Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2021 11:25:59 ]![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote]Op vrijdag 30 april 2021 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, anders had hij het denk ik niet voorgeschreven
[/quote]
bij de apotheek horen ze dat ook te checken dus..Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
is het een trend alleen maar Goden in de TT??Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Yepquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
is het een trend alleen maar Goden in de TT??![]()
![]()
bij de apotheek horen ze dat ook te checken dus..quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 april 2021 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, anders had hij het denk ik niet voorgeschreven
[/quote]
para / ibu zijn vrij verkrijgbaar he. En ik moest van de ha doorgaan daarmee, dus ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
para / ibu zijn vrij verkrijgbaar he. En ik moest van de ha doorgaan daarmee, dus ja.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij de apotheek horen ze dat ook te checken dus..
[/quote]
Als het maar helpt
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
das nog saaierquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, weer eens wat anders dan 'KUTKAAP'Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer die er maar in zetten, is voor een keer wel geinig![]()
Je hebt niet opgelet. M'n laatste TT was geen KUTKAAP , maar KAAPKUTquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, weer eens wat anders dan 'KUTKAAP'
Ik heb er één en ik ben er trots op
Minpunten voor stomme of geen TT's.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Minpunten voor stomme of geen TT's.![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik vind dubbelzinnige TT`s altijd wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eensquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dubbelzinnige TT`s altijd wel leuk.
elke maand een punten prijs voor de beste TTAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik had het dan ook niet over die.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet. M'n laatste TT was geen KUTKAAP , maar KAAPKUT![]()
Sommigen kunnen wel een leuke verzinnen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dubbelzinnige TT`s altijd wel leuk.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
was in de COs wel echt een dingetje om een goede TT te bedenkenquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen kunnen wel een leuke verzinnen.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Meestal verzin ik iets wat op het de laatste opmerkingen gebaseerd is.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
was in de COs wel echt een dingetje om een goede TT te bedenkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja: de gehele titel weghalen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen kunnen wel een leuke verzinnen.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Heer GG.quote:![]()
Al weekend?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wr hebben weer elektra maar het kan ook weer tijdelijk zijn want schafttijd.
Weet dus niet of ik alles weer kan inpluggen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hai FF. Helaas nee, ik moet nog even door tot een uur of vier, of vijf.quote:
Heb jij nog plannen voor iets leuks dit weekend?Geduld
(zelfst. naamw.)
Morgen even naar de stad om wat dingetjes te halen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai FF. Helaas nee, ik moet nog even door tot een uur of vier, of vijf.
Heb jij nog plannen voor iets leuks dit weekend?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, het kan allemaal weer. Ik ga ook even naar de HEMA enzo.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen even naar de stad om wat dingetjes te halen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik ga dit weekend adem halen, slapen en eten. Denk ik. Kan wijzigen deze plannenTrotste mama van Ambar
Geen wijntje?quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dit weekend adem halen, slapen en eten. Denk ik. Kan wijzigen deze plannen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT @JochemSjakie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat hoop ik niet voor je.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dit weekend adem halen, slapen en eten. Denk ik. Kan wijzigen deze plannenGeduld
(zelfst. naamw.)
Tjeen willink zet hem net aan? Is er wat uitgekomen uit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ademhaal gedeelte.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
t6is wel extreem rustig deze ochtendAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik heb niet gekeken.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Tjeen willink zet hem net aan? Is er wat uitgekomen uit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan heb je niks gemistquote:
behalve dat de bevolking toch niet meeteltAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Tjeenk Willink presenteert eindrapport: ’Partijen houden deur open voor regeren met Rutte’
https://www.telegraaf.nl/(...)or-regeren-met-rutteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToTquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik daar dan maar ff verandering in komen brengen?Hee peeps!
![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Hey ToT
Ze kunnen achteraf toch wel weer met Rutte samenwerkenquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Tjeen willink zet hem net aan? Is er wat uitgekomen uit?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er is nu een persco.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Papa ToT.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik daar dan maar ff verandering in komen brengen?Hee peeps!
quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen achteraf toch wel weer met Rutte samenwerken![]()
achterkamertjes politiek
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Had zoiets al wel verwacht. Laten ze nu maar snel van start gaan er is genoeg te doen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen achteraf toch wel weer met Rutte samenwerken
Kijken hoe lang ze het volhouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Willink staat te stamelen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, wordt het openen van de winkels en terrassen al weer teruggedraaid?
nee het is nu een wedstrijdje ver pissen.. wie mag er samen regerenquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, wordt het openen van de winkels en terrassen al weer teruggedraaid?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Wachten op het volgende schandaalquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had zoiets al wel verwacht. Laten ze nu maar snel van start gaan er is genoeg te doen.
Kijken hoe lang ze het volhouden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nnee tjeenk doet zijn verslag over de formatiequote:Op vrijdag 30 april 2021 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, wordt het openen van de winkels en terrassen al weer teruggedraaid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijken welke jounalist er nog wat in handen krijgtquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja of de zoveelste motiequote:
Er gaan geruchten dat Jetten en Klaver iets hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken welke jounalist er nog wat in handen krijgt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Getver wat lelijkquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:17 schreef ToT het volgende:
@:Freshfruit: Ik zag deze wenkies in de Random Pics van vandaag en dacht meteen aan jou!
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat was gsiteren pijnlijk duidelijk wie bij wie in het holletje zatquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Jetten en Klaver iets hebben.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Wenkies.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:17 schreef ToT het volgende:
@:Freshfruit: Ik zag deze wenkies in de Random Pics van vandaag en dacht meteen aan jou!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was gsiteren pijnlijk duidelijk wie bij wie in het holletje zat
Is dat van gisteren avond? Geen 1.5 meterquote:
Jetten is ook wel de grootste creep die er dan tussen loopt..quote:
die hebben hun plekje al verzekerdAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
denk dat je vaker moet kijken... die anderhalve meter regel wordt er maar sporadisch nageleefdquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat van gisteren avond? Geen 1.5 meterAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Weekje geleden.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat van gisteren avond? Geen 1.5 meter
Mazaru je hebt mij op een idee gebracht met al die smileys posten.
Volgende maand ga ik voor de 5000 posten met smileys posten
O en zo maar geen kritiek geweest van buiten af dat ze te dicht op elkaar stondenquote:
gruwelijk nat weer buitenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Volgende maand ga ik voor de 5000 posten met smileys posten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren ook gruwelijk nat
[ afbeelding ]
hadden ze ook een boete voor uit moeten schrijvenquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en zo maar geen kritiek geweest van buiten af dat ze te dicht op elkaar stondenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
5000 punten bedoel ik eigenlijkquote:
Lijkt mij een stuk makkelijk dan steeds een berichtje tikken
Maar je mag toch niet mee doen van een zeker iemand?quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Volgende maand ga ik voor de 5000 posten met smileys posten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die man is toch eigenlijk gewoon te oud om een fatsoenlijke persco te gevenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Die Spaansequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hey vriend.quote:
Weer shoppen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemiddag vriendquote:
Zo'n onzin is dat! Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je mag toch niet mee doen van een zeker iemand?
Vanavond hopelijk weer een vlucht met Starship
ow wie dan?quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je mag toch niet mee doen van een zeker iemand?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
@Paulquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaat toch nergens op? Als mensen willen winnen moeten ze meer posten dan Dot. Lukt dat niet hebben ze pechquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik wou dat ik dingen nodig had zodat ik dingen kan kopen.
Trotste mama van Ambar
Hier alvast de uitslag van aankomende race:
R1: Hamilton
R2: Verstappen
R3: Leclerc
R4: Bottas
R5: Norris
R6: Perez
R7: Gasly
R8: Sainz
R9: Ricciardo
R10: OconEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Leclerc???quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:31 schreef engine het volgende:
Hier alvast de uitslag van aankomende race:
R1: Hamilton
R2: Verstappen
R3: Leclerc
R4: Bottas
R5: Norris
R6: Perez
R7: Gasly
R8: Sainz
R9: Ricciardo
R10: Ocon
nee joh
Norris doet het erg goed
Max en Ham kan ook zo wisselen
Ocon die komt zo hoog denk ikAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ferrari valt al uit elkaar voor ze uberhaupt de pits uit zijn
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
BolkHappiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
Leclerc is een beetje een gokjequote:Op vrijdag 30 april 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leclerc???
nee joh
Norris doet het erg goed
Max en Ham kan ook zo wisselen
Ocon die komt zo hoog denk ik
OpHappiness seems to be loneliness
Ocon ook denk ik .. Alpine heeft het echt nog niet voor elkaarquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Fruitquote:
Happiness seems to be loneliness
Heer Nogo.quote:
Ja dat valt heel erg tegen. Maar p10 zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ocon ook denk ik .. Alpine heeft het echt nog niet voor elkaarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Leeuwardenquote:
als Mclaren zijn best doet en ferrarri sluit ook .. dan alpha Tauriquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat valt heel erg tegen. Maar p10 zou wel kunnen.
dan blijft er niet veel overAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
🏎️ Vroemmmmmquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
deden ze nog maar echt vroemmm zoals vroegerquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Vanavond weer feest.quote:
Cambuur?quote:Happiness seems to be loneliness
Dit was gisteren?quote:Happiness seems to be loneliness
Tegen De Graafschap.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie potquote:
En met publiek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spookyquote:Happiness seems to be loneliness
Beter.quote:
Weg ermee idd.quote:Happiness seems to be loneliness
![]()
Jazekerquote:
hadden afgelopen jaar al door gemoeten naar de eredevisiequote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Cambuur ook.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:50 schreef greysbones het volgende:
ha
[..]
dden afgelopen jaar al door gemoeten naar de eredevisieHappiness seems to be loneliness
was een beetje rare beslissingquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Heel raar idd.quote:
Gelukkig nu overtuigend wel door.Happiness seems to be loneliness
quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:52 schreef Nogood het volgende:
[..]
Heel raar idd.
Gelukkig nu overtuigend wel door.![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Lijers op Marktplaats ook!
Kerel is al een paar keer niet komen opdagen voor de B&O set (speakers met voorversterker) en nu wil hij eindelijk zondag komen......maar zit er aan te denken de voorversterker er niet bij te nemen.
Ja prima joh, maar de prijs staat vast. Ik flikker dat ding dan wel in de fucking container, maar we gaan niet hier ter plekke nog onderhandelen over de prijs!Wat heb ik aan die voorversterker die alleen nuttig is voor B&O-apparatuur terwijl ik zelf geen B&O-apparatuur meer heb? Ik ga het echt niet los op Marktplaats proberen te verkopen!
![]()
Poesjes
Aaien
heb je Facebook?quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:59 schreef ToT het volgende:
Kerel is al een paar keer niet komen opdagen voor de B&O set (speakers met voorversterker) en nu wil hij eindelijk zondag komen......maar zit er aan te denken de voorversterker er niet bij te nemen.
Ja prima joh, maar de prijs staat vast. Ik flikker dat ding dan wel in de fucking container, maar we gaan niet hier ter plekke nog onderhandelen over de prijs!Wat heb ik aan die voorversterker die alleen nuttig is voor B&O-apparatuur terwijl ik zelf geen B&O-apparatuur meer heb? Ik ga het echt niet los op Marktplaats proberen te verkopen!
daar heb je tegenwoordig ook marketplace en schijn je makkelijker te verkopenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Dat is vreselijk irritant.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:59 schreef ToT het volgende:
Snollebollekes.quote:
Lukt niet echt lekker of wel deze ronde verkoopquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:59 schreef ToT het volgende:
Bijna weekend.. Dan krijg je datquote:
Owjah idd, heb ik ook wel eens over gehoord. En je hebt er ook lokale Marktplaatsen. Goeie tip!quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je Facebook?
daar heb je tegenwoordig ook marketplace en schijn je makkelijker te verkopen![]()
![]()
quote:
quote:Echt waardeloos gewoon!quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt niet echt lekker of wel deze ronde verkoop
Ik heb ook nog 2 goede lenzen voor Nikon camera's te koop. Dat lukt ook nog niet echt lekker, maar is VEEL minder irritant dan het gezeik met deze set!![]()
![]()
is ook iets minder anoniem.. heb je meer kans dat mensen zich wat beter gedragenquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah idd, heb ik ook wel eens over gehoord. En je hebt er ook lokale Marktplaatsen. Goeie tip!Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Zit wat in ja!quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook iets minder anoniem.. heb je meer kans dat mensen zich wat beter gedragen![]()
![]()
Je moet het net treffen dat iemand op zoek is naar wat je aanbiedquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Echt waardeloos gewoon!
Ik heb ook nog 2 goede lenzen voor Nikon camera's te koop. Dat lukt ook nog niet echt lekker, maar is VEEL minder irritant dan het gezeik met deze set!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spreidt uw winkansen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:09 schreef ToT het volgende:
Ik heb de set nu op 3 lokale marktplaatsen gezet.
![]()
Clown die manquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HeksenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RP gaat door.quote:
Ja gelukkig maar kon ook gelijk merken dat de rem er af was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is RP dan weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit vraag je elke keer.quote:![]()
Roddelpraat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja vergeet dat ook steeds omdat het niet in mijn systeem zitquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit vraag je elke keer.![]()
Roddelpraat.
Heb je het al een keer gezienquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja vergeet dat ook steeds omdat het niet in mijn systeem zitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was imo ook wel even terecht.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar kon ook gelijk merken dat de rem er af was.
Klopt vooral op dominque weesie gingen ze los.quote:
Ik hoop wel dat ruben koet er ooit gaat zitten als gast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vooral op dominque weesie gingen ze los.
Ik hoop wel dat ruben koet er ooit gaat zitten als gast.
quote:
Wie is dat?quote:Happiness seems to be loneliness
RozeHappiness seems to be loneliness
Geen idee.quote:
Jammerquote:
Ik heb nog even gezocht,maar kan niks vinden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet er iig niet te lang naar kijken.
Wilde duur lunchen, maar met dit pokkeweer maar binnen gebleven en geld maar in de zak gehouden
Uw ADH vitamine Worst
Beterquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde duur lunchen, maar met dit pokkeweer maar binnen gebleven en geld maar in de zak gehouden![]()
Toch weer een uitbraak in bejaardenhuis na 2x vaccinatie. Dus bewezen dat gevaccineerde het over kunnen brengenquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Dat zou mooi zijn
https://www.hln.be/medisc(...)n-infectie~a16f9c24/![]()
Ik snap niet wat daar leuk aan is, die Jan Roos is de persoon die je het meest belachelijk zou kunnen maken als je het over hem zou hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit vraag je elke keer.![]()
Roddelpraat.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Alleen geen zware symptomen neem ik aanquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Toch weer een uitbraak in bejaardenhuis na 2x vaccinatie. Dus bewezen dat gevaccineerde het over kunnen brengenUw ADH vitamine Worst
Heer PF.quote:
pfizer en pil als 'potentieel' medicijn hahaatjes!quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Dat zou mooi zijn
https://www.hln.be/medisc(...)n-infectie~a16f9c24/Uw ADH vitamine Worst
Nee precies. Een kuchje, maar dat kan al fataal zijn bij hele zwakken. Dacht ad waar ik het lasquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen geen zware symptomen neem ik aan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2021 14:04:36 ]![]()
Het zal alleen maar mooi zijn mocht het echt zo zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pfizer en pil als 'potentieel' medicijn hahaatjes!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las het v d week al. Zal idd mooi zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal alleen maar mooi zijn mocht het echt zo zijn![]()
In de viagraquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal alleen maar mooi zijn mocht het echt zo zijnUw ADH vitamine Worst
En bewijs dat bejaarden geen flikker om social distancing gevenquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Toch weer een uitbraak in bejaardenhuis na 2x vaccinatie. Dus bewezen dat gevaccineerde het over kunnen brengenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
https://bpoc2020.nl/pdf/Transcriptie%20politieverhoor%2045.pdfquote:Het is genoeg dat je op een
plaats bent waarvan de burgemeester vindt dat je er niet mag zijn omdat het te druk is. Je
wordt er dan gewoon uitgeknuppeld, zo simpel is het.
In precies die woorden heb ik het tegen een collega gezegd toen we samen in de auto zaten.
Die collega heeft het aan de leiding doorgegeven en vanaf dat moment is de hel
losgebarsten. Ik word dagelijks bij de leiding geroepen. Ik krijg dan soms kloteklusjes op het
bureau.
Of de collega met wie ik de straat op moet wordt erbij geroepen. Een collega kreeg laatst de
opdracht mij in de gaten te houden, omdat ik ‘zo’n imbeciel ben die sympathie heeft voor
wappies’. U begrijpt dat dit onwerkbaar is. Bovendien gaat het rond in Whatsapp groepen.
De treiterijen worden met de dag erger. Thuis word ik anoniem gebeld en wordt er
gescholden, gedreigd en neergelegd. Wanneer mijn vrouw opneemt wordt er gehijgd. Dus
die durft de telefoon niet meer op te nemen. Mijn kinderen kunnen niet meer gebeld
worden door klasgenootjes want ze mogen van mij de telefoon niet meer opnemen. Ik weet
dat dit collega’s zijn want de volgende dag hebben ze het er gewoon over waar ik bij ben. Ze
schamen zich er niet voor, ze zijn er trots op.
Ik heb het in mijn naïviteit bij de leiding gemeld. Ik werd gewoon uitgelachen.
En denk maar niet dat het afgelopen is wanneer je ontslag neemt. Een collega die ik ken is
een paar maanden geleden hetzelfde overkomen toen hij kritiek had op het beleid van
geweld. Hij is weggetreiterd na tot op het bot vernederd te zijn, ook door de leiding. Nu hij
weg is gaan de anonieme telefoontjes gewoon door. Hij wordt in die telefoontjes regelrecht
bedreigd. Hij heeft er aangifte van willen doen maar de aangifte wordt niet opgenomen. En
het is daarna nog erger geworden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
WaWas op een dementen afdelingquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En bewijs dat bejaarden geen flikker om social distancing geven![]()
Boogshe,de MC van Paul Elstak.quote:
Ze heeft nu corona.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opsluiten dan, er zit niks anders opquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oh zijquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boogshe,de MC van Paul Elstak.
Ze heeft nu corona.Uw ADH vitamine Worst
Zitten al opgeslotenquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Opsluiten dan, er zit niks anders op![]()
![]()
dus het virus verspreidt zich via radiogolven?!?!? hebben die 5g wappies toch gelijkquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus het virus verspreidt zich via radiogolven?!?!? hebben die 5g wappies toch gelijk![]()
![]()
5G bestond al heel lang.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus het virus verspreidt zich via radiogolven?!?!? hebben die 5g wappies toch gelijk
als de bejaardenverzorgers in maanmannetjespakken de demente bejaarden verzorgen.
en de bejaaden zitten opgesloten
hoe kan er zich dan toch corona verspreiden?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
die dikke stuiver, weet nog dat ie ingevoerd werd! Waren mooie muntjes!quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5G bestond al heel lang.
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5G bestond al heel lang.
[ afbeelding ]!!!
![]()
Scherpquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5G bestond al heel lang.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nostalgiequote:Op vrijdag 30 april 2021 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5G bestond al heel lang.
[ afbeelding ]Dat was echt veel geld, kon je toen echt veel meer van kopen dan het briefje van 5 nu
Uw ADH vitamine Worst
EEigen schuld geen medelijden mee danquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft nu corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft het flink te pakken lijkt het.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:15 schreef Dotteke het volgende:
E
[..]
Eigen schuld geen medelijden mee dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Dit verbaasd mij dan, Pfizer meer tromboze dan AZ
Bijwerkingencentrum Lareb wil meer onderzoek naar trombose en embolieën na coronavaccinaties. Tot en met 14 april werden er bijna vier miljoen vaccins toegediend en kwamen er 399 meldingen over trombose en embolieën binnen. Onder de groep die geprikt is met AstraZeneca was het aantal melding iets hoger dan verwacht.
Het gaat om 224 meldingen na vaccinatie met Pfizer/BioNTech (Comirnaty), 150 na AstraZeneca (Vaxzevria) en 21 na Moderna. Bij vier meldingen is niet duidelijk welk vaccin was gegeven. Tot 14 april waren er ongeveer 2,5 miljoen vaccins van Pfizer/BioNTech, 1 miljoen van AstraZeneca en 300.000 van Moderna toegediend.
https://www.gelderlander.(...)oek-nodig~a9aa4f649/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ligt ze in het ziekenhuis of watquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft nu corona.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Yep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze deed niet mee, nu doet ze meequote:Op vrijdag 30 april 2021 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft het flink te pakken lijkt het.![]()
SPrak gisteren mijn tante, nichtje 38 jaar heeft liggen vechten voor haar leven door corona
Net een kindje van 1,5 jaar en een van 3. Nu kan ze niets meer een stap en ze is kapot. Gezond en 38 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uw ADH vitamine Worst
Dan heb je het wel slim, zo zie je maar corona vraagt niet om een leeftijd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
224 trombosegevallen bij 2,5 miljoen vaccinatiesquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Bijwerkingencentrum Lareb wil meer onderzoek naar trombose en embolieën na coronavaccinaties. Tot en met 14 april werden er bijna vier miljoen vaccins toegediend en kwamen er 399 meldingen over trombose en embolieën binnen. Onder de groep die geprikt is met AstraZeneca was het aantal melding iets hoger dan verwacht.
Het gaat om 224 meldingen na vaccinatie met Pfizer/BioNTech (Comirnaty), 150 na AstraZeneca (Vaxzevria) en 21 na Moderna. Bij vier meldingen is niet duidelijk welk vaccin was gegeven. Tot 14 april waren er ongeveer 2,5 miljoen vaccins van Pfizer/BioNTech, 1 miljoen van AstraZeneca en 300.000 van Moderna toegediend.
https://www.gelderlander.(...)oek-nodig~a9aa4f649/
150 bij 1 miljoen
21 bij 300.000![]()
Ik las toen al zoiets,wat is nu waar?quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oek-nodig~a9aa4f649/![]()
Ik ben een slecht mens. Ik vind dit terechtquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8109587_c6b9f8fb
Absoluut gezien wel, relatief gezien niet...quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oek-nodig~a9aa4f649/Uw ADH vitamine Worst
ok wel fijn dat ze een neusbelletje heeft dan, dan kunnen ze haar daaraan vast maken aan het bed zodat ze rust houdtquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Benieuwd naar de reactie van Paul,die is ook een wappie.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je het wel slim, zo zie je maar corona vraagt niet om een leeftijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waar opgelopen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze deed niet mee, nu doet ze mee![]()
SPrak gisteren mijn tante, nichtje 38 jaar heeft liggen vechten voor haar leven door corona
Net een kindje van 1,5 jaar en een van 3. Nu kan ze niets meer een stap en ze is kapot. Gezond en 38 jaarTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Precies, maar zo te zien lijkt die van Moderna het minste voor trombose te zorgen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Absoluut gezien wel, relatief gezien niet...
Maar andere bijwerkingen dan? Sommige mensen schijnen er echt fakking ziek van te worden.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok wel fijn dat ze een neusbelletje heeft dan, dan kunnen ze haar daaraan vast maken aan het bed zodat ze rust houdt
Ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een slecht mens. Ik vind dit terechtUw ADH vitamine Worst
ze hebben de coronadoden bewust niet per leeftijd uitgesplitst omdat je dan kon achterhalen wie het wasquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je het wel slim, zo zie je maar corona vraagt niet om een leeftijd.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Beetje jammer dat de dokter niet tegen haar heeft gezegd dat hij niet meer meedoet en ze het maar lekker uit moet zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze deed niet mee, nu doet ze mee![]()
Net een kindje van 1,5 jaar en een van 3. Nu kan ze niets meer een stap en ze is kapot. Gezond en 38 jaarIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het verschil is dat je nooit hoort dat mensen tromboe kregen na pizserquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
224 trombosegevallen bij 2,5 miljoen vaccinaties
150 bij 1 miljoen
21 bij 300.000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moderna is ook veruit de duurste.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar zo te zien lijkt die van Moderna het minste voor trombose te zorgen.
Maar andere bijwerkingen dan? Sommige mensen schijnen er echt fakking ziek van te worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je hoort het wel alleen je leest het nietquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verschil is dat je nooit hoort dat mensen tromboe kregen na pizserTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
gelukkig heb je veel geldquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moderna is ook veruit de duurste.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Aantal trombosegevallen per euro is bij AZ weer heel laagTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Lekker faksen's kopen!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf hier ook druk gevaccineerd, ze laten de naalden zelfs liggen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fleur laat het uitzoeken.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:28 schreef Maanvis het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf hier ook druk gevaccineerd, ze laten de naalden zelfs liggen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 4063 / +64 / +31 / 9419 / 11137
2. FreshFruit / 2038 / +60 / +60 / 4743 / 5804
3. Straatverlichting / 998 / +10 / +19 / 1515 / 2080
4. Maanvis / 895 / +54 / +32 / 3164 / 3808
5. chufi / 715 / +71 / +26 / 911 / 1283
6. PlymouthFury / 678 / +55 / +82 / 1008 / 1302
7. Superbadeendje / 641 / +15 / +13 / 2781 / 3509
8. greysbones / 628 / +48 / +34 / 4717 / 5010
9. Mrsloveable / 543 / +44 / +15 / 2828 / 3279
10. mario390 / 522 / +13 / +33 / 957 / 1302
11. Rafeiro / 508 / +31 / +69 / 1341 / 1594
12. DerRabbit / 489 / +7 / +1 / 1878 / 2209
13. jerney / 472 / +16 / +8 / 3262 / 3654
14. engine / 436 / +6 / +1 / 900 / 1094
15. gebrokenglas / 385 / +10 / +13 / 1851 / 2134
16. Yurithemaster / 376 / +0 / +0 / 189 / 335
17. hemarookworst / 353 / +9 / +8 / 1888 / 2142
18. ToT / 279 / +2 / +1 / 1625 / 1824
19. aloa / 273 / +0 / +0 / 2431 / 2626
20. mazaru / 224 / +13 / +4 / 934 / 1063SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)heidsschade-a4041960quote:Het besluit van demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge (CDA) om tot twee keer toe tijdelijk te stoppen met het vaccineren met AstraZeneca heeft meer gezondheidsschade aangericht dan dat het gezondheidswinst heeft opgeleverd.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die gaat naalden sparenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Raffiero heeft me ingehaald door 69 punten te scoren![]()
![]()
Wat een baas
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij had ook een mooie DT,gelijk 30 punten bijna.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
Raffiero heeft me ingehaald door 69 punten te scoren![]()
![]()
Wat een baas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De schobbejakquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had ook een mooie DT,gelijk 30 punten bijna.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Er was ook verder niemand.quote:
Een gedicht over Maanvis
Hij doet het gewoonquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had ook een mooie DT,gelijk 30 punten bijna.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: