Jort Kelder-genot:quote:Op maandag 26 juli 2021 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, haar prijzengeld en sponsorgeld zou afdoende moeten zijn om goed rond te komen.
Nee, zij gaat lekker legpuzzels leggen met haar koters, terwijl manlief de billen van Muguruza en co kneedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik vond dat ze er nog best appetijtelijk uitzag voor haar doen. Tijd voor onlyfans met Milf Misa.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kiki kreeg een ode in de uitzending van NOS OS zojuist. Met bedankjes van allerlei tennisvrienden zoals snuiver de Bakker en Haase die er nogal gaar uit zag. Kiki werd uiteraard weer mega emotioneel en liet een paar tranen.
pompt ie automatic nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Thiemo zag er verwilderd uit, zeker al twee jaar aan het drinken
Klopt ze zag er fris uit. Tot het filmpje en de waterlanders begonnen te rollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er nog best appetijtelijk uitzag voor haar doen. Tijd voor onlyfans met Milf Misa.
Ze doet momenteel de trainerscursus, de coachloze Haase had interesse maar dat is ook de enige denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij is ze bevrijd van een loden last en klaar moedertje te gaan worden
en waar is Thiemo in dit verhaal?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten dat zij met Maduro gaat!
Eer ze echt gekwalificeerd tenniscoach is, is Rooowbin al lang gestopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ze doet momenteel de trainerscursus, de coachloze Haase had interesse maar dat is ook de enige denk ik
Gaan we nog pollen over de datum dat ze een echo foto op Insta post?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij is ze bevrijd van een loden last en klaar moedertje te gaan worden
Ze hoopt het dit jaar nog af te ronden, maar je zou evengoed gelijk kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eer ze echt gekwalificeerd tenniscoach is, is Rooowbin al lang gestopt.
mwah, ze is anders dan Misa die iedere scheet postquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eer ze echt gekwalificeerd tenniscoach is, is Rooowbin al lang gestopt.
[..]
Gaan we nog pollen over de datum dat ze een echo foto op Insta post?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geen verrassing.
Zou me ook niet verbazen als ze eind dit jaar nog zwanger is ook.
Niet slecht ingeschatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:44 schreef tja77 het volgende:
Ik ga voor november van dit jaar, ach de 11e van de 11e. Haar fysio kan haar nu ongeremd uit elkaar trekken, die is binnen no-time zwanger.
Dan kan iedereen de vader zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:01 schreef BobW het volgende:
Al in april, dat moet dus stiekem tijdens de Olympische Spelen gebeurd zijn
Federer en Nadal dus nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan kan iedereen de vader zijn.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk ondervindt dat kind niet te veel schade van diens labiele moeder
Rojer dus waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:01 schreef BobW het volgende:
Al in april, dat moet dus stiekem tijdens de Olympische Spelen gebeurd zijn
Of iemand van het Amerikaanse basketbalteam. Je weet het niet, die spelen zijn één grote orgie. Zegt men.quote:
Lijkt mij stug, ze staat al 29 jaar kerngezond op de wereld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Kiek lijkt me wel zo’n type voor een munchhausen by proxy moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker neuken zonder rubber genotquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:30 schreef Gretzl het volgende:
Haar grootste droomKiki wilde liever snel moeder worden dan nog eens ver komen op Roland Garros. Het is haar gegund
Afgelopen Spelen iets minder geloof ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of iemand van het Amerikaanse basketbalteam. Je weet het niet, die spelen zijn één grote orgie. Zegt men.
quote:Bertens stond sinds haar stoppen pas drie keer op de tennisbaan, onder meer als sparringpartner van Madelief Hageman. De 18-jarige speelster wordt getraind door Bertens' oud-coach Elise Tamaëla.
Lolquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk ondervindt dat kind niet te veel schade van diens labiele moeder
Het is wachten op een kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CgBiRAhtjzG/
Moddervet
Wat als je geen instagram hebt?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CgBiRAhtjzG/
Moddervet
Dan ben je een gezegend mens.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat als je geen instagram hebt?
Die heeft er voor gezorgd dat ze de rest van haar leven op het bankie kan blijven zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:16 schreef tja77 het volgende:
Respect dat Sluiter er nog zoveel uit heeft weten te persen bij haar. Mentaal wrak.
Stukje rayaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:32 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-leven-buiten-tennis
Vrijwel de gehele hele dag loopt Bertens, zoals ze zelf zegt, weer "kotsmisselijk" rond, zoals ze dat in haar beste dagen ook kon doen.
Labielgenot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |