abonnement Unibet Coolblue
pi_199286473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Oh grote QPJ verlicht ons met je inzichten over de kern van het leven en een samenleving! Ik ben extreem benieuwd.
Je doet alsof je recht hebt op mijn inzichten. Met je toontje is het net alsof je me wilt verplichten mijn inzichten te delen.

Maar ik ben vrijgevig, dus hier mijn eerste inzicht: Als je iets van een vrij mens wilt, uit je verzoek in een (beleefde) vraag, in plaats van uiting die impliceert dat de vrije persoon jou het gewenste verplicht is.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:20:17 #252
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199286538
De Donald heeft een nieuw speeltje! “From The Desk”. Mooi een “communicatie platform” waarop reageren onmogelijk is. Zou ook veel te lastig zijn, voor De Donald. Mensen die dan met feiten komen en zo.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:25:59 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199286603
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee hoor, wat ik stelde klopt. In de VS kun je met de juiste keuzes een prima startsalaris scoren en als je bij een beetje goede universiteit zit, loopt dat al snel op. En je realiseert je trouwens dat tegenwoordig een kwart van de Nederlandse studenten ook meer dan 40k aan studieschuld heeft?
Definieer nou eens "de juiste keuzes".

Je kan inderdaad een prima startsalaris krijgen. Maar dat is dus voor velen niet weggelegd. Dat bevalt je niet dus ga je maar beweren dat ze Queer studies gedaan hebben of dat soort onzin.

Daarbij is de Nederlandse situatie ook weer onvergelijkbaar. Los van het feit datcollegegeld hier veel lager is, kennen we hier ook een leenstelsel dat je behoed voor armoede.

quote:
En wat zou dit moeten bewijzen? Een artikel van tien jaar geleden over een advocaat in DC. Dan zit je al snel aan de 150k qua salaris. Ten tweede een artikel over een studente, een senator en een Bernie bro, die allen aan Columbia (Ivy League) hebben gestudeerd. Ik heb sterk het idee dat dit niet de mensen zijn die nu echt de klappen van de zweep krijgen. Dat meisje ook helemaal: 'ik moet bewuste keuzes maken ;('.

Typerend voor deze generatie. Ik zie dat om mij heen ook wel, wordt stufi weer overgemaakt, het is geen probleem om binnen twee weken 850 uit te geven, maar vervolgens is men "oppressed" in de vermeende keiharde neoliberale wereld als het geld op is :')_!.

En nee, wat er in dat filmpje wordt gesteld klopt niet: onderwijs is geen recht. Dit benadrukt ook weer het onderliggende probleem tegenwoordig: verwende mensen die denken overal maar "recht" op te hebben. Erg vervelend natuurlijk voor de linkse-en progressieve medemens, maar zo werkt het niet.

Ah onwelgevallige feiten begraaf je weer even in moralistische reacties op anekdotisch geleuter. Die kennen we wel onderhand. Ik kan er nog tig artikelen bij halen. Maar het idee is duidelijk dat het een maatshappelijk probleem is.

Maargoed, jij wilt natuurlijk graag je conservatieve paradijsje met een kleine elite waar je jezelf al toe ziet behoren hebben. Daar passen mensen die tegen een schappelijk bedrag een goede opleidigen kunnen krijgen niet bij. Ook al is dat economisch uiteindelijk beter voor iedereen.
pi_199286605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Kortom, weinig bewijs dat mensen met een bepaalde politieke orintatie veelvuldig worden geweerd uit academische beroepen.

Het leek me al vrij sterk. Academische vrijheid is de grondslag van de wetenschap.
Nee hoor. Die studie is in zijn geheel valide, inclusief methodologie en sample keuzes. En daar gaat die vluchtig gecreerde blog weinig aan veranderen. Een blog die trouwens begint met 'I don’t have time to fully analyze the entire report' en is geschreven door de autor van een boek genaamd How the Left Can Win Arguments and Influence People: A Tactical Manual for Pragmatic Progressives.

:') _O-

Direct in bres springen voor de academische wereld, want de waarheid omtrent de activistische attitudes binnen deze wereld mag niet worden benoemd natuurlijk. Maar helaas, de wetenschap is simpelweg een links-en progressieve echokamer geworden met autoritaire neigingen. En de studie van het CSPI toont dit uitstekend aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 11:29:07 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:30:47 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199286657
Als rechtsgeorienteerd zijn moet betekenen dat je enkel met drogredeneringen en demagogie in discussie gaat dan is het niet zo vreemd dat ze bij universiteiten er niet in komen.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:34:24 #256
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199286696
Maar waar zijn nu al die slimme rechtse jongetjes (en meisjes) gebleven?

Gedwongen BLO/VMBO niveau onderwijs volgend begrijp ik omdat die linkse slimme jongetjes en meisjes zo gemeen zijn.

Ik denk dat het tijd wordt voor een eigen universiteit, White University lijkt me wel wat, Brown bestaat tenslotte al. Zo hebben andere minderheden zich ook aan hun akelige positie ontworsteld tenslotte.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:46:20 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199286820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:29 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wellicht zal jouw Ontwaking ooit komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NeuH, ik kom al 15 jaarhoer op BNW..
En merk dat sommige users, geen besef meer hebben van realiteit.
Vooral als men voorgelogen worden en het lastig vinden om zich er bij neer te leggen wanneer ze voor gelogen zijn.
Maakt niet uit wat voor bewijs je aanlevert.

De VS, zoals men in het liedje van het goede doel al meld, het land bestaat niet echt.

waarom is het land sinds ze na 1941echt met buitenland beleid bezig hielden, in feite compleet van het padje zijn geraakt.

een aantal simpele voorbeelden.
1. Amerikaanse politiek word als schoolvoorbeeld gebruikt voor de perfecte democratie, terwijl er maar 2 grote partijen zijn en de rest doet er niet toe.
2. Beide partijen kunnen elkaar niet luchten of zien!
3. Tussen 1900/1920 zijn de standpunten van democraten en republikeinen 180 gedraaid
4. Verschillende staten verschillende regels.
5. Geld is macht en je ziet amper volksvertegenwoordigers die niet al een fikse bankrekening hadden.
6. Extreem nationalistisch terwijl het land bestaat uit een mengelmoes van tientallen culturen.
7. Het geeft zich weer als een extreem vooruitstrevend land en denkt daarin een koploper te zijn terwijl men eigenlijk vaak meer dan 20 a 30 jaar achter loopt op veel Europese landen.
8. Doordat het land nagenoeg 50/50 verdeeld is tussen 2 partijen worden veel wetten om de 4 jaar wee ongedaan gemaakt dit is de laatste 20 jaar het geval.
9, Denken dat je overal de beste in bent door wereld kampioenschap te bedenken in een sport die afgeleid is van een andere sport en geen enkel ander land/team mag mee doen.
10. Het land waar een bal NIET rond is.
11. Een financile bodemloze put creren wat men oplost door gewoon het plafon aan te passen...
12. Alles en iedereen op de flikker geven voor je onkunde maar zelf nooit iets toegeven want je bent als land immers de beste!
13. sex en naakt is taboe en word breed uitgemeten in nieuws en politiek
14. het nieuws zelf, is alleen sensatie met zoveel mogelijk reclame!
15. politieke strijd heeft alleen te maken met hoeveel modder en geld je gooit.
16. politiek word vooral gesponsord door machtige bedrijven en de wapen lobby.
17. als een machtig bedrijf hun machtspositie kwijt raakt is het niet de schuld van zichzelf maar altijd een ander en die krijgt dan ook zo snel mogelijk boycot en regels door de politiek.
18. regels regels en nog meer regels omslachtige regels overal regeltjes onduidelijke regels en regels per stat staat regio.
19 door vele regels is niet de gene met de beste score die wint, zowel sport als politiek.
20. last but not least, de VS heeft niet door dat de rest van de planeet hard om hun moet lachen wat voor poppenkast land het wel niet is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199286823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:34 schreef mcmlxiv het volgende:
Maar waar zijn nu al die slimme rechtse jongetjes (en meisjes) gebleven?

Gedwongen BLO/VMBO niveau onderwijs volgend begrijp ik omdat die linkse slimme jongetjes en meisjes zo gemeen zijn.

Ik denk dat het tijd wordt voor een eigen universiteit, White University lijkt me wel wat, Brown bestaat tenslotte al. Zo hebben andere minderheden zich ook aan hun akelige positie ontworsteld tenslotte.
Ik ben heel benieuwd hoe je dit denkt te zien ...
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:00:59 #259
13309 nostra
ask why
pi_199287013
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:25 schreef Dejannn het volgende:
Dit is een lijstje van een aantal punten die simpelweg niet kloppen en een aantal vage aannames omtrent beleidsmatige beloftes waar jij je persoonlijk wellicht in kunt vinden, alleen dat maakt het nog geen goed nieuws.
Hij is ook wel ernstig aan het overstretchen met die mega-waslijst aan lieve dingetjes die allemaal door de overheid geregeld moeten worden en die gemakkelijk gefinancierd zouden kunnen worden door de 0,1% en De Boze Bedrijven wat extra te belasten.

Beperk je nou eerst eens tot corona en de feitelijke infrastructuur; zaken waar de (federale) overheid inderdaad verantwoordelijk voor is en waar je ook best wat Republikeinen (en conservatievere Democraten) op de boot kan krijgen. Maar goed, meneer wil als FDR2 de geschiedenis ingaan blijkbaar, we zullen zien hoe het uitpakt. Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij niet daadkrachtig opereert.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199287068
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee hoor. Die studie is in zijn geheel valide, inclusief methodologie en sample keuzes.
Mwha, waarom? Ik zit het een beetje door te lezen en het valt me op dat hij op een aantal enqutes slechts enkele tientallen reacties heeft gehad. Een responsgraad van <5% is een te laag aantal om goede conclusies uit te trekken.. Hij legt ook niet heel duidelijk uit wat zijn definitie van autoritair is.

Het heeft ook geen peer review gehad, dus je kunt feitelijk niet eens stellen dan zijn studie valide is ;)

quote:
En daar gaat die vluchtig gecreerde blog weinig aan veranderen. Een blog die trouwens begint met 'I don’t have time to fully analyze the entire report' en is geschreven door de autor van een boek genaamd How the Left Can Win Arguments and Influence People: A Tactical Manual for Pragmatic Progressives.

:') _O-

Direct in bres springen voor de academische wereld, want de waarheid omtrent de activistische attitudes binnen deze wereld mag niet worden benoemd natuurlijk. Maar helaas, de wetenschap is simpelweg een links-en progressieve echokamer geworden met autoritaire neigingen. En de studie van het CSPI toont dit uitstekend aan.
Tsja, dit zijn niet bepaald teksten die zijn argumenten onderuit halen. Dat die man een scherpe mening heeft over andere onderwerpen betekent niet dat hij hier ongelijk heeft.

Edit: het is wel een interessant topic om maar eens aan een uitgebreide valide studie te onderwerpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frikandelbroodje op 05-05-2021 12:16:36 ]
Incelfrikandel
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:39:24 #261
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199287598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik voorspel je een briljante wetenschappelijke carrire. Ik zie het nu al voor me, al die baanbrekende publicaties op platformen als Niburu, NineForNews en WorldUnity.

"Gat in de ozonlaag blijkt uitvinding Democratische Partij!"
"Satanische sekten offeren blanke baby's om het klimaat te redden!"

Hier heb je vast wat pareltjes om inspiratie op te doen:
- Het gaat niet om het klimaat, maar om controle over de mensheid
- We kunnen ons opmaken voor een groene/corona terreur

Oh ja, nog een tip. Misschien moet je toch een keer opzoeken wat het woord Populist nou eigenlijk precies betekent en je dan afvragen of je dat nou echt wil zijn.
Populisme (van het Latijnse populus, "volk") is een manier van politiek bedrijven, waarin de centrale tegenstelling die tussen "het volk" en "de elite" is, en waarbij de populist de kant van "het volk" kiest.
pi_199287630
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Mwha, waarom? Ik zit het een beetje door te lezen en het valt me op dat hij op een aantal enqutes slechts enkele tientallen reacties heeft gehad. Een responsgraad van <5% is een te laag aantal om goede conclusies uit te trekken.. Hij legt ook niet heel duidelijk uit wat zijn definitie van autoritair is.

Het heeft ook geen peer review gehad, dus je kunt feitelijk niet eens stellen dan zijn studie valide is ;)
De response rate is in zijn algemeenheid niet minder dan 5%. Ik zou de daadwerkelijk studie eens bekijken, want net zoals de activistische auteur van dat blog, heb je dat overduidelijk niet gedaan. Ten tweede heeft een peer review weinig met de validiteit van een onderzoek te maken. Peer review betreft slechts een protocol dat wordt uitgevoerd als researchers hun werk in een academic journal willen krijgen. En dit is verder ook totaal niet waterdicht, zelfs peer-reviewed studies kunnen genoeg fouten bevatten, iets dat bijvoorbeeld wel bewezen is met de so-called 'grievance studies affair'. Waarin trouwens ook weer wordt aangetoond dat de academische wereld bol staat van activisme ;). Ik heb zelf trouwens voor courses omtrent methodologie en statistiek, ook meermaals peer-reviewed studies moeten bekritiseren. Dus dit hele argument kan de prullenbak in.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tsja, dit zijn niet bepaald teksten die zijn argumenten onderuit halen. Dat die man een scherpe mening heeft over andere onderwerpen betekent niet dat hij hier ongelijk heeft.
Je draait de situatie om. Deze auteur moet eerst een hele studie grondig lezen alvorens hij deze gaat bekritiseren. De bal ligt wat dat betreft bij hem. Als jij een heel blog gaan schrijven waarin je stelt dat een studie niet zou kloppen, maar deze studie niet eens in zijn volledigheid hebt gelezen, dan lijken er toch andere motivaties ten grondslag te liggen aan het schrijven van een dergelijk blog. En er valt wat betreft dus ook wel een link te leggen met ander werk van deze man. Wat nu niet riekt naar objectiviteit en onpartijdigheid.
pi_199288090
Het is duidelijk dat het vooral om de labeltjes gaat, en niet de inhoud. Een expert heeft gelijk omdat hij het labeltje expert heeft, niet omdat wat hij zegt klopt of logisch is. En als andere experts dan ook nog eens hetzelfde zeggen, dan is dat natuurlijk wel heel overtuigend. Dan is het natuurlijk wel heel makkelijk om je argument te maken met "experts zeggen dat..." En als het Chinavirus uit China ons het afgelopen jaar iets heeft geleerd, is dat experts het echt gigantisch vaak bij het rechte eind hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199288544
Het is inderdaad fascinerend om te zien dat er een hele eigen interpretatie van de realiteit is ontstaan. Recht is recht als het past binnen geprefereerde narratief, maar recht is krom als hier niet binnen past.

Zo is de wetenschap fantastisch als het bepaalde woke-istische overtuigingen weet te bevestigen, bijvoorbeeld dat het totaal verantwoord is dat kleuters aan de hormoontherapie gaan en hun geslacht kunnen kiezen. Of dogma's omtrent klimaatverandering die kunnen worden gebruikt om een 'big government' agenda te pushen. Maar als de wetenschap niet in het voordeel werkt, telt het ineens niet meer.

Het betalen voor goederen en diensten is egosme, maar alles gratis willen en vinden dat men een vermeend natuurlijk recht op zaken heeft is moreel verlicht altrusme.

En MSM die berichtgeving verdraaien zodat het binnen een links-en progressief kader past, brengen de "feiten". Maar nieuws dat hierbuiten valt wordt afgedaan als vermeende "misinformatie" of "desinformatie".

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 13:59:28 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:05:42 #265
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199288640
Aha, we zijn nu bij het punt gekomen dat we expert tussen “” gaan zetten. Dom-rechts heeft ook een mening, dus dat moet wel even waardevol zijn als de mening van “de experts”. En als de experts een andere, door feiten onderbouwde, mening hebben dan dom-rechts dan zijn het priesters.

Tja, viruswappies, klimaatwappies, migratiewappies, allemaal hetzelfde. De feiten passen niet bij mijn wereldbeeld? Dan pas ik gewoon de feiten aan.

Herkenbaar natuurlijk. Voor normaal denkende mensen is het normaliseren van de betrekkingen met een dictator, daarbij de positie van die dictator versterken, een slecht plan. trumpanzees passen de feiten aan bij hun wereldbeeld en denken dat de wereld en de bevolking van NK nu beter af zijn.
pi_199288849
Je weet de posts van mij en QuidProJoe heel erg mooi te bevestigen, bedankt. Had niet gehoeven, maar ik gok zo dat je het zelf niet helemaal door zal hebben. Opmerkelijk wel, voor iemand die stelt zeer intelligent te zijn.

Ga je nu ook nog even uitleggen wat het verband is tussen Brown University en minderheden zich aan een 'akelige positie' hebben ontworsteld? Ik ben erg benieuwd naar je ingenieuze inzichten op dit gebied ...
pi_199289863
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:21 schreef Dejannn het volgende:
Je weet de posts van mij en QuidProJoe heel erg mooi te bevestigen, bedankt. Had niet gehoeven, maar ik gok zo dat je het zelf niet helemaal door zal hebben. Opmerkelijk wel, voor iemand die stelt zeer intelligent te zijn.

Ga je nu ook nog even uitleggen wat het verband is tussen Brown University en minderheden zich aan een 'akelige positie' hebben ontworsteld? Ik ben erg benieuwd naar je ingenieuze inzichten op dit gebied ...
De kracht en pracht van het observeerbare!
pi_199290650
twitter


Deze interactie doet mij denken aan dit forum. De wanhoop in de deuger, op zoek naar validatie die hij niet krijgt. En de snelle neerwaartse spiraal naar het onbeschofte en het boze.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 05-05-2021 19:27:44 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:13:20 #269
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199290913
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:58 schreef Dejannn het volgende:
Het is inderdaad fascinerend om te zien dat er een hele eigen interpretatie van de realiteit is ontstaan. Recht is recht als het past binnen geprefereerde narratief, maar recht is krom als hier niet binnen past.

Zo is de wetenschap fantastisch als het bepaalde woke-istische overtuigingen weet te bevestigen, bijvoorbeeld dat het totaal verantwoord is dat kleuters aan de hormoontherapie gaan en hun geslacht kunnen kiezen. Of dogma's omtrent klimaatverandering die kunnen worden gebruikt om een 'big government' agenda te pushen. Maar als de wetenschap niet in het voordeel werkt, telt het ineens niet meer.

Het betalen voor goederen en diensten is egosme, maar alles gratis willen en vinden dat men een vermeend natuurlijk recht op zaken heeft is moreel verlicht altrusme.

En MSM die berichtgeving verdraaien zodat het binnen een links-en progressief kader past, brengen de "feiten". Maar nieuws dat hierbuiten valt wordt afgedaan als vermeende "misinformatie" of "desinformatie".
Wat een hoop bij elkaar geraapte verzinsels weer bij elkaar. Hilarisch.
pi_199291104
Ik snap dat dit de enige overgebleven reactie is na zo'n inhoudelijk uitermate treffende post van mijn kant.
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:29:23 #271
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199291133
quote:
17s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:26 schreef Dejannn het volgende:
Ik snap dat dit de enige overgebleven reactie is na zo'n inhoudelijk uitermate treffende post van mijn kant.
Ik snap dat jij dat zo interpreteert omdat het niet in je opkomt dat je louter je grote duim het werk laat doen en dat met de realiteit weinig van doen heeft.
pi_199291253
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik snap dat jij dat zo interpreteert omdat het niet in je opkomt dat je louter je grote duim het werk laat doen en dat met de realiteit weinig van doen heeft.
De realiteit waar jij naar verwijst, is een realiteit gebaseerd op het gedicteerde en onobserveerbare. Dat kan je moeilijk de realiteit noemen.
pi_199291329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik snap dat jij dat zo interpreteert omdat het niet in je opkomt dat je louter je grote duim het werk laat doen en dat met de realiteit weinig van doen heeft.
Gaslighting.

En als je met de verwijzing naar 'duim' bedoelt dat ik de vinger op de zere plek weet te leggen omtrent de hypocrisie, dubbele standaard, subjectiviteit en Orwelliaanse tendensen bij sommige links-en progressieve figuren, dat klopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 17:47:00 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:48:55 #274
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199291353
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:46 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Gaslighting.

En als je met de verwijzing naar 'duim' bedoelt dat ik de vinger op de zere plek weet te leggen omtrent de hypocrisie, dubbele standaard, subjectiviteit en Orwelliaanse tendensen bij sommige links-en progressieve figuren, dat klopt.
Ach, daar komt de SJW-er weer met zijn sneeuwvlokjes-retoriek. "Gaslighting!!"

:D :')
pi_199291428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ach, daar komt de SJW-er weer met zijn sneeuwvlokjes-retoriek. "Gaslighting!!"

:D :')
Zie hier het praktijkvoorbeeld van de neerwaartse spiraal naar het boze, wegens een gebrek aan validatie.
  woensdag 5 mei 2021 @ 18:15:08 #276
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199291668
quote:
17s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Zie hier het praktijkvoorbeeld van de neerwaartse spiraal naar het boze, wegens een gebrek aan validatie.
Gevalletje gaslighting van je. Niet netjes.

:D
  woensdag 5 mei 2021 @ 18:15:22 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199291669
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199292016
quote:
Tot groot verdriet van de journalisten die als een strontvlieg op een drol vlogen om hun ongezouten mening te geven.
pi_199293099
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:00 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het wel hilarisch om over egosme te beginnen. Wie stelt er nu dat er een recht zou zijn op onderwijs, en dat het tevens min of meer gratis zou moeten zijn? En vervolgens ben je dan egostisch als je van mening bent dat je moet betalen voor onderwijs. Doesn't really add up. Maar projectie is natuurlijk iets wat wel vaker zichtbaar is bij de schuimbekkende links-en progressieve medemens.
Onderwijs is niet gratis, het is zelfs erg duur.
Maar zoals je zelf al aangaf betaalt die investering zichzelf doorgaans terug. Waarom zou je mensen zonder rijke papa zich dan eerst in de schulden laten steken of zich hierdoor laten afschrikken als je het prima achteraf via de belastingen kan corrigeren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:49:53 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199294026
quote:
Zeer begrijpelijk. Zuckerberg hoeft niet mee te werken aan het omver werpen van de democratie in zijn eigen land. In de handen van Trump is een Facebook account immers een levensgevaarlijk wapen.
pi_199294562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeer begrijpelijk. Zuckerberg hoeft niet mee te werken aan het omver werpen van de democratie in zijn eigen land. In de handen van Trump is een Facebook account immers een levensgevaarlijk wapen.
Alleen dan heeft men op Facebook nog te maken met de miljoenen Trump aanhangers en tig politici die hem openlijk steunen en zijn MAGA-beleid omarmen. Dus veel zal het niet oplossen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 21:26:36 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:42:09 #282
323401 Kijkertje
met filter
pi_199295809
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 mei 2021 @ 01:01:00 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199297193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tot groot verdriet van de journalisten die als een strontvlieg op een drol vlogen om hun ongezouten mening te geven.
Tja als je fake meest over ander loopt te roeptoeteren en zelf fakenews loopt te verspreiden.
En zelf dus als grote voorstander om fakenews te stoppen dan moet je niet gaan janken als je zelf het bokje bent.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199297280
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Hahaha, die terugtrekking uit Afghanistan... Wanneer zouden onder Trumps akkoord de troepen Afghanistan verlaten? En wanneer onder Biden? Biden is een marionet voor het militair-industrile complex. De globalistische oorlogsmachine.
https://www.salon.com/202(...)141-nations_partner/

https://chicago.suntimes.(...)ceed-obama-s-numbers

:')

Wederom weet je niet waar je het over hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat militair-industrieel complex van jou is het vooral te doen om de keiharde knaken. Net als zijn voorgangers, bleef Trump ook gewoon keihard de portemonnee trekken.

Daarnaast ging Trump vrolijk verder met het dronestrikes en heeft hij de Amerikaanse troepenmacht in het Midden-Oosten juist uitgebreid.

Als je werkelijk denkt dat Trump zich keerde tegen het 'militair-industrieel complex' heb je je hoofd echt heel ver in je reet zitten.
Precies. Zie hierboven.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:08 schreef Ixnay het volgende:
2017 tot 2021 zal de geschiedenisboeken ingaan als een periode van rust en vrede in de wereldpolitiek. Alles kwam nader tot elkaar.

Isral werd bondgenoten met islamitische Arabische staten, dankzij Trump.
Soldaten werden teruggehaald.
Missies werden afgerond en beindigd.
Gesprekken met Kim Jong Un. Iets dat daarvoor ondenkbaar was en nu opnieuw.
Hetzelfde geldt voor de onderlinge verhoudingen met Rusland.

In plaats van in geweld werd er genvesteerd in de letterlijke betekenis van Defensie. Zo werd er een geweldige muur gebouwd op de zuidgrens. Dit viel op in de cijfers mbt drugs en wapenhandel. Illegale en arbeidssmigranten werden beschermd tegen zichzelf en kinderen hoefden niet in stalen kooien opgesloten te worden alsof het dieren zijn, zoals Biden nu doet.

What a president. _O_
He will be the first president who won the elections 3 consecutive times: 2016, 2020, 2024 and America loves him, no matter what the media is trying to make you believe. _O_
ROFL

Klap van de molen gehad zeker?

Want niets van wat je zegt is waar, noch valt het te onderbouwen.

3 keer de verkiezingen winnen _O- 8)7
pi_199297282
"Zo werd er een geweldige muur gebouwd" :') :') :')

Welgeteld 3 mijl waar nog niks stond. :D :D :D

Compleet zinloos dus.
pi_199297606
quote:
Weet je dat zeker ? Of weet je zelf niet waar je het over hebt ?

US troepen zouden vanaf 1 Mei Afghanistan verlaten was de afspraak onder Trump. Onder Biden werd dit uitgesteld tot 11 September.

https://www.newsweek.com/(...)ban-conflict-1583337

Inb4 de taliban een aanval uitvoert omdat Biden zich niet aan de afspraak gehouden heeft.
pi_199297676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 06:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Weet je dat zeker ? Of weet je zelf niet waar je het over hebt ?

US troepen zouden vanaf 1 Mei Afghanistan verlaten was de afspraak onder Trump. Onder Biden werd dit uitgesteld tot 11 September.

https://www.newsweek.com/(...)ban-conflict-1583337

Inb4 de taliban een aanval uitvoert omdat Biden zich niet aan de afspraak gehouden heeft.
Wat weet ik zeker? Je kan toch lezen?

Dit is overigens waar ik op reageerde, mocht het je aan hersencellen ontbreken om dat zelf uit te cijferen:

Biden is een marionet voor het militair-industrile complex. De globalistische oorlogsmachine.

Ik maak dus duidelijk dat Trump niet veel anders is. Overigens is die datum in mei waar je het over hebt slechts een belofte, waarschijnlijk 1 van velen die Trump gebroken zou hebben, aangezien dat een beetje de terugkerende factor is wat zijn in- en intrieste presidentschap kenmerkt.
pi_199297691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 01:56 schreef illusions het volgende:
"Zo werd er een geweldige muur gebouwd" :') :') :')

Welgeteld 3 mijl waar nog niks stond. :D :D :D

Compleet zinloos dus.
pi_199297714
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja fantastisch wel 5 maal zoveel, 15 mile nieuwe muur. Wat een faalproject van trump, ik had niets anders verwacht van hem. :D
pi_199297742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja fantastisch wel 5 maal zoveel, 15 mile nieuwe muur. Wat een faalproject van trump, ik had niets anders verwacht van hem. :D
Zucht... Blijft lastig zie ik.

365 mile nieuwe muur waarvan 15 mile op locaties waar nog niets stond.
pi_199297770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat weet ik zeker? Je kan toch lezen?

Dit is overigens waar ik op reageerde, mocht het je aan hersencellen ontbreken om dat zelf uit te cijferen:

Biden is een marionet voor het militair-industrile complex. De globalistische oorlogsmachine.

Ik maak dus duidelijk dat Trump niet veel anders is. Overigens is die datum in mei waar je het over hebt slechts een belofte, waarschijnlijk 1 van velen die Trump gebroken zou hebben, aangezien dat een beetje de terugkerende factor is wat zijn in- en intrieste presidentschap kenmerkt.
Dus je negeert de vragen uit de post waar je op reageert omdat je getriggerd was door dat ene zinnentje ? Oke duidelijk, goede comeback man, chapeau !
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:40:34 #292
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199297792
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:29 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zucht... Blijft lastig zie ik.

365 mile nieuwe muur waarvan 15 mile op locaties waar nog niets stond.
Laat ze maar. Alleen al zo'n simpele afbeelding gaat al duidelijk boven hun niveau.
pi_199297798
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dus je negeert de vragen uit de post waar je op reageert omdat je getriggerd was door dat ene zinnentje ? Oke duidelijk, goede comeback man, chapeau !
Ik negeer niets. Het is simpelweg iets waar ik niet op heb gereageerd, ik kan niet overal op reageren, en het is een achterlijk iets om een belofte van Trump te vergelijken met een handeling van Biden, aangezien Trump vrijwel al zijn beloftes had verbroken.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
h ja, vergissing. Wel 15 mijl dus, diepe buiging. :')
pi_199297803
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Laat ze maar. Alleen al zo'n simpele afbeelding gaat al duidelijk boven hun niveau.
15 mijl nieuwe muur op plekken waar nog niets stond.

Dat vind je noemenswaardig? Dat rij je in een paar minuten. :') :') :')

Wat een megaproject. _O-
pi_199297808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik negeer niets. Het is simpelweg iets waar ik niet op heb gereageerd, ik kan niet overal op reageren, en het is een achterlijk iets om een belofte van Trump te vergelijken met een handeling van Biden, aangezien Trump vrijwel al zijn beloftes had verbroken.
[..]

h ja, vergissing. Wel 15 mijl dus, diepe buiging. :')
Die datum was een overeenkomst tussen de taliban en de US. Geen belofte van Trump.

Nogmaals, je hebt zelf geen idee.,
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:44:26 #296
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199297817
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:42 schreef illusions het volgende:

[..]

15 mijl nieuwe muur op plekken waar nog niets stond.

Dat vind je noemenswaardig? Dat rij je in een paar minuten. :') :') :')

Wat een megaproject. _O-
Jij bent zo dom dat je al oordeelt voordat je eerst je huiswerk doet.

Over dat grootste deel van die zuidgrens stond al "iets", waar je zo overheen stapte.
pi_199297826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jij bent zo dom dat je al oordeelt voordat je eerst je huiswerk doet.

Over dat grootste deel van die zuidgrens stond al "iets", waar je zo overheen stapte.
En hier wring je je tussendoor of klim je overheen met een ladder van $5.

Nu onder Biden gaan de cijfers weer omhoog, zeggen jullie, dat zou toch niet moeten kunnen met zo'n geweldige muur? _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Die datum was een overeenkomst tussen de taliban en de US. Geen belofte van Trump.

Nogmaals, je hebt zelf geen idee.,
Haha, lekker jammeren over het symbolische verschil tussen 1 mei en 11 september. :') Jezus wat kansloos.
pi_199297861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:46 schreef illusions het volgende:

[..]

En hier wring je je tussendoor of klim je overheen met een ladder van $5.

Nu onder Biden gaan de cijfers weer omhoog, zeggen jullie, dat zou toch niet moeten kunnen met zo'n geweldige muur? _O-
[..]

Haha, lekker jammeren over het symbolische verschil tussen 1 mei en 11 september. :') Jezus wat kansloos.
Wat kansloos is is in wat voor bochten jij je wringt om orange man bad te blijven roepen als je op een simpel feit gewezen wordt. En wat nog kanslozer is is de toon waarop je dat doet.
pi_199297880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:51 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat kansloos is is in wat voor bochten jij je wringt om orange man bad te blijven roepen als je op een simpel feit gewezen wordt. En wat nog kanslozer is is de toon waarop je dat doet.
Wat probeer je nou helemaal te bewijzen? Je zet jezelf alleen maar meer voor aap.

Een beetje zaniken over de datum van 11 september, terwijl Trump 1 mei had beloofd. Illuminati!!!

Boe-hoe-hoe.

Dat verandert echt de zaak ja, gelijk is het niet meer belangrijk dat de drone strikes onder Trump omhoog gingen t.o.v. Obama, en dat de military presence juist uitgebreid is. Maar nee, die datum is veranderd, dus Biden is het poppetje van het militair industrile complex. 8)7

Tel eens tot 10, als je dat kan tenminste, en probeer het nog eens. :')
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:57:06 #300
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199297894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:46 schreef illusions het volgende:

[..]

En hier wring je je tussendoor of klim je overheen met een ladder van $5.

Nu onder Biden gaan de cijfers weer omhoog, zeggen jullie, dat zou toch niet moeten kunnen met zo'n geweldige muur? _O-
[..]

Haha, lekker jammeren over het symbolische verschil tussen 1 mei en 11 september. :') Jezus wat kansloos.
De cijfers gaan omhoog omdat Biden ze binnenlaat. Maar ook zo ver gaat jou denkvermogen niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')