quote:Afgelopen zomer konden slachtoffers van stalking zich aanmelden voor het nieuwe programma van Thijs Zeeman. De misdaadjournalist gaat voor ze aan het werk: hij spreekt de daders aan op hun onacceptabele gedrag.
Het eerste programma van Thijs Zeeman voor RTL 5 ligt in het verlengde van zijn werk voor SBS 6. In Zeeman confronteert: Stalkers gaat hij verder op de weg van Gestalkt: hij spreekt daders aan op hun onacceptabele gedrag. Slachtoffers van stalking - op relationeel gebied, maar ook in de werksfeer - meldden zich deze zomer bij de misdaadjournalist.
Nico van den Dries
Privédetective Nico van den Dries staat hem weer bij. Ook buiten het programma om heeft zijn detectivebureau Strongwood veel stalkingzaken. Hij krijgt veel ‘emotionele hulpkreten’ binnen, zegt hij op zijn site. “Het lijkt elk jaar erger en erger te worden.” En de politie dan? “Die doet echt zijn best, maar kan vaak gewoon niet veel.” Zeeman: “Deze problematiek moet nog hoger op de politieke agenda staan.”
Gaan ze haar nog confronterenquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die normale stalker-afleveringen met confro op het einde ken ik nou wel.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Wel netjes dat hij zelf verhaal komt doen.
Hopelijk wel, tranen wil ik zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen na de reclamequote:
En moeders van 7 kinderen horen niet van piemel naar piemel te springen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:22 schreef Mubassie het volgende:
Allebei niet helemaal lekker in het hoofd, maar zij spant wel de kroon. Tokkie.
Vervang trouwens M&M's maar voor sigaretten.
dan komt ze achter je aanquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik die vriend was zou ik echt heel hard wegrennen
Blokken en verhuizen.quote:
Hoe denk je dat ze uberhaupt aan die 7 kinderen komt?quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En moeders van 7 kinderen horen niet van piemel naar piemel te springen.
Daardoor misschien geen volledig beeld van zijn aandeel in het verhaal. Echter is dat geen excuus voor de gekke en zieke dingen die zij allemaal uithaalt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:29 schreef potjecreme het volgende:
Wat ik hier moeilijk aan vind, is dat haar broer hem heeft gewaarschuwd en hij daardoor wellicht niet bij haar is gaan stalken.
Ik had het idee dat ze wellicht weer zwanger is. Ze is best mager, maar ik zag toch een aardig buikje.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:21 schreef Triptamine2 het volgende:
Hoe denk je dat ze uberhaupt aan die 7 kinderen komt?
Vertelquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik twijfel wel een beetje aan de echtheid van het programma als ik eerlijk ben.
Ja, kweetnie. Ik vind Thijs Zeeman een beetje twijfelachtig. Maar misschien ligt het gewoon aan mijquote:
Iets met.. Kut over een kanon trekken..quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/ik(...)lde-scoren~ad3a61cb/
Ik dacht dat eerst ook maar bleek later niet meer relevant.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:29 schreef potjecreme het volgende:
Wat ik hier moeilijk aan vind, is dat haar broer hem heeft gewaarschuwd en hij daardoor wellicht niet bij haar is gaan stalken.
Ik vind dit wel een beetje een uitspraak. Mevrouw die al deze ellende op haar hals haalt en ook 7 kinderen heeft lijkt de dans te ontspringen. Dat mokkel mag best even achter het gaas wat mij betreft. Die valse aangiften zijn dus vergeven omdat ze een moeder is. Teringquote:Op maandag 10 mei 2021 00:41 schreef DumpTruck het volgende:
Alleen maar slachtoffers in die aflevering mbt de kinderen. En dan zoek ik iemand om misschien, ooit, als we beide een goede baan hebben, in de toekomst, ooit, een kindje mee te nemen. man man man.
Echt hè? Natuurlijk is zijn gedrag en zijn zijn uitspraken niet goed te praten, maar uit het verhaal viel wel op te maken dat ze hem het bloed onder de nagels vandaan gehaald had. Wat een valse slang, lekker zo'n moeder loeder!quote:Op maandag 10 mei 2021 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een uitspraak. Mevrouw die al deze ellende op haar hals haalt en ook 7 kinderen heeft lijkt de dans te ontspringen. Dat mokkel mag best even achter het gaas wat mij betreft. Die valse aangiften zijn dus vergeven omdat ze een moeder is. Tering
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat gaat er om in die vent z'n hoofd joh?
Moest ook wel.quote:
Lichtjes rem aantikkenquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij rijdt op een motor, rij hem gewoon voor z'n flikker
Wijnvlekquote:
ja vroeg ik mij af, ziet er wel gezellig uitquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Wie weet waar dit is? Zij klinkt iig Brabants.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ik gok dat ze tussen de driehoek Boxmeer-Den Bosch- Eindhoven woont.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Wie weet waar dit is? Zij klinkt iig Brabants.
Raamsdonksveer was dit toch?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:24 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik gok dat ze tussen de driehoek Boxmeer-Den Bosch- Eindhoven woont.
Dat had ik niet meegekregen omdat ik pas later meekeek. De confrontatie was op de Standhazensedijk(tegenover Drimmelen Yacht Center B.V.) aangezien hij niet zo handig fietst nam ik aan Geertruidenberg omdat dat het dichtste bij ligt. Maar Raamsdonksveer valt ook onder die gemeente.quote:Op donderdag 20 mei 2021 06:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Raamsdonksveer was dit toch?
Zeggen ze aan het begin.
Detailsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
Had het ook gekeken met half oog. Was het niet Henk die Ingrid stalkte? Mooi script.
dat dus..quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Je vrachtwagenmatties ff bij hem langs laten gaan toch?
Even met 10 trucks langs gaan of afsnijden met een vrachtwagenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Je vrachtwagenmatties ff bij hem langs laten gaan toch?
En ze werkt hoe danquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Een vriend om haar in de gaten te houden?
Ja,zou het beste zijn. En het enige wat je kan doen.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Touw en krukje voor hem bestellen.
Keihard terug stalkenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Touw en krukje voor hem bestellen.
hij en zijn zijn vrachtwagen chauffeurs.quote:
Ze zijn beide vrachtwagen chauffeurs.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hij en zijn zijn vrachtwagen chauffeurs.
Hij nog steeds na die afsnij actie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zijn beide vrachtwagen chauffeurs.
Ja. Hij wacht op zijn kans om toe te slaan. Creepy. Wat zal ze bang zijn. Wat lopen er toch een gekken rond. Man manquote:
Terwijl dit soort stalking ook met regelmaat uit de hand loopt. Het is niet alsof de gestalkte helemaal veilig is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het toch altijd opmerkelijk. Als een politicus bedreigd wordt, ook al is het maar via een tweet, dan staat bij wijze van spreken binnen een uur een arrestatieteam voor de deur maar bij dit soort zaken moet er eerste echt iets fout gaan voor ze ingrijpen.
Dat is zeker opmerkelijk. Zij moet het zelf maar oplossen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het toch altijd opmerkelijk. Als een politicus bedreigd wordt, ook al is het maar via een tweet, dan staat bij wijze van spreken binnen een uur een arrestatieteam voor de deur maar bij dit soort zaken moet er eerste echt iets fout gaan voor ze ingrijpen.
Humm 🤔quote:
2e keer tochquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Alweer? Dat zou nou al de derde zijn dit seizoen of niet?
Laten ze dan ook maar de kosten betalenquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou het dan wel weer hilarisch vinden als een stelletje dit allemaal voor de grap in scene zet om op TV te komen.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou het dan wel weer hilarisch vinden als een stelletje dit allemaal voor de grap in scene zet om op TV te komen.
ze had ook niks in de gaten toen de vraag gesteld werd.quote:
Vandaag zien we de reden....quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het toch altijd opmerkelijk. Als een politicus bedreigd wordt, ook al is het maar via een tweet, dan staat bij wijze van spreken binnen een uur een arrestatieteam voor de deur maar bij dit soort zaken moet er eerst echt iets fout gaan voor ze ingrijpen.
Erg he? Volgende keer wordt er helemaal niets meer voor stalkingslachtoffers gedaan want ja, die Kendra met haar toneelstukje he?quote:
Blijkt dat dit soort dingen toch vaak om de aandacht gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:21 schreef Noordzijde het volgende:
Echt bizarre mensen bij dat Gestalkt hoor. Een rijtje:
- Zoon die zijn eigen gezin stalkt
- Vrouw die zich aanmeldt en vervolgens zelf de stalkster blijkt te zijn
- Vrouw die zichzelf stalkt
En nu dit.
Oh ja, dat er rotte appels (als je dat zo kan noemen, want komt mi ook weer voort uit bepaalde problematiek. Net zoals mensen vaak blijven in een relatie waarin ze worden mishandeld.) tussen zitten maakt dat het ok is om de onschuldigen te laten lijden onder de 'kwaden'.quote:
Nou ja nu was er eigenlijk ook een zaak. Ze werd gestalkt echter blijkbaar heeft ze hem vergeven.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Vorige week hadden we toch een echte zaak.
Veghel de gekste......Ze staat nu wel voor heel NL te kijkquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:29 schreef Noordzijde het volgende:
Vond het eerst een aardige knappe meid, maar nu.....
Tis geen soap.quote:
deze tweet heeft je wel ff ingehaald hequote:Op woensdag 26 mei 2021 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja,zou het beste zijn. En het enige wat je kan doen.
Ik begrijp deze types ook niet hoor, zouden deze figuren nu echt denken dat de andere persoon weer in hun armen valt na dit soort krankzinnige acties?
Zeg datquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
deze tweet heeft je wel ff ingehaald he.
haha
Ze had al een vage grijns op dr gezicht in het begin van de uitzending.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de day-after de uitzending van Kendra en Joey.
Ja, Olcay doet het eigenlijk best goed. Ze is lekker fel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ook, ben ook benieuwd. Die Thijs is niet streng genoeg voor haar. Dan is Olcay Gulsen toch anders .. Zij heeft ook zo'n programma maar dan bij SBS6 .
Ze zeiden in het begin van de uitzending al dat zij heel anders is dan andere slachtoffers. Niet bang, maar juist strijdlustig. Toen dacht ik al dat er iets geks zou gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze had al een vage grijns op dr gezicht in het begin van de uitzending.
Kijk hij deed dingen die een grens over gaan maar vaak worden de daden van het slachtoffer onder belicht.
Wie weet houdt ze m wel aan het lijntje, ze is niet voor niets terug bij hem.
Of geloven jullie dat ze in die periode ervoor alleen de telefoon heeft opgenomen om te zeggen dat ze niks meer met m te maken wil hebben?
Dat had je dus helemaal goed ingeschatquote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze zeiden in het begin van de uitzending al dat zij heel anders is dan andere slachtoffers. Niet bang, maar juist strijdlustig. Toen dacht ik al dat er iets geks zou gaan gebeuren.
Komop, je doet mee aan zo'n programma omdat niemand je meer kan helpen, vervolgens ga je weer terug naar die gozer, confronteren ze je ermee en loop je te janken dat het zo erg is en je wil dat het stopt, en vervolgens niet terugkomen op afspraken die je op hetzelfde moment met Thijs maakt.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:53 schreef Breekfast het volgende:
Ben wel een beetje verbaasd over de reacties in dit topic over Kendra. Ja ze heeft Zeeman belazerd door uiteindelijk gewoon weer contact te hebben, dat niet te melden, en het toneelstukje op te blijven voeren.
Maar sommigen trekken hieruit de conclusie dat ze niet daadwerkelijk een slachtoffer van stalking is. Maar al het ziekelijke gedrag en al die bedreigingen van die gast hebben toch echt plaatsgevonden.
Zeeman gooide het er nu een beetje op dat die Kendra wel van wat spanning houdt. Dat vond ik zeer suggestief. Maar zelf gaf ze aan dat ze gewoon wou dat het stopte. Misschien heeft al dat eindeloze stalken en bedreigen er voor gezorgd dat ze simpelweg geen andere uitweg meer zag dan maar weer naar hem terug te gaan.
En dan is het des te harder als je dan je handen van haar aftrekt en haar er weer alleen voor laat staan.
Wat kan je doen als ze zelf terug gaat? Ik neem aan dat ze haar zeker niet laten vallen. Stalkers breken je, zeker als je een bepaald type bent, maar dat is nooit een excuus. Zij zal door moeten gaan met breken met hem, maar wil ze dat?quote:Op zondag 30 mei 2021 23:53 schreef Breekfast het volgende:
Ben wel een beetje verbaasd over de reacties in dit topic over Kendra. Ja ze heeft Zeeman belazerd door uiteindelijk gewoon weer contact te hebben, dat niet te melden, en het toneelstukje op te blijven voeren.
Maar sommigen trekken hieruit de conclusie dat ze niet daadwerkelijk een slachtoffer van stalking is. Maar al het ziekelijke gedrag en al die bedreigingen van die gast hebben toch echt plaatsgevonden.
Zeeman gooide het er nu een beetje op dat die Kendra wel van wat spanning houdt. Dat vond ik zeer suggestief. Maar zelf gaf ze aan dat ze gewoon wou dat het stopte. Misschien heeft al dat eindeloze stalken en bedreigen er voor gezorgd dat ze simpelweg geen andere uitweg meer zag dan maar weer naar hem terug te gaan.
En dan is het des te harder als je dan je handen van haar aftrekt en haar er weer alleen voor laat staan.
Zeeman doet het zonder vermomming, echt puurquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Zonder stalkers wordt het een soort Alberto Stegeman en dan haak ik af.
Kan toch niet tippen aan vervanger Olçay Gulsen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Mubassie het volgende:
Sinds vorig seizoen is Zeeman een stuk beter kijkbaar. En inderdaad zeker geen miet. Ik mag 'm wel.
Alleen die gescripte gesprekken met Nico zijn wel tenenkrommend.
Onee inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan toch niet tippen aan vervanger Olçay Gulsen.
Ze gaan natuurlijk geen meid met broers stalken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef nils7 het volgende:
Vraag me altijd wel af in hoeverre zulke “Stefs” een keer tegen de verkeerde aan lopen.
Dit is een klusjesman met snode plannenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk geen meid met broers stalken.
GEWOON BETALENquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
Zet even standje Eef Hoos aan. Dit is te slap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:05 schreef Snowsquall het volgende:
Dat wijf moet je gewoon koud maken, das toch niet normaal?Uit een vliegtuig in de Noordzee gooien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Julio Poch weet er raad meequote:Op dinsdag 7 december 2021 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Uit een vliegtuig in de Noordzee gooien!
Hopelijk heeft Semen een Helikopter geregeld om mijn plan uit te voerenquote:
low budget formatquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Dit is geen confro a la Kees vd Spek![]()
Armoe troefquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
low budget format
Geen vliegreizen, geen hotels, telefoon confro's
Meh. Nu paar afleveringen gezien en de tendens is dat dit afspeelt in een behoorlijk tokkie milieu. Als je zo naïef bent om te trappen in een "piloot" met een carnavalspilotenpak dan ben ik je ook liever kwijt dan rijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Bouke-p het volgende:
Die "vrienden"/huisgenoten zijn wel enorme weekdieren zeg.
Gewoon verwachten dat die meid vertrekt. Dan spoor je toch ook niet?!
Neequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:47 schreef jesseax het volgende:
Wat een figuur. Iemand al een linkje naar de socials van deze Christian ?
https://www.instagram.com/christianvredenburg/quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:47 schreef jesseax het volgende:
Wat een figuur. Iemand al een linkje naar de socials van deze Christian ?
Oftewel alleen niet voor illegalenquote:Voor wie
Kandidaten die willen stralen op de catwalk en het podium met een leeftijd tussen de 15 en 30 jaar en in het bezit zijn van een Nederlands of buitenlands paspoort.
Precies!!! Want het mag niks kostenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Het begint natuurlijk al met goedkoop een hond van M4rktplaats kopen.
De meeste broodfokkers zijn bekend maar ze worden niet aangepakt....in NL kan alles als je crimineel bentquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:59 schreef Noisecontrollers het volgende:
Hier kan toch gewoon de NVWA op afgestuurd worden?
Ik vrees weer voor een confro van 2 minuten met "ik ben geen broodfokker en ik word zwartgemaakt op internet boehoe"
Tenzij je sjoemelt met toeslagenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De meeste broodfokkers zijn bekend maar ze worden niet aangepakt....in NL kan alles als je crimineel bent
https://www.zoekdierenart(...)vliesontsteking-hondquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef matthijst het volgende:
Heb geen verstand van honden, maar een hersenvliesontsteking na 3-6 maanden. Is dat erfelijk?
Ik ook, ik snap de strekking van deze uitzending welquote:
En de confro zal zeker niet minder saai zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Een vrij saai onderwerp, of t wordt saai gebracht, dat kan ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |