij om wijven te kijken ofzo.

Ja naja, misschien dat het met goede foto's zinvol is als man maar dat had ik natuurlijk niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199453936
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:27 schreef Cockwhale het volgende:
Niet direct complimenten geven (over haar uiterlijk). Dat doet elke hongerige kerel.
Na 1 uurtje als ze verhongerd naar je begint te kijken juist wel doen!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199455076
Je moet vooral niet op het begin gelijk een compliment geven op iemands uiterlijk. Wat veel beter werkt is reageren op iets uit de foto's. Bijvoorbeeld als iemand gitaar speelt, dan daar op inspelen.

Overigens vind ik openingszinnen ook echt kut. Dat voelt zo geforceerd steeds. En het verveelt ontzettend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199455868
Allemaal simps hier :')

Daten :') :')
  zondag 16 mei 2021 @ 20:12:42 #140
108913 Godshand
guide4you
pi_199457760
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:48 schreef Paszzz het volgende:
Allemaal simps hier :')

Daten :') :')
Bij jou vragen ze meteen "neuken?" of "trouwen?"?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 16 mei 2021 @ 20:19:48 #141
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199457914
quote:
5s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij jou vragen ze meteen "neuken?" of "trouwen?"?
:D _O-
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199458010
Je komt een beetje onzeker over TS. Het klinkt alsof je jezelf druk oplegt om een vriendin te moeten krijgen, vrouwen hebben daar een zesde zintuig voor en het wordt als onaantrekkelijk ervaren (en zeg nou zelf: bij mannen is het niet anders).

Zeker als het dating-apps betreft mag je er gerust van uitgaan dat de gemiddelde vrouw de mannen voor het uitzoeken heeft, terwijl je als - gemiddelde - man juist je stinkende best moet doen om de aandacht te trekken. Wat bij mij heeft geholpen is om het allemaal niet te serieus en niet te persoonlijk te nemen en maar zien wat er op je pad komt, met daarbij de opmerking dat je wel oprecht moet investeren in je potentiële date. In de praktijk houdt dat in dat de ene vrouw schijnbaar uit het niets niks meer van zich laat horen en met de ander eindig je na een paar dates in bed. Hoe je een (online) gesprek voert is een ander verhaal, bij de een loopt dat soepeler dan bij de ander, maar ook hier geldt weer dat een oprechte interesse in de ander vaak wel wordt opgepikt.
pi_199461728
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:05 schreef Cockwhale het volgende:
Als je heel kritisch kijkt en de criteria: en/of instant boner (dus zo lekker dat je direct opgewonden wordt) en/of instant in love (die glimlach of ogen heeft waar je in verdrinkt) en/of oprecht interessant profiel/interesses (leuk geschreven, origineel, overeenkomende interesses), dan blijft er slechts 0,01% van de profielen over die enigszins 'like swipe' -waardig zijn.
dat is het verschil tussen jou en mij.
Jij: ik vind deze vrouwen niets aan, maar ik moet seks of een relatie!! Swipen en met weinig moeite hopen wat van deze saaierds te scoren!!
Ik: laat maar. Hoef al geen relatie meer, doei.
@TS: Tweede bespaart je moeite en frustratie hoor.
In 2021zijn mensen ook 100% verantwoordelijk voor het beperken van hun eigen frustratie.
Jij wilt de aandacht van “vrouwen”, maar ikzelf als individuele vrouw zou geen aandacht hoeven van een man die naar vrouwEN op zoek is. Neem me niet kwalijk maar ik ben fysiek nog steeds enkelvoud hoor, dan zie je vrouwen dus als inwisselbare klonen of laat doorschemeren dat je eigenlijk polygaam bent.
Je bericht was goed, maar het verbergt het werkelijke probleem:

quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Waarom stuur je een berichtje als je al niks met hun interesses hebt? Waar wil je dan met ze over chatten? Lijkt me handiger om te zoeken naar iemand met enigszins dezelfde interesses.
Dat je totaal niet kijkt naar of het innerlijk matcht; terwijl je van jezelf je innerlijk wel als pluspunt opgeeft. Als jij zelf niet naar het innerlijk kijkt, waarom zou een vrouw dat dan in godsnaam doen.
Maar goed dat terzijde ik vind je bericht nog steeds juist wel goed. Vragen er ook wel eens vrouwen “wat aan mijn uitstraling bevalt je dan zo?” En kun je daar dan ook een gedetailleerd antwoord op geven?

quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:18 schreef TFL het volgende:
Steeds meer mannen komen ook offline steeds moeilijker aan romantische dates met vrouwen. Heb je daar ook een verklaring voor?
Ik wil ermee aangeven dat ik zie dat uitblinken nogal betrekkelijk is in het echte leven. En ergens echt in uitblinken is voor het gros van de mensen niet weggelegd.

[ afbeelding ]
Hebben de makers van deze grafiek er geen verklaring voor?

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-05-2021 02:44:28 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199676739
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Wie weet is TS ook wel ontzettend basic qua interesses en hobby's.
Is dat nou zo belangrijk? Als ik Fok moet geloven wel, maar van al mijn vrienden (dus zowat iedereen) met een leuke vriendin hebben er maar weinig interessante 'interesses en hobbys'. Misschien kunnen we koken hieronder rekenen. Sommigen doen misschien aan DJen en kitesurfen of zo, dat geeft wel een 'cool imago'. Of bedoel je interesses en hobby's waar je vrouwen ontmoet?
pi_199684375
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:06 schreef OnzekereDude het volgende:
Ik ben een man van 24, en ik kan gewoon niet een vriendin vinden (ben trouwens maagd)
De laatste tijd swipe ik op datingapps, maar zonder geluk, geen matches... Ik ben zelf een hoogopgeleide hbo'er die de opleiding Accountancy volgt (ook lief & attent).

Er zitten daar niet zoveel vrouwen op de opleiding, dus mijn kansen om iemand aan de haak te slaan is nihil... Heb het idee dat vrouwen me gewoon niet geïnteresseerd in me zijn, en dat ze me alsmaar negeren. Ik doe echt alles, maar krijg geen berichtjes van dames terug.

Ik ben radeloos, en ik wil tips om een leuke dame te versieren.
Hoe gaat het ondertussen Dude?

Soms kan men te pusherig overkomen en dat is ook niet goed. Het gaat om de juiste balans vinden in de reactie die je geeft op de aandacht die je krijgt. Dan zie je ook of er t.z.t. een match op bepaalde punten is of niet.

Ikzelf heb ooit ook dates gehad. Daten voor mij gaat moeilijk vanwege mijn ambt. Ik kan en mag bijvoorbeeld niet op iedereen gelijk afstappen. Mij is ook altijd gezegd dat ik goed moet filteren op dames die geldwolven of goudzoekers zijn zodat ik daar niet de dupe van kan worden.

Maar je moet het ook maar net treffen met de dames.
Ik had ooit een date met iemand die een neus- en lippiercing had en als klap op de vuurpijl ook joints rookte. Ze vroeg of ik er problemen mee had als ze er alvast eentje ging draaien. Had haar gezegd dat dat haar zaak was maar dat ik er niks van moest hebben. Ze rookte de jointjes om een beetje van haar problemen af te komen (gedoe met ouders over een haar vriendje waar ze toen over begon. Haar ouders hadden haar vriendje niet 'goedgekeurd' waardoor ze maar ging daten met iemand anders terwijl ze wel contact had met die jongen en gewoon eerlijk tegen me zei hoe het zat). Had haar het advies gegeven dat als ze echt in die jongen gelooft dat zij en hij dat dan aan die ouders moeten laten zien. 10 jaar later kwam ik ze beide tegen. Ik hoopte dat ze me niet zou herkennen maar ze wist nog al te goed wie ik was. Ze zei dat mijn advies had geholpen en dat ze gelukkig samen zijn. Ik vond dat wel jammer want ik ben na al die jaren nog steeds alleen maar was we blij dat zij iemand had die haar accepteerde in wat ze deed etc.

De laatste date hield mij een half jaar aan het lijntje. Die deed alsof ze wou afspreken om mij beter te leren kennen maar eigenlijk vond ze het gewoon leuk om te kletsen. Ik had dat al door maar ik dacht ik ga hier geen aandacht aan schenken, laat het maar doodbloeden dit gesprek. Totdat zij aangaf dat ze niet verder wilde en dat ze het tijdverspilling vond. Ik dacht: dit bevestigd mijn gedachte dat ik niet goed met haar kan praten. Want ik irriteerde mij wel aan haar omdat zij altijd het woord moest hebben en je er amper tussen kon komen. Zij was heel aanwezig terwijl ik van nature wat geslotener ben. Dat ging in dat geval niet samen.

Ook weleens gehad dat ik een dame leuk vond en zij mij ook maar dat ze bang was dat haar ouders mij niet zouden accepteren (cultuurkwestie). Nou, dan weet je dat ook gelijk. Geen aandacht meer aan schenken.

Dude, niet bij de pakken neerzitten. Gewoon je ding blijven doen en vroeg of laat komt er wel iemand. Als je je helemaal op gaat vastklampen dan ga jij jezelf gek maken. Ik had dat ook dat ik teleurgesteld was dat ik niemand heb terwijl ik alles op orde heb. Maar ik weet van mijzelf dat ik ook kritisch ben. Waar menig dame die ik tegenkom vooral een familiemens is en uitgaat ben ik dat minder of haast niet, ook vanwege mijn ambt kan ik dat niet makkelijk doen.

Voel jij je eenzaam of alleen?
pi_199684527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:15 schreef Frankii het volgende:
Wat een negativiteit hier. Wijven, mokkels, als je zo moet praten over vrouwen die je niet geven wat je wil moet je ook niet verbaasd zijn als je niet vindt wat je zoekt.

Ik heb me altijd wel vermaakt met Tinder, beetje daten, beetje scharrelen. Er zit inderdaad een hele berg vrouwen dat er niet zit voor dates, maar voor aandacht. Maar als je daar gewoon omheen swipet en verder niet zo zeurt kun je écht leuke mensen leren kennen via die apps. Inmiddels een paar jaar samen met een Tindermatch.

Mijn eerste berichtje was overigens gewoon "Hoi!". De rest ging vanzelf.
Rt. De wijven en mokkels filteren blijkbaar gewoon heel effectief op zure negatievelingen. En terecht.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199686806
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:37 schreef stokj het volgende:

[..]

Hoe gaat het ondertussen Dude?

Soms kan men te pusherig overkomen en dat is ook niet goed. Het gaat om de juiste balans vinden in de reactie die je geeft op de aandacht die je krijgt. Dan zie je ook of er t.z.t. een match op bepaalde punten is of niet.

Ikzelf heb ooit ook dates gehad. Daten voor mij gaat moeilijk vanwege mijn ambt. Ik kan en mag bijvoorbeeld niet op iedereen gelijk afstappen. Mij is ook altijd gezegd dat ik goed moet filteren op dames die geldwolven of goudzoekers zijn zodat ik daar niet de dupe van kan worden.

Maar je moet het ook maar net treffen met de dames.
Ik had ooit een date met iemand die een neus- en lippiercing had en als klap op de vuurpijl ook joints rookte. Ze vroeg of ik er problemen mee had als ze er alvast eentje ging draaien. Had haar gezegd dat dat haar zaak was maar dat ik er niks van moest hebben. Ze rookte de jointjes om een beetje van haar problemen af te komen (gedoe met ouders over een haar vriendje waar ze toen over begon. Haar ouders hadden haar vriendje niet 'goedgekeurd' waardoor ze maar ging daten met iemand anders terwijl ze wel contact had met die jongen en gewoon eerlijk tegen me zei hoe het zat). Had haar het advies gegeven dat als ze echt in die jongen gelooft dat zij en hij dat dan aan die ouders moeten laten zien. 10 jaar later kwam ik ze beide tegen. Ik hoopte dat ze me niet zou herkennen maar ze wist nog al te goed wie ik was. Ze zei dat mijn advies had geholpen en dat ze gelukkig samen zijn. Ik vond dat wel jammer want ik ben na al die jaren nog steeds alleen maar was we blij dat zij iemand had die haar accepteerde in wat ze deed etc.

De laatste date hield mij een half jaar aan het lijntje. Die deed alsof ze wou afspreken om mij beter te leren kennen maar eigenlijk vond ze het gewoon leuk om te kletsen. Ik had dat al door maar ik dacht ik ga hier geen aandacht aan schenken, laat het maar doodbloeden dit gesprek. Totdat zij aangaf dat ze niet verder wilde en dat ze het tijdverspilling vond. Ik dacht: dit bevestigd mijn gedachte dat ik niet goed met haar kan praten. Want ik irriteerde mij wel aan haar omdat zij altijd het woord moest hebben en je er amper tussen kon komen. Zij was heel aanwezig terwijl ik van nature wat geslotener ben. Dat ging in dat geval niet samen.

Ook weleens gehad dat ik een dame leuk vond en zij mij ook maar dat ze bang was dat haar ouders mij niet zouden accepteren (cultuurkwestie). Nou, dan weet je dat ook gelijk. Geen aandacht meer aan schenken.

Dude, niet bij de pakken neerzitten. Gewoon je ding blijven doen en vroeg of laat komt er wel iemand. Als je je helemaal op gaat vastklampen dan ga jij jezelf gek maken. Ik had dat ook dat ik teleurgesteld was dat ik niemand heb terwijl ik alles op orde heb. Maar ik weet van mijzelf dat ik ook kritisch ben. Waar menig dame die ik tegenkom vooral een familiemens is en uitgaat ben ik dat minder of haast niet, ook vanwege mijn ambt kan ik dat niet makkelijk doen.

Voel jij je eenzaam of alleen?
Herkenbaar verhaal. ;(
pi_199689056
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Herkenbaar verhaal. ;(
Ik sprak toevallig net met de man die niet van mensen houdt. De man die niet van mensen houdt heeft van zijn geestelijke leider toestemming om huwelijken af te sluiten.

Hij gaf aan dat hij vaak zag dat men meer om het feest met elkaar ging trouwen dan om wat trouwen nou eigenlijk inhield: voor tonnen aan eten, auto's, bekleding, kleding en daarna na 2 weken uit elkaar omdat je toch niet door één deur kan met elkaar. De trend die hij ziet is dat mensen ook snel opgeven. En toevallig sloot hij zijn rede af met "je moet geluk hebben dat je iemand tegenkomt die geduld heeft met jou en met wie jij geduld kan hebben en niet dat je om het minste of geringste uit elkaar gaat".

Hij gaf ook het voorbeeld van een echtpaar dat 3 weken met elkaar was getrouwd maar waarvan de vrouw de laatste sigaret uit zijn pakje oprookte terwijl hij die speciaal had bewaard. Na een heftige ruzie hierover zijn ze uit elkaar gegaan (al sluit ik niet uit dat voor deze gebeurtenis al het één en ander speelde).
pi_199691957
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:06 schreef OnzekereDude het volgende:
Ik ben een man van 24, en ik kan gewoon niet een vriendin vinden (ben trouwens maagd)
De laatste tijd swipe ik op datingapps, maar zonder geluk, geen matches... Ik ben zelf een hoogopgeleide hbo'er die de opleiding Accountancy volgt (ook lief & attent).

Er zitten daar niet zoveel vrouwen op de opleiding, dus mijn kansen om iemand aan de haak te slaan is nihil... Heb het idee dat vrouwen me gewoon niet geïnteresseerd in me zijn, en dat ze me alsmaar negeren. Ik doe echt alles, maar krijg geen berichtjes van dames terug.

Ik ben radeloos, en ik wil tips om een leuke dame te versieren.
Je bent 24....tijd zat...maak je niet zo druk over single zijn, maar probeer je leven te vullen met dingen die je leuk vindt om te doen, en dan bij voorkeur dingen waarbij je wel leuke vrouwen tegen het lijf kunt lopen...wordt lid van een vereniging of club...stop met online daten...
  maandag 31 mei 2021 @ 10:49:00 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199691971
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:47 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Je bent 24....tijd zat...maak je niet zo druk over single zijn, maar probeer je leven te vullen met dingen die je leuk vindt om te doen, en dan bij voorkeur dingen waarbij je wel leuke vrouwen tegen het lijf kunt lopen...wordt lid van een vereniging of club...stop met online daten...
Op een sportclub zitten mensen er niet op te wachten om versierd te worden. Daar is het uitgaansleven voor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')