Warm binnen?quote:
Ah ben benieuwd!quote:Op zondag 9 mei 2021 13:59 schreef Greys het volgende:
We moeten dit even een tweede keer zien om er goed iets over te kunnen zeggen. Qua zang zit het goed, het was weinig verrassend eigenlijk allemaal. Aan het einde leek er even iets opvallends te zijn maar dat ging nu niet helemaal goed dus we wachten even de tweede doorloop af. Stay tuned!
Ik vond er nu ook wat veel shots van heel veraf tussen zitten.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ben benieuwd!![]()
Matt vindt de staging wat te druk, vinden jullie dat ook?
Ghe. Sweet revenge.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er nu ook wat veel shots van heel veraf tussen zitten.
Ah kan nog wel bijgeschaafd worden. Ben benieuwd naar zo de tweede run!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er nu ook wat veel shots van heel veraf tussen zitten.
quote:
Dit!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:03 schreef molloot200 het volgende:
Wat zien jullie eigenlijk op die schermen tussen de runs door?
Aan het eind komt er wat pyro, maar niet veel (van die fonteinen - hoe heet dat?).quote:Op zondag 9 mei 2021 14:10 schreef ijs_beer het volgende:
Is er ook al pyro bij deze eerste repetities?
Snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan het eind komt er wat pyro, maar niet veel (van die fonteinen - hoe heet dat?).
Ze komt professioneel over maar het is zo jammer dat er continu 5 dansers om haar heen zwermen die afleiden. Ze heeft van zichzelf zo'n stage presence dat ze dat eigenlijk niet nodig heeft!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:05 schreef grazz het volgende:
Hoe komt Eden op beeld over? Lees ook over 6 horizontale delen die naar beneden komen?
Vijf is dan ook wel gelijk echt heel veel ja. Jammer dat de focus niet wat meer op haar is.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komt professioneel over maar het is zo jammer dat er continu 5 dansers om haar heen zwermen die afleiden. Ze heeft van zichzelf zo'n stage presence dat ze dat eigenlijk niet nodig heeft!
Nope!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
@:Greys @:Cee is er al iets met "de kooi" gebeurd?
En die vijf doen dus constant echt heel druk pal om haar heen. Zonde wel een beetje. Ik wil háár goed zien!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vijf is dan ook wel gelijk echt heel veel ja. Jammer dat de focus niet wat meer op haar is.
Geweldig ditquote:
Jaa leukquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:38 schreef Greys het volgende:
Sodeknetters jongens, echt niet goed gezongen. Het hele lied.
Echt vervelend gewoon om naar te luisteren.
quote:
quote:
Roemenië?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:38 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
Ik wacht nog even met het schrijven van het stukje tot de tweede rehearsal.
Ja laten we hopen dat een oortje niet werkte ofzoquote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
Ik wacht nog even met het schrijven van het stukje tot de tweede rehearsal.
Wat leukquote:
Misschien leuk om live te gaan als Jeangu moet?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:24 schreef Greys het volgende:
In het kader van #OpenUp
Voor wat betreft live gaan konden we vandaag even nog niet voor ons zien hoe we in vredesnaam dan de tijd vullen tussendoor? Want er is 3 minuten iets te zien op het scherm en daarna weer drie kwartier niks.Als we de stream aan laten zien jullie ons dan driftig typen aan de omschrijvingen voor hier en op Twitter want dat moet doorgaan.
Wij hebben niet zoals Matt vier anderen nog die dan de tijd wel even vol praten steeds. Stream steeds aan en uit zetten is ook gek denk ik. Dus dat zien we nog even niet voor ons.
Maar we gaan het alleen al voor de lol een keer doen hoor! En denk gerust mee aan hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |