Omdat hij er achter kwam dat de productie die container ook kon openen om er even iets neer te zetten. Meneer leek bang te zijn dat de productie in de container door zijn spullen zou gaan snuffelenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef Guppy het volgende:
[..]
D'r staat een gehuurde container voor de deur. Daar stond al die meuk in! Waarom moet het nu opeens binnen dan?
Dit gaat nooit meer goedkomen..!!!quote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
Je relatie is wel aardig stuk, vertrouwen is helemaal weg
Psychische bagage, of geheime dingen die zij niet mag weten? Want "zijn kamer" in huis was op slot en zij heeft er geen sleutel van. Ik vind dat best wel eng, in hun eigen huis...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:31 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Omdat ie overduidelijk nogal wat psychische bagage heeft.
Hij heeft een deep dark secret dat wel.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:33 schreef Guppy het volgende:
[..]
Psychische bagage, of geheime dingen die zij niet mag weten? Want "zijn kamer" in huis was op slot en zij heeft er geen sleutel van. Ik vind dat best wel eng, in hun eigen huis...
Nou nee, uiteindelijk is de opdracht: zo veel mogelijk van het huis leefbaar maken. Dat bereik je niet door met je meuk de hele benedenverdieping onleefbaar te maken.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Vond dat ook een beetje kansloos, makkelijk scoren voor John.
Opdracht was duidelijk, badkamer klaar
De mensen van de productie vroegen toch of hij hem open wilde doen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Omdat hij er achter kwam dat de productie die container ook kon openen om er even iets neer te zetten. Meneer leek bang te zijn dat de productie in de container door zijn spullen zou gaan snuffelen
Als er geen kinderen waren waren ze al uit elkaar gok ikquote:
Dat heb jij goed begrepen, net als ikquote:Op maandag 3 mei 2021 21:34 schreef Guppy het volgende:
De mensen van de productie vroegen toch of hij hem open wilde doen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nee, ze vroegen of ze er wat in mochten zetten.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:34 schreef Guppy het volgende:
[..]
De mensen van de productie vroegen toch of hij hem open wilde doen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Yep, hij schoot meteen in de slachtofferrol. En iedereen ging er helaas in mee.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:33 schreef Magister_Artium het volgende:
En nu goedpraten dat hij wel moet controleren, omdat hij zo vaak in zijn vertrouwen is beschaamd. Narcistisch gedrag ten top!
Dit is echt...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:35 schreef JaapKroket het volgende:
Zijn dit altijd acteurs in deze show of is dit echt?
Raar ja. Ze hebben ook een slimme deurbel, dan kun je toch gewoon roepen via je telefoon "zet maar bij de deur". Waarom die extra cameraquote:Op maandag 3 mei 2021 21:35 schreef Leandra het volgende:
Wat een kul-excuus ook voor die camera aan de voorkant "Als ik in een video-call zit en de postbode komt..."
Ja, wat dan? Dan ga je wel uit je call als je ziet dat de postbode een pakketje heeft, maar niet als hij een aangetekende brief heeft, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |