Eensquote:Op maandag 7 juni 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Maar dit is wel verschrikkelijk saai tot nu toe.
Pre-2020 zat ik echt wekenlang naar de keynote van WWDC uit te kijken, maar dat is wel een beetje voorbij
Is het toch 'd'r onder' geworden.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens
Je merkt ook dat het hier bij keynotes nog steeds rustig is, dus misschien is Apple wel over zijn top heen.
Hopelijk komt er iets van de magie terug als ze weer normale keynotes kunnen doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens
Je merkt ook dat het hier bij keynotes nog steeds rustig is, dus misschien is Apple wel over zijn top heen.
Voel je je buitengesloten?quote:
Werkt alleen met een M1 chip.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:21 schreef DKUp het volgende:
Dit is heel tof, maar zal zeker niet in Nederland werken.
Life text
True, dat heeft er ook wel een beetje mee te maken natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, de hele techwereld staat een beetje stil lijkt het. Niet dat er geen verbeterde/snellere versies van dingen uitkomen, het is allemaal niet meer zo wereldschokkend.
Waar ik voorheen elk jaar wel van CPU/GPU/mobiel wisselde heb ik nu al weer een hele tijd mijn huidige setup en telefoon.
Er zal uiteraard wel weer eens wat nieuws komen dat ik echt moet hebbenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True, dat heeft er ook wel een beetje mee te maken natuurlijk.
AR/MR brilletjes/lenzen is het wachten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |