SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
Bron: https://www.ad.nl/gezin/g(...)er-nu-alxe~a9d49ae7/quote:Gezin breidt voor 11e keer uit: na Alex, Axel, Xela, Lexa, Xael, Xeal, Exla, Leax, Xale, Elax is er nu… Alxe
Het Belgische stel Gwenny Blanckaert en Marino Vaneeno verwelkomden onlangs hun elfde kindje. Een gezin met elf kinderen is op zich al heel uitzonderlijk, maar alle kinderen hebben ook nog eens dezelfde vier letters in hun naam. Alex (13), Axel (12), Xela (11), Lexa (10), Xael (9), Xeal (8), Exla (5), Leax (4), Xale (2) en Elax (1) hebben er met Alxe een kersvers zusje bij. ,,Af toe krijgen we negatieve reacties, maar daar trekken we ons niets van aan", zegt hun moeder. ,,Wij houden van onze kinderen.”
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige namen best aardig vindquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:09 schreef Burdie het volgende:
Feest voor de letters A-E-L-X.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/gezin/g(...)er-nu-alxe~a9d49ae7/
In mijn herinnering is dit eerder besproken, inclusief alle opties voor toekomstige kinderen, maar ik kan het nergens vinden..
Ze hebben er nu een nieuwe bij: Alxe. Bij ieder nieuw kind komen ze weer in het nieuws.quote:
Dat snap ik, maar ik reageerde op Burdie en dat dit eerder is besprokenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een nieuwe bij: Alxe. Bij ieder nieuw kind komen ze weer in het nieuws.
Arthurquote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:57 schreef Jolido het volgende:
Onze 3e zoon is onderweg maar wij zijn echt inspiratieloos. Op dit moment hebben wij al een M.ees en een Th.omas. Het leek ons in eerste instantie wel leuk als de 3e ook zou eindigen op een S maar hier komen we al helemaal niet uit.
Jullie nog suggesties?
Voor mijn gevoel passen wel in het rijtje thuis:quote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:57 schreef Jolido het volgende:
Onze 3e zoon is onderweg maar wij zijn echt inspiratieloos. Op dit moment hebben wij al een M.ees en een Th.omas. Het leek ons in eerste instantie wel leuk als de 3e ook zou eindigen op een S maar hier komen we al helemaal niet uit.
Jullie nog suggesties?
Thijs (Matthijs)quote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:57 schreef Jolido het volgende:
Jullie nog suggesties?
Floris vind ik zo leukquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thijs (Matthijs)
Mats
Floris
Guus
Bas (Sebas)
Joris
Elias
Niels
Floris al te kakquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Floris vind ik zo leukHelaas vond vriend hem te kak
Ik heb de berichtgeving omtrent kind nummer 10 helemaal gemist. Ze timmeren in elk geval goed aan de weg. Ze is nog steeds jonger dan ik was toen ik mijn eerste kreeg, dus ze kan makkelijk Michelle Duggar in gaan halen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een nieuwe bij: Alxe. Bij ieder nieuw kind komen ze weer in het nieuws.
Edit; waar jij naar linkte was kind 9. Axle is kind 11.
Al deze namenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Floris al te kak
Die grens ligt voor mij ergens voorbij Roderick![]()
Bij Soneal in de klas:
Floris
Florian
Fabian
En ze kunnen nog heel goed met elkaar ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken. Voor een meisje zijn we er al helemaal uit, maar ook deze keer is het weer een uitdaging voor een jongen.
Ragna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken. Voor een meisje zijn we er al helemaal uit, maar ook deze keer is het weer een uitdaging voor een jongen.
Héél even dacht ik dat je kind Borian heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar mijn hoofd bleef even hangen bij Florian.
Resistance is futile.
Hier juist andersom: jongensnaam gaat wel goedkomen (voor een eventueel broertje voor bovengenoemde kaknaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar meisjesnaam wordt nog wel een dingetje...
Hier stonden voor een jongen op het lijstje bij de oudste o.a. Pepijn en Tobias, is dat wat voor jullie?
Ik welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef Zusje123 het volgende:
Vandaag kwam ik C.hinouke en J.oomay tegen. Weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind...
Wat natuurlijk een geweldige naam is, dus logischquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Héél even dacht ik dat je kind Borian heet![]()
![]()
maar mijn hoofd bleef even hangen bij Florian.
Mwah.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een geweldige naam is, dus logisch
Ik vind het eigenlijk niet eens zo verkeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:32 schreef winterteen02 het volgende:
Wij hebben onze kindje 2 stoere voornamen gegeven, hij heet Fox-Wolf
Alleen jammer dat het een troll en Sandra-Kim kloon is, vorige keer een verhaal over een kind dat Tineke-Karel heette ofzo, niet exact die namen maar wel dat idee.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo verkeerd
Ik las dit over het dochtertje van een NOS presentatrice en moest hier wel om lachen. Zouden er mensen zijn die Taylor op z’n Nederlands uitspreken? Taailor? Tailor?quote:De naam van het kleine meisje moet op z’n Engels worden uitgesproken, “net als bij haar moeder” en betekent ‘maker’, zo staat op de geboortekaart. De ouders hebben de naam bedacht “tijdens de Netflix-show van comedian Taylor Tomlinson”. De tweede naam Susie is een vernoeming naar Susie Wolff, “tot op heden de laatste vrouw die heeft deelgenomen aan een Formule 1-weekend”.
Ik vind Amber op z’n Engels uitspreken in Nederland een stuk discutabeler, dat is toch compleet onlogisch? En ik zie ook niet hoe je Taylor Nederlands uitspreekt neequote:Op donderdag 15 juli 2021 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las dit over het dochtertje van een NOS presentatrice en moest hier wel om lachen. Zouden er mensen zijn die Taylor op z’n Nederlands uitspreken? Taailor? Tailor?
Hmmm meer omdat zij altijd Amber op zn Nl wordt genoemd en overduidelijk wil dat je Ember zegt (ook niet echt op zn Engels maar op zn Dunglish als ik het haar zelf hoor zeggen).quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las dit over het dochtertje van een NOS presentatrice en moest hier wel om lachen. Zouden er mensen zijn die Taylor op z’n Nederlands uitspreken? Taailor? Tailor?
Misschien is ze bang dat de naam met een Nederlandse tongval genoemd wordt. Dan krijg je 'Teler'.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dat snap ik opzich wel, Amber kun je ook wel op verschillende manieren uitspreken. Maar om bij zo’n naam als Taylor nog even nadrukkelijk te vermelden dat je het op z’n Engels uitspreekt lijkt me een beetje overbodig. Maargoed, wie weet zijn er wel mensen die anders Taailor of Tailor zouden zeggen, je weet het niet.
Dan moet ze vooral zelf lekker doorgaan met Èmber zeggenquote:Op maandag 19 juli 2021 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien is ze bang dat de naam met een Nederlandse tongval genoemd wordt. Dan krijg je 'Teler'.
Ik ken heel dat mens niet eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2021 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dan moet ze vooral zelf lekker doorgaan met Èmber zeggenklinkt niet echt Engels zoals ze t zelf zegt.
Mijn stem gaat uit naar Bloemquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef CaVaBien het volgende:
Er zijn 2 zusjes in de wijk die Vlin.der en Ma.an heten. Hun moeder is zwanger en krijgt weer een meisje. Ik ben benieuwd hoe ze de baby gaan noemen. Sterre? Zon? Parkiet?
Wij hebben een jongensnaam en een meisjesnaam bedacht. Het was een hele zoektocht, omdat mijn man een andere afkomst heeft dan ik. Hij vond bepaalde namen raar klinken en ik wilde graag Turkse namen, omdat de baby al zijn (niet Turkse) achternaam krijgt. Maar we zijn er dus uit. Mijn hormonen zijn blij
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:46 schreef MaJo het volgende:
Ik zag laatst het toppunt van de apostrof: Joy's![]()
Ik denk Lente. Of zus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef CaVaBien het volgende:
Er zijn 2 zusjes in de wijk die Vlin.der en Ma.an heten. Hun moeder is zwanger en krijgt weer een meisje. Ik ben benieuwd hoe ze de baby gaan noemen. Sterre? Zon? Parkiet?
Wij hebben een jongensnaam en een meisjesnaam bedacht. Het was een hele zoektocht, omdat mijn man een andere afkomst heeft dan ik. Hij vond bepaalde namen raar klinken en ik wilde graag Turkse namen, omdat de baby al zijn (niet Turkse) achternaam krijgt. Maar we zijn er dus uit. Mijn hormonen zijn blij
Wauw. Ik heb er serieus 3 minuten naar gestaard voordat ik ‘m door hadquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:46 schreef MaJo het volgende:
Ik zag laatst het toppunt van de apostrof: Joy's![]()
Nee, Heaven niet. Da's te tokkie voor dat soort mensen. Lente is ook inderdaad een kanshebber.quote:
O god....dat wordt een S.torm of idd een Blo.em.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef CaVaBien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |