abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199358524
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:50 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Kijk! Exectemundo! Jij snapt 'm.
Als je heel kritisch kijkt en de criteria: en/of instant boner (dus zo lekker dat je direct opgewonden wordt) en/of instant in love (die glimlach of ogen heeft waar je in verdrinkt) en/of oprecht interessant profiel/interesses (leuk geschreven, origineel, overeenkomende interesses), dan blijft er slechts 0,01% van de profielen over die enigszins 'like swipe' -waardig zijn.
  maandag 10 mei 2021 @ 15:08:33 #77
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199358573
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Openingszinnen (online) vind ik zelf ook lastig. Zeker aangezien profielen vaak idd zo algemeen zijn (wat ik prima snap, wtf schrijf je?)
Soms is het makkelijk, kan je ergens op in haken. Maar ook dan geld dat anderen dat vast ook doen. Origineel en pakkend zijn is meestal ook 13 in een dozijn.

Voor mij werkt irl beter, dan loopt het gewoon of niet. Bij online daten is er zo’n drempel voor mijn gevoel, dat ongemakkelijke begin. Juist omdat het op daten gericht is ipv gewoon contact waar meer uit voort kan vloeien.
Ik ga veel liever gewoon fijn met mensen om met de kans iemand tegengekomen komen die potentie heeft.
Dat laatste kan ik me ook helemaal in vinden. De enkeel pogingen die ik gewaagd heb op online daten waren gelijk ook zo teleurstellend dat ik spreekwoordelijk gelijk teruggefloten werd. Nee.. ik voel me er gewoonweg ongemakkelijk bij. Ook het hele m.o. is iets waar ik me niet of amper mee uit de voeten kan. ''vind een foto leuk, probeer een gesprek aan te gaan en als dat al goed gaat, een plek en tijd afspreken''. Ik tref liever iemand op een avond bij een concertje en raak zo aan de praat. De dingen die je zo opvangt zijn zoveel meer zeggend en accuraat dan dat online gehannes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Graf-Schweinhund op 10-05-2021 19:19:54 ]
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 10 mei 2021 @ 15:15:08 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199358669
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:57 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Daarom is het net als sales gewoon zoveel mogelijk vrouwen aansprekne.

Ja dat werkte bij osodevo ook zo goed :')
  maandag 10 mei 2021 @ 15:49:58 #79
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199359192
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:30 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]

in bijna elk profiel dat ik tegen kom staat wijntjes drinken of reizen maar heb daar niet zoveel mee
Vergeet de foodies en de fitgirls en festivalgangers niet!
Beati pauperes spiritu
  maandag 10 mei 2021 @ 15:51:57 #80
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199359233
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom stuur je een berichtje als je al niks met hun interesses hebt? Waar wil je dan met ze over chatten? Lijkt me handiger om te zoeken naar iemand met enigszins dezelfde interesses.
Misschien heeft hij helemaal geen interesses, geen boeiende persoonlijkheid en ziet hij er ook nog eens niet uit. Kun je wel HBO hebben ('hoogopgeleid') maar dat maakt dan niks meer uit
Beati pauperes spiritu
pi_199359889
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja dat werkte bij osodevo ook zo goed :')
Denken dat osodevo vrouwen uitspreekt op zijn zolderkamer :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 10 mei 2021 @ 16:31:34 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199359941
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:27 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Denken dat osodevo vrouwen uitspreekt op zijn zolderkamer :')
Zeker, voor COVID ging hij geregeld in zjin eentje op missies in allerlei discotheken her en der om wildvreemde vrouwen aan te spreken met allerlei PUA-truuks. Zonder enig succes trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hexagon op 10-05-2021 16:39:43 ]
  maandag 10 mei 2021 @ 16:32:29 #83
274840 Graf-Schweinhund
pi_199359955
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Andersom net zo goed. Want die vrouwen willen een man die dat ook ok vindt.
Het ging er ook niet om dat dat per definitie niet ok is maar Netflixen als hobby in je bio zetten niet echt over komt als een uit een gedreven eigenzinnige karaktertrek voortgekomen favoriete bezigheid.
IEDEREEN vind het leuk om af en toe eens op de bank te hangen en films te kijken.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199360590
hoogopgeleid zijn en het afleggen tegen alles wat ademt :')
pi_199361265
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar je bent dan ook vast met me eens dat Netflixen geen levensinvulling is die erotiserend werkt naar andere mensen?
Netflix & chill jeweettoch.
pi_199361317
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:28 schreef TFL het volgende:
Als je als man op het eerste gezicht niet knap benoeg bent en of beroemd willen vrouwen je simpelweg niet. Dan ben je niet interessant genoeg en hun tijd niet waard. Al hou je ook van diezelfde dingen die zij in hun profiel hebben staan. Ze hebben overal genoeg mannelijke opties dus je bent landidaat nr.5500 waarbij ze je berichtjes vast nieteens hebben gelezen online. Online dating is voor het mannelijk geslacht erg cru. Ik denk dat je in real life mischien een iets betere kans hebt. Online trekt toch dames die vaker veel oppervlakkiger zijn dan die je in real life tegenkomt. Maar verder bemoei ik me hier niet zoveel mee. Ik zie de vaste kliek gaslighters met weer die aloude riedeltjes die niemand wat zullen helpen. Behalve slecht en nog onzekerder laten voelen omdat mensen met woorden als je komt wanhopig over geen steek verder komen.
Het is niet dat ze per definitie oppervlakkiger zijn, maar apps als tinder dehumaniseren mensen. Je kijkt naar een foto op je mobiel. Daar is weinig menselijks aan. En dat is logisch.
pi_199361425
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef TFL het volgende:

[..]

Hoeveel kun je fout doen bij iemand aanspreken. Als een vrouw jou als man onhandig aanspreekt. Vermindert dit jouw interesse (als die er is) aanzienlijk? Vrijwel niemand gedraagt zich als een grote aars dus dit kan ook bijna niet. Daarom denk ik dat die nadruk die zo groot op de uitvoering van het aanspreken van vrouwen word gelegd. Grote onzin is. De interesse van haar kant die is er al of die is er niet. Of het moet opbouwen.
Ik doe gewoon een paar 'cock pushups' als ze hard to get spelen. Instant succes, zelfs bij de vrouwen die mij walgelijk lelijk vinden.
  maandag 10 mei 2021 @ 18:49:14 #88
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199361930
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:32 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Het ging er ook niet om dat dat per definitie niet ok is maar Netflixen als hobby in je bio zetten niet echt over komt als een uit een gedreven eigenzinnige karaktertrek voortgekomen favoriete bezigheid.
IEDEREEN vind het leuk om af en toe eens op de bank te hangen en films te kijken.
De ultieme dooddoener is 'reizen' als hobby. Soms als je dan doorvraagt dan blijkt ze alleen in België te zijn geweest, maar 'heel graag de wereld wil zien'

:')

Reizen is vooral vermoeiend en je wordt geconfronteerd met allerlei ongemakken
Beati pauperes spiritu
pi_199362080
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:04 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik durf eigenlijk te wedden dat jij met zijn account en jouw berichtenskills ook nul aantrekking zult creëeren.
Lukt jou dat wel dan?
pi_199362096
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:28 schreef TFL het volgende:
Als je als man op het eerste gezicht niet knap benoeg bent en of beroemd willen vrouwen je simpelweg niet. Dan ben je niet interessant genoeg en hun tijd niet waard.
Bekijk het eens vanuit een andere kant: Vrouwen die mij alleen zouden willen omdat ik knap, beroemd, rijk ben zou ik ook niet willen. Toch zie ik buiten het tegenovergestelde van wat je zegt, namelijk: Een heleboel "lelijke", niet beroemde mannen/vrouwen die een relatie hebben met "knappe" of "lelijke" vrouwen of mannen. Je hebt zelfs gehandicapten die een relatie hebben (soms ook gewoon met mensen die geen handicap hebben).
Je bekijkt het oppervlakkig dus krijg je te maken met oppervlakkige vrouwen die je niet willen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
  maandag 10 mei 2021 @ 19:17:52 #91
274840 Graf-Schweinhund
pi_199362283
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:49 schreef Academicus het volgende:

[..]

De ultieme dooddoener is 'reizen' als hobby. Soms als je dan doorvraagt dan blijkt ze alleen in België te zijn geweest, maar 'heel graag de wereld wil zien'

Die is idd ook al uitgebreid aan bod gekomen in m'n tirade :P
  maandag 10 mei 2021 @ 19:21:19 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199362337
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:49 schreef Academicus het volgende:

[..]

Typisch reizen-sushi-netflix-wijntjes- millennial profieltje.

Allemaal zo "uniek" zijn yet all the same.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 mei 2021 @ 19:27:16 #93
274840 Graf-Schweinhund
pi_199362414
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:49 schreef Academicus het volgende:

[..]

Vergeet de foodies en de fitgirls en festivalgangers niet!
Haha! Foodies. Dan moet ik weer aan Theo Maassen denken:

''Hou je van lekker eten?'' ''Nee ik hou van uitgekotst smerig voer!!'' ''Wat een domme vraag is dat ook!''
  maandag 10 mei 2021 @ 19:31:33 #94
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199362474
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:08 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik me ook helemaal in vinden. De enkeel pogingen die ik gewaagd heb op online daten waren gelijk ook zo teleurstellend dat ik spreekwoordelijk gelijk teruggefloten werd. Nee.. ik voel me er gewoonweg ongemakkelijk bij. Ook het hele m.o. is iets waar ik me niet of amper mee uit de voeten kan. ''vind een foto leuk, probeer een gesprek aan te gaan en als dat al goed gaat, een plek en tijd afspreken''. Ik tref liever iemand op een avond bij een concertje en raak zo aan de praat. De dingen die je zo opvangt zijn zoveel meer zeggend en accuraat dan dat online gehannes.
Ja precies dit inderdaad, maar de meeste wijven vinden het plots heel eng als je alleen maar voorstelt om af te spreken op neutraal terrein :')

Of ze willen eerst weken appen :')
Beati pauperes spiritu
pi_199362547
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het is niet dat ze per definitie oppervlakkiger zijn, maar apps als tinder dehumaniseren mensen. Je kijkt naar een foto op je mobiel. Daar is weinig menselijks aan. En dat is logisch.
Apps hebben een goede en slechte kant. De slechte is dat het de maatschappij van elkaar vervreemdt. De goede is dat introverten en verlegen personen een kans krijgen, wat voor kans het dan ook mag zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 10-05-2021 19:51:36 ]
  maandag 10 mei 2021 @ 19:39:42 #96
274840 Graf-Schweinhund
pi_199362582
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja precies dit inderdaad, maar de meeste wijven vinden het plots heel eng als je alleen maar voorstelt om af te spreken op neutraal terrein :')

Of ze willen eerst weken appen :')
Haha, ja zo'n mokkel had ik er ook eens tussen. Oprecht een lekker ding met een redelijk bewogen sociaal leven (veel meer dan ik.. maar da's niet zo moeilijk..hehehehehe). Ze ging akkoord met het ''concept'' maar bij de details over de uitvoering begon ze toch wat vaag te hakkelen; ''Eerst even dit doen, en dat moet ik nog gedaan hebben, gaat zeker nog 2 weken duren''. Van dat soort dingen. Vervolgens radiostilte en ik maar ongemakkelijke pogingen doen het gesprek gaande te houden. Dan was er weer iets gebeurd en; ''Ja nog steeds interesse, zag me echt wel zitten, zeker weten! Echt gaat ervan komen!'' Weer radiostilte en ik die zich steeds meer de voor lul gezette joker ging voelen... naturally. Intussen wel allemaal foto's op fb voorbij zien komen van uitgaan en gezellig doen met vrienden.. Hou toch op. Was dus gewoon zo'n arrogant, zelfvoldaan mokkel wat genoot van de aandacht en kerels lekker om d'r vingertje te kunnen draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Graf-Schweinhund op 10-05-2021 19:45:27 ]
  maandag 10 mei 2021 @ 19:40:47 #97
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199362596
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het goede is dat introverten en verlegen personen een kans krijgen, wat voor kans het dan ook mag zijn.
Dat denk ik juist niet want als je een goeie kans wil maken bij de wijven dan moeten je foto's laten zien dat het 'gedroomde' leven leidt zoals met een bootje door de grachten van Amsterdam, ergens wappie op een hip festival, proostend in het zonnetje met een biertje, ook iets met sport erbij en een avontuurlijke foto die laat zien dat je een man van de wereld bent
Beati pauperes spiritu
pi_199362598
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:39 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Haha, ja zo'n mokkel had ik er ook eens tussen. Oprecht een lekker ding met een redelijk bewogen sociaal leven (veel meer dan ik.. maar da's niet zo moeilijk..hehehehehe). Ze ging akkoord met het ''concept'' maar bij de details over de uitvoering begon ze toch wat vaag te hakkelen; ''Eerst even dit doen, en dat moet ik nog gedaan hebben, gaat zeker nog 2 weken duren''. Van dat soort dingen. Vervolgens radiostilte en ik maar ongemakkelijke pogingen doen het gesprek gaande te houden. Dan was er weer iets gebeurd en; ''Ja nog steeds interesse, zag me echt wel zitten, zeker weten! Echt gaat ervan komen!'' Weer radiostilte en ik die zich steeds meer de voor lul gezette joker ging voelen... naturally. Intussen wel allemaal foto's op fb voorbij zien komen van uitgaan en gezellig doen met vrienden.. Hou toch op. Was dus gewoon zo'n arrogant, zelfvoldaan mokkel wat genoot van de aandacht en kerels lekker om d'r vingertje draaien.
Zodra je zoiets merkt, stoppen met appen. Laat ze maar zichzelf vermaken.
pi_199362617
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:40 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet want als je een goeie kans wil maken bij de wijven dan moeten je foto's laten zien dat het 'gedroomde' leven leidt zoals met een bootje door de grachten van Amsterdam, ergens wappie op een hip festival, proostend in het zonnetje met een biertje, ook iets met sport erbij en een avontuurlijke foto die laat zien dat je een man van de wereld bent
99% zal wel zo zijn idd, maar er is nog steeds die 1% en dat is waar het om draait. :P
  maandag 10 mei 2021 @ 19:43:30 #100
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199362643
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:39 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Haha, ja zo'n mokkel had ik er ook eens tussen. Oprecht een lekker ding met een redelijk bewogen sociaal leven (veel meer dan ik.. maar da's niet zo moeilijk..hehehehehe). Ze ging akkoord met het ''concept'' maar bij de details over de uitvoering begon ze toch wat vaag te hakkelen; ''Eerst even dit doen, en dat moet ik nog gedaan hebben, gaat zeker nog 2 weken duren''. Van dat soort dingen. Vervolgens radiostilte en ik maar ongemakkelijke pogingen doen het gesprek gaande te houden. Dan was er weer iets gebeurd en; ''Ja nog steeds interesse, zag me echt wel zitten, zeker weten! Echt gaat ervan komen!'' Weer radiostilte en ik die zich steeds meer de voor lul gezette joker ging voelen... naturally. Intussen wel allemaal foto's op fb voorbij zien komen van uitgaan en gezellig doen met vrienden.. Hou toch op. Was dus gewoon zo'n arrogant, zelfvoldaan mokkel wat genoot van de aandacht en kerels lekker om d'r vingertje te draaien draaien.
Haha hoe herkenbaar _O_

Mijn ervaring is dat je beter wijven tussen de 35-40 jaar kunt hebben want die zijn niet zo bezig met fear of missing out enzo, staan een stuk stabieler in het leven, seks is vaak top en je kunt er nog een normaal gesprek mee voeren. Die jonge wijven weten echt hun marktwaarde wel op dating apps en hebben daarom vaak zo'n grote muil
Beati pauperes spiritu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')