Sowieso zorg je toch dat de kinderkamers leefbaar zijn voor je gaat verhuizen. Dat staat op punt 1 t/m 10 van de prioriteitenlijst. Lijkt mij...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou moet ik zeggen dat verhuizen naar een klushuis met een gezin zodat je gebruik kan maken van de tuin bijzonder stom is. Wees overdag in de tuin en ga daarna terug naar je appartementje, hoef je ook niet in de klustroep te wonen...
In ieder geval dat de elektra een beetje knap (lees veilig) is weggewerkt...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:14 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Sowieso zorg je toch dat de kinderkamers leefbaar zijn voor je gaat verhuizen. Dat staat op punt 1 t/m 10 van de prioriteitenlijst. Lijkt mij...
Absoluut! Dat heb ik mijn laatste verhuizing ook gedaan. Wil nooit meer anders.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:12 schreef Guppy het volgende:
[..]
Wij zijn in november verhuisd. Het verhuisbedrijf was De Beste Investering EverIk kan het iedereen aanraden!
Dit zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ik heb misschien makkelijk praten. Maar als ik een mooie aardige vrouw had dan had ik alles laten doen als ik niet handig was. Dan maar wat extra kosten maar niet zo lang in een bouwput
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 3 mei 2021 21:20 schreef WcPot het volgende:
Straks moeten zijn vrienden klussen en gaat hij niks doen
Vraag maar aan Dutroux......quote:
Dat dacht ik ook, had hij niet even eerder zijn handige vriendjes kunnen laten invliegenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een lamlul, dit had hij een paar jaar geleden ook kunnen doen
Normaal: verhoogde brandwerendheid en verhoogde geluiddemping naar de aangrenzende ruimte.quote:
Oh dan kan hij zijn vrouw slaan zonder dat de buren het horen. Oja stomme vraag van mijquote:
Ze slapen in ieder geval niet samenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij neukt al een hele tijd niet meer wedden
John had wel een punt hoor over die troep beneden.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
John is ruzie aan het zoeken voor sappige tv
Als Brenda mijn vrouw was had ze een heel mooi paleisje gehadquote:Op maandag 3 mei 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Als Brenda mijn zus was haalde ik haar er subiet weg!!!
Ja, maar die kerel had toch ook gewoon gelijk? Die haalt hele nachten door om het gestelde doel te halen, en dan komt John zeiken dat ie beneden op moet gaan ruimen..quote:Op maandag 3 mei 2021 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
John had wel een punt hoor over die troep beneden.
D'r staat een gehuurde container voor de deur. Daar stond al die meuk in! Waarom moet het nu opeens binnen dan?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel had toch ook gewoon gelijk? Die haalt hele nachten door om het gestelde doel te halen, en dan komt John zeilen dat ie op moet gaan ruimen..
Vond dat ook een beetje kansloos, makkelijk scoren voor John.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel had toch ook gewoon gelijk? Die haalt hele nachten door om het gestelde doel te halen, en dan komt John zeiken dat ie beneden op moet gaan ruimen..
Iets met eigenwijs denk ikquote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef Guppy het volgende:
[..]
D'r staat een gehuurde container voor de deur. Daar stond al die meuk in! Waarom moet het nu opeens binnen dan?
Welkom in de wereld van narcisten en hun slachtoffers...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zij is super onderdanig en hij is dominant....
NO soup for you !! (#Seinfeld)quote:
Omdat ie overduidelijk nogal wat psychische bagage heeft.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef Guppy het volgende:
[..]
D'r staat een gehuurde container voor de deur. Daar stond al die meuk in! Waarom moet het nu opeens binnen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |