Niet slecht ingeschatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:44 schreef tja77 het volgende:
Ik ga voor november van dit jaar, ach de 11e van de 11e. Haar fysio kan haar nu ongeremd uit elkaar trekken, die is binnen no-time zwanger.
Dan kan iedereen de vader zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:01 schreef BobW het volgende:
Al in april, dat moet dus stiekem tijdens de Olympische Spelen gebeurd zijn
Federer en Nadal dus nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan kan iedereen de vader zijn.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk ondervindt dat kind niet te veel schade van diens labiele moeder
Rojer dus waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:01 schreef BobW het volgende:
Al in april, dat moet dus stiekem tijdens de Olympische Spelen gebeurd zijn
Of iemand van het Amerikaanse basketbalteam. Je weet het niet, die spelen zijn één grote orgie. Zegt men.quote:
Lijkt mij stug, ze staat al 29 jaar kerngezond op de wereld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Kiek lijkt me wel zo’n type voor een munchhausen by proxy moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker neuken zonder rubber genotquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:30 schreef Gretzl het volgende:
Haar grootste droomKiki wilde liever snel moeder worden dan nog eens ver komen op Roland Garros. Het is haar gegund
Afgelopen Spelen iets minder geloof ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of iemand van het Amerikaanse basketbalteam. Je weet het niet, die spelen zijn één grote orgie. Zegt men.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |