app.Wault.financequote:Op zondag 9 mei 2021 22:23 schreef Arthur1983 het volgende:
[..]
Mooi grafiekje ja. En ze zijn pas 11 dagen bezig.
Waar koop je deze?
quote:Op maandag 10 mei 2021 00:47 schreef Plots het volgende:
Elon Musk vernoemt een rakket Doge en brengt deze naar de maan
[ twitter ]
Hear, hear!quote:Op zondag 9 mei 2021 19:41 schreef falling_away het volgende:
Doge krabbelt weer omhoog. Nog even en ik kan zonder verlies overstappen naar iets anders met dat geld.. Vet of Waves ofzo.
Man man man, dit heeft me zo ontzettend veel geld opgeleverd zover (nog niet gecasht)!quote:Op maandag 10 mei 2021 01:24 schreef Plots het volgende:
WTF Bonfire is ook niet te stoppen:
https://charts.bogged.fin(...)51f4E6fed08A64AB5590
Heerlijkquote:Op maandag 10 mei 2021 01:24 schreef Plots het volgende:
WTF Bonfire is ook niet te stoppen:
https://charts.bogged.fin(...)51f4E6fed08A64AB5590
Ik heb afgelopen weekend gigantisch veel lopen shillen met het Discord-team voor volk en vaderland.quote:Op maandag 10 mei 2021 05:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Man man man, dit heeft me zo ontzettend veel geld opgeleverd zover (nog niet gecasht)!
![]()
@:erasmus jij gaat naturel op TG of?
Dat is duidelijkquote:Op maandag 10 mei 2021 06:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gigantisch veel lopen shillen met het Discord-team voor volk en vaderland.
Dit filmpje shillen hielp ook wel.quote:Op maandag 10 mei 2021 06:09 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is duidelijk![]()
![]()
Ik weet niet meer precies hoe ik op Bonfire kwam, maar volgens mij heb ik in 7 jaar crypto nog nooit zo snel geld zien groeien bij een project waar ik in zat. Man man man dit is echt niet normaal.
quote:Op maandag 10 mei 2021 06:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit filmpje shillen hielp ook wel.
[ twitter ]
FOMO is niet normaal hoog bij al deze coins..quote:
Ja, nog bedanktquote:Op maandag 10 mei 2021 06:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gigantisch veel lopen shillen met het Discord-team voor volk en vaderland.
niet heel vreemd, als je ziet wat dit je, vaak op korte termijn, kan opleverenquote:Op maandag 10 mei 2021 08:10 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
FOMO is niet normaal hoog bij al deze coins..
quote:Op maandag 10 mei 2021 00:47 schreef Plots het volgende:
Elon Musk vernoemt een rakket Doge en brengt deze naar de maan
[ twitter ]
Yep. Zelf zit ik nu al aan mijn max qua beleggen. (Max. 10% van mijn spaargeld), dus ik zal mezelf in moeten houden. Ergens moet je de grens trekken.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
niet heel vreemd, als je ziet wat dit je, vaak op korte termijn, kan opleveren
GMR komt vandaag weer met nieuws. Daarbij 100k holders, die dipt niet meer zo snel, als je nu weer moet kopen maak je verlies.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:28 schreef Zorro het volgende:
Ik had wat GMR. Bleef wat hangen. Bonfire ging lekker.
Dus ik denk zo: Gooi Die GMR maar even naar Bonfire.
Letterlijk 5 minuten later begint deze dip.
@:Nattekat heeft zijn meerdere gevonden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |