Je moet het doen met wat je tot je beschikking hebt hèquote:Op maandag 3 mei 2021 21:38 schreef Guppy het volgende:
Die tekening op dat plankjewant papier is te moeilijk
Heel normaal voor een bouwvakker. Je pakt het dichtstbijzijnde stuk waarmee je kan schrijven en het dichtstbijzijnde stuk restmateriaal/afval waarop je kunt schrijven.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:38 schreef Guppy het volgende:
Die tekening op dat plankjewant papier is te moeilijk
Ik vind dat leukquote:Op maandag 3 mei 2021 21:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Heel normaal voor een bouwvakker. Je pakt het dichtstbijzijnde stuk waarmee je kan schrijven en het dichtstbijzijnde stuk restmateriaal/afval waarop je kunt schrijven.
Ik heb op m'n werk al vanalles voorbij zien komen als lijstje voor de spullen die besteld of klaargezet moeten worden.
Hoezo? Ik ben wel blij met onze Dysonsquote:
Klopt, deed mijn aannemer ook.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Heel normaal voor een bouwvakker. Je pakt het dichtstbijzijnde stuk waarmee je kan schrijven en het dichtstbijzijnde stuk restmateriaal/afval waarop je kunt schrijven.
Ik heb op m'n werk al vanalles voorbij zien komen als lijstje voor de spullen die besteld of klaargezet moeten worden.
Ik hoop maar dat het psychisch is en dat er niet iets fysieks is wat beter niet gevonden kan worden, maar zijn heftige reactie doet anders vermoeden...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:31 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Omdat ie overduidelijk nogal wat psychische bagage heeft.
Kijken wij dezelfde show? Ik vind die man echt dood- en doodeng en het is leuk dat hij nu klust, maar ik ben er niet van overtuigd dat ze veilig is...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Triest dit
Want deze man gaat van aso mensen weer haat krijgen en dat verdient hij ook niet.
Dit ja, niks geks aanquote:Op maandag 3 mei 2021 21:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Same. Deze vent spoort niet en ik ben bang dat de boel ontploft zodra John en z'n mensen in hun busje zijn gestapt en de hoek om zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijken wij dezelfde show? Ik vind die man echt dood- en doodeng en het is leuk dat hij nu klust, maar ik ben er niet van overtuigd dat ze veilig is...
Ja we kijken hetzelfde.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het psychisch is en dat er niet iets fysieks is wat beter niet gevonden kan worden, maar zijn heftige reactie doet anders vermoeden...
[..]
Kijken wij dezelfde show? Ik vind die man echt dood- en doodeng en het is leuk dat hij nu klust, maar ik ben er niet van overtuigd dat ze veilig is...
Dit jaquote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die man echt dood- en doodeng en het is leuk dat hij nu klust, maar ik ben er niet van overtuigd dat ze veilig is...
Slimme man is het. Slimme narcist.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:52 schreef Magister_Artium het volgende:
Paar cadeautjes, beetje innemend en de goede sier maken.
Zijn gedrag past echt precies in het plaatje...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:52 schreef Magister_Artium het volgende:
Paar cadeautjes, beetje innemend en de goede sier maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |