NEE NEENEENEENEEHEEEHHH NEENEENEEHEEEEquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd als ik dat hoor denk ik NEEEEE.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is toe![]()
Geweldig blijft die ook![]()
'Heb je ijs of liever vlaflip"
Ja maar ik vind dat altijd zo arrogant, de aanname dat je als landelijk bekende Nederlandse artiest wel even iets zal toevoegen aan een liedje van een internationale ster.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of het moet echt een vertaling en uitvoering zijn dat iets toevoegt aan het origineel.
Leonard Cohen in het fries of zo.
Nog meer spijkers en koppen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat altijd zo arrogant, de aanname dat je als landelijk bekende Nederlandse artiest wel even iets zal toevoegen aan een liedje van een internationale ster.
Nog meer spijkers en we kunnen ze gaan poepen.quote:
Klopt, maar hij weet wel hoe hij een nummer moet brengen. Dit is geen eurovisielied meer, maar wel de moeite van het luisteren waard.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Heeft weinig meer met het orgineel te maken.
De stresskakjes zijn al vanochtend geloosdquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog meer spijkers en we kunnen ze gaan poepen.
quote:
Eens met beide. Maar zo goed ken ik de Franse tekst dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor het jaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:58 schreef koffieleuk het volgende:
Okay, alleen Stef Bos mag iets aan de tekst.
Daarom is dit ook veruit het beste tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Hij moet dit uitbrengenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is gewoon helemaal een nieuw nummer geworden![]()
Zo doe je je dat dus Rolf en Romyquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is gewoon helemaal een nieuw nummer geworden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |