SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
Bron: https://www.ad.nl/gezin/g(...)er-nu-alxe~a9d49ae7/quote:Gezin breidt voor 11e keer uit: na Alex, Axel, Xela, Lexa, Xael, Xeal, Exla, Leax, Xale, Elax is er nu… Alxe
Het Belgische stel Gwenny Blanckaert en Marino Vaneeno verwelkomden onlangs hun elfde kindje. Een gezin met elf kinderen is op zich al heel uitzonderlijk, maar alle kinderen hebben ook nog eens dezelfde vier letters in hun naam. Alex (13), Axel (12), Xela (11), Lexa (10), Xael (9), Xeal (8), Exla (5), Leax (4), Xale (2) en Elax (1) hebben er met Alxe een kersvers zusje bij. ,,Af toe krijgen we negatieve reacties, maar daar trekken we ons niets van aan", zegt hun moeder. ,,Wij houden van onze kinderen.”
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige namen best aardig vindquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:09 schreef Burdie het volgende:
Feest voor de letters A-E-L-X.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/gezin/g(...)er-nu-alxe~a9d49ae7/
In mijn herinnering is dit eerder besproken, inclusief alle opties voor toekomstige kinderen, maar ik kan het nergens vinden..
Ze hebben er nu een nieuwe bij: Alxe. Bij ieder nieuw kind komen ze weer in het nieuws.quote:
Dat snap ik, maar ik reageerde op Burdie en dat dit eerder is besprokenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een nieuwe bij: Alxe. Bij ieder nieuw kind komen ze weer in het nieuws.
Arthurquote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:57 schreef Jolido het volgende:
Onze 3e zoon is onderweg maar wij zijn echt inspiratieloos. Op dit moment hebben wij al een M.ees en een Th.omas. Het leek ons in eerste instantie wel leuk als de 3e ook zou eindigen op een S maar hier komen we al helemaal niet uit.
Jullie nog suggesties?
Voor mijn gevoel passen wel in het rijtje thuis:quote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:57 schreef Jolido het volgende:
Onze 3e zoon is onderweg maar wij zijn echt inspiratieloos. Op dit moment hebben wij al een M.ees en een Th.omas. Het leek ons in eerste instantie wel leuk als de 3e ook zou eindigen op een S maar hier komen we al helemaal niet uit.
Jullie nog suggesties?
Thijs (Matthijs)quote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:57 schreef Jolido het volgende:
Jullie nog suggesties?
Floris vind ik zo leukquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thijs (Matthijs)
Mats
Floris
Guus
Bas (Sebas)
Joris
Elias
Niels
Floris al te kakquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Floris vind ik zo leukHelaas vond vriend hem te kak
Ik heb de berichtgeving omtrent kind nummer 10 helemaal gemist. Ze timmeren in elk geval goed aan de weg. Ze is nog steeds jonger dan ik was toen ik mijn eerste kreeg, dus ze kan makkelijk Michelle Duggar in gaan halen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een nieuwe bij: Alxe. Bij ieder nieuw kind komen ze weer in het nieuws.
Edit; waar jij naar linkte was kind 9. Axle is kind 11.
Al deze namenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Floris al te kak
Die grens ligt voor mij ergens voorbij Roderick![]()
Bij Soneal in de klas:
Floris
Florian
Fabian
En ze kunnen nog heel goed met elkaar ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken. Voor een meisje zijn we er al helemaal uit, maar ook deze keer is het weer een uitdaging voor een jongen.
Ragna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken. Voor een meisje zijn we er al helemaal uit, maar ook deze keer is het weer een uitdaging voor een jongen.
Héél even dacht ik dat je kind Borian heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar mijn hoofd bleef even hangen bij Florian.
Resistance is futile.
Hier juist andersom: jongensnaam gaat wel goedkomen (voor een eventueel broertje voor bovengenoemde kaknaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar meisjesnaam wordt nog wel een dingetje...
Hier stonden voor een jongen op het lijstje bij de oudste o.a. Pepijn en Tobias, is dat wat voor jullie?
Ik welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef Zusje123 het volgende:
Vandaag kwam ik C.hinouke en J.oomay tegen. Weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |