Zo'n Opel insignia vind ik wel mooiquote:Op zondag 9 mei 2021 16:05 schreef D. het volgende:
Tesla? Volvo? Saab? Audi?
Veel vertegenwoordigers hier
Kunnen die niet ETH dat laatste zetje geven?quote:Op zondag 9 mei 2021 18:54 schreef Gehrman het volgende:
ADA doet het goed vandaag. Zijn zeker al die Doge holders die overstappen.
Nee joh, gewoon gelijk van het slechtste project uit de top 10 naar het bestequote:Op zondag 9 mei 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen die niet ETH dat laatste zetje geven?
Of Bitcoin.
Laat ze ook maar in GMR stappenquote:Op zondag 9 mei 2021 18:54 schreef Gehrman het volgende:
ADA doet het goed vandaag. Zijn zeker al die Doge holders die overstappen.
Bitcoin zal binnenkort wel weer een run omhoog gaan maken. We rangen nu al sinds maart rond de 55k.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen die niet ETH dat laatste zetje geven?
Of Bitcoin.
Het schijnt Waves-maand te zijnquote:Op zondag 9 mei 2021 19:41 schreef falling_away het volgende:
Doge krabbelt weer omhoog. Nog even en ik kan zonder verlies overstappen naar iets anders met dat geld.. Vet of Waves ofzo.
Ben jij steeds aan het hoppen met 100% van je portfolio?quote:Op zondag 9 mei 2021 19:41 schreef falling_away het volgende:
Doge krabbelt weer omhoog. Nog even en ik kan zonder verlies overstappen naar iets anders met dat geld.. Vet of Waves ofzo.
Dat zou echt een domme aankoop zijn... één van de slechtste auto's ooit gemaakt.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:29 schreef recursief het volgende:
Ik vind een Fisker Karma wel mooi. Wordt dan wel een tweedehandsje.
Ik zou eens naar GLCH kijken.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:41 schreef falling_away het volgende:
Technisch geen geweldige auto maar niet "één van de slechtste ooit gemaakt". Maar wel een hele mooie. Er zijn wel meer auto's die echt niet geweldig zijn om mee te rijden maar wel begerenswaardig.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat zou echt een domme aankoop zijn... één van de slechtste auto's ooit gemaakt.
Nee ik heb ETH voor de langere termijn en wat speelgeld voor kleinere coins. Tot nu toe wel succes met ETH maar minder met de rest.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben jij steeds aan het hoppen met 100% van je portfolio?
Er zijn YouTubers die videos uploaden met "moonshots" en als jij dat muntje koopt binnen vijf minuten nadat zij geupload hebben dan heb je gegarandeerd succes.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:56 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee ik heb ETH voor de langere termijn en wat speelgeld voor kleinere coins. Tot nu toe wel succes met ETH maar minder met de rest.
app.Wault.financequote:Op zondag 9 mei 2021 22:23 schreef Arthur1983 het volgende:
[..]
Mooi grafiekje ja. En ze zijn pas 11 dagen bezig.
Waar koop je deze?
quote:Op maandag 10 mei 2021 00:47 schreef Plots het volgende:
Elon Musk vernoemt een rakket Doge en brengt deze naar de maan
[ twitter ]
Hear, hear!quote:Op zondag 9 mei 2021 19:41 schreef falling_away het volgende:
Man man man, dit heeft me zo ontzettend veel geld opgeleverd zover (nog niet gecasht)!quote:Op maandag 10 mei 2021 01:24 schreef Plots het volgende:
WTF Bonfire is ook niet te stoppen:
https://charts.bogged.fin(...)51f4E6fed08A64AB5590
Heerlijkquote:Op maandag 10 mei 2021 01:24 schreef Plots het volgende:
WTF Bonfire is ook niet te stoppen:
https://charts.bogged.fin(...)51f4E6fed08A64AB5590
Ik heb afgelopen weekend gigantisch veel lopen shillen met het Discord-team voor volk en vaderland.quote:Op maandag 10 mei 2021 05:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Man man man, dit heeft me zo ontzettend veel geld opgeleverd zover (nog niet gecasht)!
![]()
@:erasmus jij gaat naturel op TG of?
Dat is duidelijkquote:Op maandag 10 mei 2021 06:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gigantisch veel lopen shillen met het Discord-team voor volk en vaderland.
Dit filmpje shillen hielp ook wel.quote:Op maandag 10 mei 2021 06:09 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is duidelijk![]()
![]()
Ik weet niet meer precies hoe ik op Bonfire kwam, maar volgens mij heb ik in 7 jaar crypto nog nooit zo snel geld zien groeien bij een project waar ik in zat. Man man man dit is echt niet normaal.
quote:Op maandag 10 mei 2021 06:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit filmpje shillen hielp ook wel.
[ twitter ]
FOMO is niet normaal hoog bij al deze coins..quote:
Ja, nog bedanktquote:Op maandag 10 mei 2021 06:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gigantisch veel lopen shillen met het Discord-team voor volk en vaderland.
niet heel vreemd, als je ziet wat dit je, vaak op korte termijn, kan opleverenquote:Op maandag 10 mei 2021 08:10 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
FOMO is niet normaal hoog bij al deze coins..
quote:Op maandag 10 mei 2021 00:47 schreef Plots het volgende:
Elon Musk vernoemt een rakket Doge en brengt deze naar de maan
[ twitter ]
Yep. Zelf zit ik nu al aan mijn max qua beleggen. (Max. 10% van mijn spaargeld), dus ik zal mezelf in moeten houden. Ergens moet je de grens trekken.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
niet heel vreemd, als je ziet wat dit je, vaak op korte termijn, kan opleveren
GMR komt vandaag weer met nieuws. Daarbij 100k holders, die dipt niet meer zo snel, als je nu weer moet kopen maak je verlies.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:28 schreef Zorro het volgende:
Ik had wat GMR. Bleef wat hangen. Bonfire ging lekker.
Dus ik denk zo: Gooi Die GMR maar even naar Bonfire.
Letterlijk 5 minuten later begint deze dip.
@:Nattekat heeft zijn meerdere gevonden denk ik.
Gvd.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:28 schreef Zorro het volgende:
Nee, dan had GMR de lucht in moeten gaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:28 schreef Zorro het volgende:
Dat gaat vast gebeuren dan binnen nu en een uur.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan had GMR de lucht in moeten gaan.
quote:Op maandag 10 mei 2021 08:28 schreef Zorro het volgende:
Gezien de tijdslijnen en komende updates verwacht ik inderdaad nog wel een flinke boost.quote:
En ze hinten ook naar wat grotere exchanges, als die daar komt ontploft die sowieso. Marketing op youtube zou vandaag gaan beginnen. Moet ook zeggen wel fijn dat ze dagelijks updates geven, hun gezicht laten zien op switch en waar ze mee bezig zijn, gamevault hebben ze ook al laten zien etc. Heb er wel een goed gevoel bij, maar is natuurlijk afwachten.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:50 schreef Klaphark het volgende:
Gmr gaat los vandaag, de tijd is daar.
Ennnn Arigato natuurlijk, wat een godencoin
Mazzelquote:Op maandag 10 mei 2021 08:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gaat vast gebeuren dan binnen nu en een uur.
Meestal gaat het vrij rap, maar heeft bij mij ook een keer halve dag op processing gestaan. Komt goed.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Normaal gaat Binance naar fiat via bank binnen paar seconden naar accepted oid. Nu blijft 'ie toch al 20 minuten op processing hangen
Welke bank? Er zijn nog steeds banken die in het weekend vrijwel niks doen.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:42 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik heb binance via sepa gedaan, zaterdag verkocht, vanochtend een mail dat het succesvol is overgeschreven.. niks op m’n bank 😭 100% goede rekeningnummer
Is ook geen mega bedrag ofzo...Maar is nog nooit gebeurd. Hogere bedragen gingen zo door. Zal daar niks mee te maken hebben denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meestal gaat het vrij rap, maar heeft bij mij ook een keer halve dag op processing gestaan. Komt goed.
Bij ING merk je vaak dat buiten werktijden om er weinig gebeurt idd.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Welke bank? Er zijn nog steeds banken die in het weekend vrijwel niks doen.
Oh toevallig ik ook vanochtend uitbetaling gedaan maar zie het niet eens ergens terug. Terwijl er wel bevestigd ofzo op m'n scherm stond. Het bedrag staat ook nog gewoon bij m'n saldo. Waar kan ik de bevestiging terugzien? Zie niks bij storting/opnames.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Normaal gaat Binance naar fiat via bank binnen paar seconden naar accepted oid. Nu blijft 'ie toch al 20 minuten op processing hangen
Moet je daar even op fiat zettenquote:Op maandag 10 mei 2021 10:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh toevallig ik ook vanochtend uitbetaling gedaan maar zie het niet eens ergens terug. Terwijl er wel bevestigd ofzo op m'n scherm stond. Het bedrag staat ook nog gewoon bij m'n saldo. Waar kan ik de bevestiging terugzien? Zie niks bij storting/opnames.
Ja ik zie dat het uit m'n crypto is gegaan naar fiat. Maar ik ga er vanuit dat als ik dan uitbetaling doe, dat het ook verdwijnt uit m'n fiat. Maar daar staat nu nog gewoon geld.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:57 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Moet je daar even op fiat zettenStaat standaard op crypto.
Net boven zoekbalk in dat overzicht staat crypto/cash.
Wallet overview, en dan helemaal onderaan staat transaction overview. Daar zou 'ie tussen moeten staan. Ik zie mn fiat waarde ook nog gewoon staan.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja ik zie dat het uit m'n crypto is gegaan naar fiat. Maar ik ga er vanuit dat als ik dan uitbetaling doe, dat het ook verdwijnt uit m'n fiat. Maar daar staat nu nog gewoon geld.
Aah bij deposit en withdraw staat ook weer een tabje cash. Sneaky.... Zie hem daar staan ja, processing.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Wallet overview, en dan helemaal onderaan staat transaction overview. Daar zou 'ie tussen moeten staan. Ik zie mn fiat waarde ook nog gewoon staan.
Ik nog nietquote:Op maandag 10 mei 2021 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Aah bij deposit en withdraw staat ook weer een tabje cash. Sneaky.... Zie hem daar staan ja, processing.
Oh toevallig net mailtje: Fiat Withdrawal Successful
Duurt dan nog soms ff paar uur. Zal het uiterlijk vroeg in de middag ook echt op je bankrekening hebben waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:42 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik heb binance via sepa gedaan, zaterdag verkocht, vanochtend een mail dat het succesvol is overgeschreven.. niks op m’n bank 😭 100% goede rekeningnummer
Als ik op een doordeweekse dag in de ochtend doe:quote:Op maandag 10 mei 2021 09:42 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 10 mei 2021 11:21 schreef Schnitzels het volgende:
Shiba INU in de innovation zone van Binance. Als Binance dit soort memecoins al gaat opnemen is er ook wel wat mogelijk voor GMR en Bonfire verwacht ik.
Lift mee op de Doge hype.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:59 schreef Quotidien het volgende:
Shiba verkocht vorige week. Toen was het al 500mm market cap. Hoe ver kan zo iets nog gaan? Blijkbaar moeiteloos rechtstreeks naar 20b market cap. Echt geen touw aan vast te knopen. De doelpalen veranderen elke keer weer.
Op Binance zit wel een cap van 50k per dag toch?quote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb een keer op zondag om 22:00 verkocht op Binance en de volgende ochtend om 07:00 stond het op de rekening (ING).
Helaas wel. Ik ben dan ook een paar weken bezig met uitcashen.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op Binance zit wel een cap van 50k per dag toch?
Ergens wel raar, aangezien het één van de grootste exchanges van de wereld is. Luxeprobleem, maar tochquote:Op maandag 10 mei 2021 12:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik ben dan ook een paar weken bezig met uitcashen.
Heb je een voorbeeld van zo'n Youtuber?quote:Op zondag 9 mei 2021 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er zijn YouTubers die videos uploaden met "moonshots" en als jij dat muntje koopt binnen vijf minuten nadat zij geupload hebben dan heb je gegarandeerd succes.
Succes!
Ik zie trouwens 2 BTC per dag.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens wel raar, aangezien het één van de grootste exchanges van de wereld is. Luxeprobleem, maar toch
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
https://www.binance.com/e(...)4c7c966204c4b0c5825c
https://www.binance.com/en/support/articles/115003670492quote:If you have not completed the identity verification for your account, your withdrawal limit is set to 2 BTC for every 24 hours.
Als je een Bl3p account hebt kun je 100k per dag uitcashen. Dat scheelt al. Als je nu twee routes hebt is het al 150k per dag. Dat schiet tenminste lekker opquote:Op maandag 10 mei 2021 12:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik ben dan ook een paar weken bezig met uitcashen.
Of Bitonic, momenteel 10 BTC per order. Dus niet per dag maar per verkooporder.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een Bl3p account hebt kun je 100k per dag uitcashen. Dat scheelt al. Als je nu twee routes hebt is het al 150k per dag. Dat schiet tenminste lekker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |