Gewoon geen piloot, zal ook nog wel een of ander private lease aanbieding zijn geweestquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:31 schreef Snowsquall het volgende:
Kia Picanto?? Piloot van een modelvliegtuigje zeker.......
Dat is toch stoerquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Loopt ie nou met een enkelband in een korte broek?
Ben je er al achter?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hoe ben ik in dit topic gekomen
ik weet het echt niet meer
Dat is het enige goede wat meneer heeft een Volvo V60quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Mubassie het volgende:
Wat een mooie vrouw!![]()
Afijn, die camerabeelden van die auto kan toch elke willekeurig Volvo zijn?
Ik hoop dat zij dan met nieuw bewijs kan aankomen in die tussentijdquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoger beroep: "Nee meneer de kanker rechter, ik wil gewoon doorgaan met stalken van mijn kanker ex!"
Kijk! Nog een liefhebberquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is het enige goede wat meneer heeft een Volvo V60
Jip.Op zijn minst twee keer aanspreken. Nu krijg je 1 confro en het is klaar. Zodra die aankomt bij haar woning meteen er op springenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:13 schreef WcPot het volgende:
Eigenlijk zouden ze hem ook weken lang moeten stalken
Feitelijk doen ze dat toch ook?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:13 schreef WcPot het volgende:
Eigenlijk zouden ze hem ook weken lang moeten stalken
Ja maar hij heeft het niet door. Alleen één keer bij deze confrontatie. Ze moeten hem elke dag confronterenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Feitelijk doen ze dat toch ook?
Alberto kon dit nog beterquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Thijs heeft echt de dominante aanwezigheid van een natte spons
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zijn kleinere broertje. Volgende wordt een 60
Lol, nee maakt niet echt indruk nee!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Thijs heeft echt de dominante aanwezigheid van een natte spons
Het is inderdaad niet de grootste gast, maar bang lijkt hij niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol, nee maakt niet echt indruk nee!
Nee niet bang, maar volgens mij heeft hij altijd wel backup mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de grootste gast, maar bang lijkt hij niet.
Wel geinig dat elke confrontatie altijd hetzelfde begint met zijn Alkmaarse accent:
"Hé..-naam-.. Kan ik ff met je praten?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |